Η Άμπερ Χερντ «χρησιμοποίησε» τον Τζέισον Μόμοα για να καταγγείλει τους κανόνες του Instagram στο γυμνό

Η Άμπερ Χερντ «χρησιμοποίησε» τον Τζέισον Μόμοα για να καταγγείλει τους κανόνες του Instagram στο γυμνό Facebook Twitter
0

Τον προηγούμενο μήνα η Άμπερ Χερντ δημοσίευσε στο Instagram μια εικόνα από φωτογράφιση, όπου στέκεται μπροστά από έναν καθρέφτη φορώντας μαύρο κοστούμι και με ακάλυπτο το στήθος της.

Οι followers της είχαν προβλέψει τότε πολύ άμεσα πως το Instagram θα διέγραφε την φωτογραφία λόγω των αυστηρών κανόνων που έχει σχετικά με το γυμνό περιεχόμενο, όπως και συνέβη.


Το Σάββατο, η 33χρονη ηθοποιός επανήλθε στο ζήτημα καταγγέλλοντας τα διπλά στάνταρ της πλατφόρμας σχετικά με το γυμνό, αναδημοσιεύοντας την επίμαχη φωτογραφία, μόνο που αυτή τη φορά αντικατέστησε το πρόσωπο και το στήθος της με εκείνα του συμπρωταγωνιστή της στο «Aquaman», Τζέισον Μόμοα. 

«Προς τιμήν των αυστηρών και δίκαιων κανόνων του Instagram απέναντι στην προβολή της γυναικείας θηλής και εφόσον η δική μου απόλαυσε το σύντομο προνόμιο που δίνεται στους άντρες συναδέλφους μου... Αποφάσισα να αποτίνω φόρο τιμής αντικαθιστώντας την [φωτογραφία] με μια εικόνα που όντως συμμορφώνεται με τους αυστηρούς κανόνες του Instagram για το γυμνό», έγραψε στο μήνυμά της η ηθοποιός. 

«Δείτε τα stories μου για να ψηφίσετε ποιο σας αρέσει περισσότερο και σε ευχαριστώ Instagram, ζήτω το 2019!», πρόσθεσε η Άμπερ Χέρντ, ξεκαθαρίζοντας ταυτόχρονα πως δεν τρέχει τίποτα απολύτως με τον Τζέισον Μόμοα και πως απλώς προσπαθούσε να αποδείξει τα λεγόμενά της. «Παρεμπιπτόντως σε αγαπώ AquaHubbs! Συγγνώμη που χρησιμοποίησα τις φωτογραφίες σου για να δώσω έμφαση!», έγραψε σε ένα από τα σχόλια της φωτογραφίας. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM