Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες

Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες Facebook Twitter
3

Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» με καλεσμένες διάσημες φίλες της, που δεν δίστασαν να φωτογραφηθούν χωρίς μέικαπ.

Η 46χρονη ηθοποιός και δημιουργός του GOOP διοργάνωσε ένα «makeup-free» πάρτι στο σπίτι της, το βράδυ της Τετάρτης, ζητώντας στους καλεσμένους της να έρθουν χωρίς να βαφτούν για μια πιο χαλαρή βραδιά με τα φυσικά τους πρόσωπα.

Οι Ντέμι Μουρ, Ράμερ Γουίλις, Κέιτ Χάντσον, Ρέιτσελ Ζόι, Εριν Φόστερ και Αλεξάντρα Γκραντ -καλλιτέχνης και σύντροφος του Κιάνου Ριβς, ήταν ανάμεσα σε αυτούς που βρέθηκαν στο πρωτότυπο πάρτι, επιδεικνύοντας περήφανα το αμακιγιάριστο πρόσωπό τους.

Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες Facebook Twitter
Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες Facebook Twitter
Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες Facebook Twitter

Η οικοδέσποινα της βραδιάς επέλεξε ένα φόρεμα Oscar de la Renta και υποδέχθηκε τους καλεσμένους σε ένα τραπέζι έξω με φωτάκια να κρέμονται από πάνω.

Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες Facebook Twitter
Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες Facebook Twitter

Ξεκίνησαν με μια χειμερινή σαλάτα πριν περάσουν στα κυρίως πιάτα, που περιλάμβαναν μεταξύ άλλων φιλέτα σολομού, κοτόπουλο με ψητά σταφύλια και τηγανιτές γλυκοπατάτες. Για επιδόρπιο σερβιρίστηκαν κέικ με κίτρο και φυτικά κοκτέιλ. 

Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες Facebook Twitter
Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες Facebook Twitter
Η Γκουίνεθ Πάλτροου έκανε πάρτι «χωρίς μακιγιάζ» - Ντέμι Μουρ και Αλεξάντρα Γκραντ στις καλεσμένες Facebook Twitter

«Χωρίς μέικαπ, χωρίς φίλτρο. Μια καταπληκτική συνάθροιση μερικών από τις καλύτερες γυναίκες στον πλανήτη γη», έγραψε η Γκουίνεθ Πάλτροου σε μια σειρά από σέλφι φωτογραφίες με τους καλεσμένους της, τις οποίες δημοσίευσε στο Instagram.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

No make up, no filter. An amazing gathering of some of the best women on planet earth #goopglow

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) στις

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ

σχόλια

3 σχόλια