Γαλλία: Καταλήψεις θεάτρων και διαδηλώσεις για τους κλειστούς πολιτιστικούς χώρους

Γαλλία: Καταλήψεις θεάτρων και διαδηλώσεις για τους κλειστούς πολιτιστικούς χώρους Facebook Twitter
Théâtre de l'Odéon | φωτό: Marion Bellal
0

Μετά από έναν χρόνο καραντίνας, οι εργαζόμενοι σε πολιτιστικούς χώρους στη Γαλλία κατέλαβαν το ιστορικό Théâtre de l'Odéon για να διαμαρτυρηθούν για τα μέτρα της κυβέρνησης που αφήσει κλειστά τα θέατρα και τους πολιτιστικούς χώρους.  

Περίπου πενήντα άτομα έχουν καταλάβει τον χώρο από τις αρχές Μαρτίου, ενώ οι διαδηλώσεις είναι καθημερινές, με πανό για τα επιδόματα που δεν έχουν λάβει και την ανικανότητα της κυβέρνησης να ακούσει τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί.

Οι εργαζόμενοι στον πολιτισμό διαμαρτύρονται για την αδικία λέγοντας πως είναι αποδεδειγμένο ότι τα πολιτιστικά μέρη είναι πολύ λιγότερο επικίνδυνα όσον αφορά την πανδημία από τα σούπερ μάρκετ, τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τις επιχειρήσεις.

Κύριο αίτημά τους είναι η κυβέρνηση να ανοίξει εκ νέου πολιτιστικούς χώρους με ισχύοντα μέτρα δημόσιας ασφάλειας και να υποστηρίξει οικονομικά αυτό το άνοιγμα. Αλλά ζητούν επίσης καλύτερη εκτίμηση από τις γαλλικές αρχές, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης του «λευκού έτους» που επιτρέπει σε ορισμένους εργαζόμενους στον πολιτισμό να λαμβάνουν περισσότερα επιδόματα ανεργίας και την ακύρωση των μεταρρυθμίσεων που αφορούν την ασφάλιση των ανέργων και ισχύει από το 2019.

«Δεν κάνουμε πρακτική άσκηση, δεν παίζουμε, δεν έχουμε μέλλον» φωνάζουν κατηγορώντας την υπουργό Πολιτισμού ότι θεωρεί τα επαγγέλματά τους «άχρηστα».

Το κίνημα εξαπλώνεται μέρα με τη μέρα σε όλη τη Γαλλία με ακόμα τριάντα θέατρα να παίρνουν μέρος στις κινητοποιήσεις, στο Στρασβούργο, τη Λιλ, τη Νάντη, την Τουλούζη, τη Μασσαλία.

 Όλοι οι εργαζόμενοι στον τομέα του πολιτισμού ζητούν την ίδια βοήθεια από το κράτος και εκφράζουν τις ίδιες ανησυχίες και απογοητεύσεις.

Στην ίδια κατάσταση βρίσκονται και τα μουσεία, με τους εργαζόμενους να είναι απογοητευμένοι που δουλεύουν σε κλειστά μουσεία προετοιμάζοντας εκθέσεις χωρίς να γνωρίζουν αν θα μπορέσει να τις δει κανείς.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όζι Όζμπορν: Όλα όσα έγιναν στο μεγάλο φινάλε των Black Sabbath

Πολιτισμός / Όζι Όζμπορν: Όλα όσα έγιναν στο μεγάλο φινάλε των Black Sabbath

Η συναυλία «Back To The Beginning» χαρακτηρίστηκε ως η "τελευταία υπόκλιση" για τον άνθρωπο που θεωρείται ο «πατέρας» του heavy metal έπειτα από αρκετά χρόνια προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένης της νόσου του Πάρκινσον
LIFO NEWSROOM
Oasis: Η μεγάλη επιστροφή ως ύμνος στη βρετανική μουσική - Η αγκαλιά των αδελφών Γκάλαχερ επί σκηνής

Πολιτισμός / Oasis: Η μεγάλη επιστροφή ως ύμνος στη βρετανική μουσική - Η αγκαλιά των αδελφών Γκάλαχερ επί σκηνής

Το συγκρότημα επανενώθηκε επί σκηνής έπειτα από 16 χρόνια - Ένα σετ γεμάτο ύμνους της βρετανικής μουσικής, πάθος, χιούμορ και η αγκαλιά που περίμεναν όλοι
LIFO NEWSROOM
Αναλύθηκε το αρχαιότερο γονιδίωμα της Αρχαίας Αιγύπτου: Τι αποκαλύπτει για την καταγωγή των πρώτων Αιγυπτίων

Πολιτισμός / Αναλύθηκε το αρχαιότερο γονιδίωμα της Αρχαίας Αιγύπτου: Τι αποκαλύπτει για την καταγωγή των πρώτων Αιγυπτίων

Για πρώτη φορά, επιστήμονες κατόρθωσαν να αποκωδικοποιήσουν το πλήρες DNA ενός ανθρώπου που έζησε στις απαρχές της αιγυπτιακής πολιτισμικής ιστορίας, φέρνοντας στο φως εκπλήξεις για τις γενετικές καταβολές των πρώτων κατοίκων της κοιλάδας του Νείλου
LIFO NEWSROOM
Δεινόσαυροι, Πολ Νιούμαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Δεινόσαυροι, Πολ Νιούμαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα προσθήκη στο franchise του Jurassic World, η επανέκδοση του «Cool Hand Luke» και μια κωμωδία με τον δημοφιλή Γάλλο κωμικό ξεχωρίζουν από το κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Πολιτισμός / Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Με φόντο, στο κάτω μέρος, το κεφάλι ενός αρχαιοελληνικού αγάλματος η λιτή αφίσα συνοδεύεται από το σύνθημα «Αψήφησε τους Θεούς» τονίζοντας μαζί με τον τίτλο και το όνομα του σκηνοθέτη ότι η ταινία γυρίστηκε «εξ ολοκλήρου με κάμερες IMAX»
LIFO NEWSROOM