Δυο εκατομμύρια unfollow στον James Charles σε μια εβδομάδα - To ξεμπρόστιασμα μιας vlogger τον γκρεμίζει στο ίντερνετ

Δυο εκατομμύρια unfollow στον James Charles σε μια εβδομάδα - To ξεμπρόστιασμα μιας vlogger τον γκρεμίζει στο ίντερνετ Facebook Twitter
Οι διάσημοι γυρνάνε την πλάτη στον James Charles
3

Ο σταρ του YouTube James Charles έχει χάσει πάνω από δύο εκατομμύρια συνδρομητές μέσα σε μια εβδομάδα και τα άσχημα νέα συνεχίζονται.

Σύμφωνα με τον δικτυακό ιστότοπο Social Blade και όσα αναφέρει το BBC, ο James Charles έχει τώρα 14,6 εκατομμύρια συνδρομητές - ενώ μια εβδομάδα νωρίτερα ήταν στα 16 εκατομμύρια. Τα νεότερα δεδομένα που μεταδίδει το Newsweek λένε πως πλέον από το λογαριασμό του αποχώρησαν συνολικά δύο εκατομμύρια χρήστες και συνεχίζεται η πτώση... 

Τα μαζικά unfollow δεν είναι έκπληξη για όσους γνωρίζουν το παρασκήνιο και το πώς ο 19χρονος ενεπλάκη σε μια μεγάλη κόντρα με την συνάδελφό του Tati Westbrook, μια εξίσου γνωστή beauty vlogger η οποία για τους γνώστες του χώρου είναι η γυναίκα που τον ανέδειξε.

Δυο εκατομμύρια unfollow στον James Charles σε μια εβδομάδα - To ξεμπρόστιασμα μιας vlogger τον γκρεμίζει στο ίντερνετ Facebook Twitter
O James Charles στο Met Gala 2019

Ο James Charles έχει αναπτύξει τεράστια επιτυχία στα social media δίνοντας μαθήματα μακιγιάζ  και κάνοντας παρουσιάσεις σε προϊόντα ομορφιάς. Εκτιμάται ότι αξίζει 12 εκατομμύρια δολάρια ενώ η δημοτικότητα του οδήγησε σε συνεργασίες με σταρ όπως οι Katie Perry, Kim Kardashian και Demi Lovato. Το 2016, σε ηλικία 17 ετών, έγινε ο πρώτος άνδρας που εμφανίστηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού CoverGirl.

Σήμερα, αρκετά δημοσιεύματα γράφουν πως μερικές από τις διασημότητες που συνεργάστηκαν με τον James Charles είναι μεταξύ των συνδρομητών που τον άφησαν. Ένα από τα διασημότερα unfollow είναι αυτό της Κylie Jenner η οποία είχε εμφανιστεί σε ένα από τα βίντεό του την περασμένη χρονιά.

 

Πρόσφατα, ο Charles έχει εμπλακεί σε μια κόντρα με την Tati Westbrook η οποία σε ένα βίντεο 43 λεπτών τον κατηγόρησε ότι ήταν άπιστος και αχάριστος. «Χρησιμοποιείς τη φήμη, τη δύναμη και τα χρήματά σου για να παίξεις με τα συναισθήματα των ανθρώπων», δήλωσε η Tati Westbrook, η οποία υπήρξε φίλη του εδώ και πολλά χρόνια και μέντοράς του στα πρώτα του βήματα στην online δημοσιότητα.

Η σχέση τους φαίνεται πως κλονίστηκε καθώς η vlogger τον κατηγόρησε πως πίσω από την πλάτη της προσπάθησε να προωθήσει ένα ανταγωνιστικό προϊόν σε σχέση με ένα δικό της: το Sugar Bear Hair το οποίο είναι βασικός ανταγωνιστής των προϊόντων Halo Beauty. Η Tati Westbrook έχει περισσότερους από επτά εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι της στο YouTube και έδωσε το σύνθημα για μαζικά unfollow. Ο Charles φαίνεται πως είχε δεχθεί πρόταση από τη Westbrook να προωθήσει τα δικά της συμπληρώματα διατροφής στο κανάλι του στο YouTube, αλλά αρνήθηκε, λέγοντάς της πως δεν θα ήταν σωστό να διαφημίζει συμπληρώματα σε τόσο νεαρό ακροατήριο.

Όμως η Τati προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, καθώς αποκάλυψε και άλλες πτυχές της κόντρας που δεν είχαν να κάνουν με επαγγελματικά ζητήματα, αλλά με την σεξουαλικότητα του Charles και αφηγήθηκε πώς ο νεαρός Youtuber, o οποίος είναι ανοιχτά ομοφυλόφιλος προσπαθούσε να προσεγγίσει έναν στρέιτ άντρα.Η Τati άφησε πολλά υπονοούμενα για τη συμπεριφορά του και το πώς ο Charles σχολίαζε ερωτικά τον νεαρό σερβιτόρο. Η Westbrook είπε ότι ο James Charles διέδιδε ψέματα γι' αυτήν, έκανε απροσδόκητες και ενοχλητικές δηλώσεις σχετικά με συναδέλφους YouTubers και πως συνεχώς προχωρούσε σε ακατάλληλα σχόλια σχετικά με τους στρέιτ άνδρες που τον ενδιέφεραν.

Απαντώντας στους ισχυρισμούς της Tati, ο James Charles κυκλοφόρησε ένα βίντεο με δημόσια συγγνώμηκαθώς και αρκετές αναρτήσεις στο Instagram για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Δηλώνει μετανιωμένος και πως λυπάται που δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να κερδίσει πάλι πίσω τη φίλη του. Παραδέχτηκε πως αυτή τη φορά δεν μπορεί να δικαιολογηθεί καθώς δεν είναι αυτός το θύμα.

Για την ώρα η Westbrook έχει κερδίσει περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές σύμφωνα με στοιχεία του Social Blade. Το βίντεο με τη συγγνώμη του Charles σημειώνει ένα πρωτοφανές επίπεδο αρνητικής ανάδρασης με πάνω 1,7 εκατομμύρια dislike και  μόνο 340.000 θετικές ψήφους. Shawn Mendes, Demi Lovato, Miley Cyrus, Katy Perry, Twice και Iggy Azalea έπαψαν επίσης να τον ακολουθούν. Τα μίντια που ασχολούνται με το θέμα εκτιμούν πως ίσως αυτή είναι η αρχή του τέλους για τον νεαρό που έγινε internet sensation τόσο γρήγορα.

Πολιτισμός
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM