Μια διαφημιστική εφαρμογή εταιρίας καλλυντικών στο faceboοk προκαλεί αυτές τις μέρες αντιδράσεις στην Ινδία. Η αγγλοολανδική Vaseline λάνσαρε πρόσφατα την εφαρμογή “Transform your face on Facebook” σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανδρική σειρά προϊόντων λεύκανσης του δέρματος δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να λευκάνουν ψηφιακά τις profile pictures τους. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι o ηθοποιός Shahid Kapoor ο οποίος εμφανίζεται με το μισό του πρόσωπο σκούρο και το άλλο μισό φανερά πιο ανοιχτόχρωμο. Η εμμονή των Ινδων με το λευκό δέρμα που θεωρείται δείγμα ευγενικής καταγωγής δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τις μεγάλες δυτικές εταιρίες καλλυντικών όπως η Garnier, η L΄Οreal και η Νivea. Σε όλη την Ασία η αγορά λευκαντικών κρεμών για άνδρες και γυναίκες αναμένεται να αποφέρει φέτος κέρδη 12 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αφρικανική σκόνη: «Σχεδόν τρεις φορές πάνω από το όριο» σε αυτές τις περιοχές - Πότε υποχωρεί

Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού - Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

Μήνυση κατά παντός υπευθύνου από το υπ. Πολιτισμού για τη διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη

Θεσσαλονίκη: Νεκρό βρέφος σε κάδο απορριμμάτων

Θεσσαλονίκη: Εντοπίστηκε η μητέρα του νεκρού εμβρύου
