Ειρήνη Καζαριάν: Ο σκηνοθέτης με πίστεψε - Το μοντέλο απαντά για την παράσταση «Κούκλες»

Ειρήνη Καζαριάν: Ο σκηνοθέτης με πίστεψε - Το μοντέλο απαντά για την παράσταση «Κούκλες» Facebook Twitter
0

Η Ειρήνη Καζαριάν αποφάσισε να δώσει απάντηση στις αλλεπάλληλες έμμεσες και άμεσες επικρίσεις, για τη συμμετοχή της στη θεατρική παράσταση «Κούκλες» του Νικόλα Ανδρουλάκη

Μιλώντας στο περιοδικό «Λοιπόν», η νικήτρια του περσινού GNTM τονίζει πως δεν είναι ασυνήθιστο για τα μοντέλα, διεθνώς, να κάνουν κάποια στιγμή στροφή στην καριέρα τους και να γίνονται ηθοποιοί. «Είμαι μοντέλο, αλλά μου πρότεινε ο Νικόλας Ανδρουλάκης να παίξω στην παράστασή του και δέχτηκα. Είναι κάτι καινούργιο για μένα και το κάνω για να βρω άλλες πτυχές του εαυτού μου, να γίνω καλύτερη ακόμα και στο μόντελινγκ», λέει η 22χρονη Ελληνίδα με καταγωγή από την Αρμενία.

Μετά την ανάδειξή της μέσα από το ριάλιτι μόδας του Star, η Ειρήνη Καζαριάν εκπροσωπεί πλέον τα πρακτορεία Fashion Cult Models στην Ελλάδα και Place Models στη Γερμανία αλλά, όπως λέει, η πασαρέλα έχει «ημερομηνία λήξης»: «Πιστεύω ότι το μόντελινγκ έχει ημερομηνία λήξης, αλλά μπορεί να κρατήσει και μέχρι τα 30 σου, επίσης όλα τα μοντέλα, παγκοσμίως, έχουν γίνει πλέον ηθοποιοί», λέει χαρακτηριστικά.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Noune Eirini Kazarian 💬 (@nounekazaryan) στις

Η νικήτρια του «Greece's Next Top Model» ξεκαθαρίζει πως δεν επιλέχτηκε εξαιτίας της δημοσιότητας από το ριάλιτι, αλλά λόγω του ταλέντου της. «Ο Νικόλας, ο σκηνοθέτης μας, με τον οποίο γνωριστήκαμε πριν από έναν μήνα, με πίστεψε και μου το είπε από την αρχή. Εννοείται ότι ήθελε να παίξω στην παράστασή του γιατί είδε κάτι σ' εμένα. Οι δικοί μου άνθρωποι, μου λένε ότι το έχω, βλέπουν ότι μπορώ να κάνω επάγγελμα την υποκριτική, ότι όλα θα πάνε καλά και να μην αγχώνομαι. Πάντα έχω άγχος στη δουλειά μου γιατί νοιάζομαι και θέλω να τα πάω τέλεια».

Τη συμμετοχή της νικήτριας του GNTM στο θεατρικό που βασίζεται σε έργο του Ίψεν, είχε σχολιάσει και ο ηθοποιός Γιάννης Μπέζος, τονίζοντας πως είναι απαραίτητες οι σπουδές. «Το δικαίωμα να εκτεθούνε το έχουν όλοι, την ικανότητα την έχουν όμως ελάχιστοι. Θα κριθεί από τον χρόνο και από τους θεατές. Είναι βαριά πράγματα αυτά και δύσκολα με τον Ίψεν, μην πιάσουμε τώρα αυτήν τη κουβέντα».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Noune Eirini Kazarian 💬 (@nounekazaryan) στις


Με σκληρή γλώσσα είχε καταφερθεί εναντίον της Ειρήνης Καζαριάν και ο παρουσιαστής Γιώργος Λιάγκας στη μεσημεριανή εκπομπή του στον ΣΚΑΪ, κάνοντας λόγο για «κατάντια».  

 

Η Ειρήνη Καζαριάν είχε τότε δώσει μια πρώτη απάντηση αναρτώντας μια φωτογραφία του Άντονι Χοπκινς με την εξής ρήση: «Δεν είναι δουλειά μου να με νοιάζει τι λέει και τι σκέφτεται ο κόσμος για μένα. Είμαι ό,τι είμαι και κάνω ό,τι κάνω. Δεν περιμένω τίποτα και δέχομαι τα πάντα».

 
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Πολιτισμός / Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Η επίδειξη Métiers d’Art, που η Chanel παρουσιάζει κάθε Δεκέμβριο σε κάποιον εντυπωσιακό προορισμό, από την Ιαπωνία μέχρι τη Σενεγάλη, είναι αφιερωμένη στα ιστορικά ατελιέ που έχει εντάξει στο δυναμικό της για να διατηρήσει ζωντανή την παραδοσιακή τεχνική
LIFO NEWSROOM
Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Πολιτισμός / Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Η εξέλιξη της τέχνης από τον ιμπρεσιονισμό έως την ποπ αρτ ξεδιπλώνεται μέσα από έργα 45 κορυφαίων δημιουργών της νεότερης και σύγχρονης τέχνης, συνθέτοντας ένα μοναδικό και συναρπαστικό εικαστικό πανόραμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM
Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» που αφήνει τους θεατές συγκλονισμένους, η τελευταία παράσταση του Μάικλ Κέιν και της Γκλέντα Τζάκσον, μια ελληνική διασκευή της «Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας» και μια ιρλανδική ιστορία ενηλικίωσης, υποψήφια για βραβείο LUX, στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σταύρος Ξαρχάκος: Η δήλωσή του υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι αναφορικά με την περιοδεία αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι

Πολιτισμός / Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»

Η δήλωση του Σταύρου Ξαρχάκου υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος αντιδρά νομικά στην περιοδεία-αφιέρωμα στον πατέρα του, χωρίς την άδειά του
LIFO NEWSROOM
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Σκάρλετ Γιόχανσον δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Πολιτισμός / Σκάρλετ Γιόχανσον: Δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Η Γιόχανσον ανέφερε ότι κατά τη φάση της προπαραγωγής ένας από τους χρηματοδότες της ταινίας απείλησε να αποσυρθεί, εκτός αν αφαιρούνταν τα στοιχεία της πλοκής που σχετίζονταν με το Ολοκαύτωμα
LIFO NEWSROOM