Μια διαφημιστική εφαρμογή εταιρίας καλλυντικών στο faceboοk προκαλεί αυτές τις μέρες αντιδράσεις στην Ινδία. Η αγγλοολανδική Vaseline λάνσαρε πρόσφατα την εφαρμογή “Transform your face on Facebook” σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανδρική σειρά προϊόντων λεύκανσης του δέρματος δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να λευκάνουν ψηφιακά τις profile pictures τους. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι o ηθοποιός Shahid Kapoor ο οποίος εμφανίζεται με το μισό του πρόσωπο σκούρο και το άλλο μισό φανερά πιο ανοιχτόχρωμο. Η εμμονή των Ινδων με το λευκό δέρμα που θεωρείται δείγμα ευγενικής καταγωγής δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τις μεγάλες δυτικές εταιρίες καλλυντικών όπως η Garnier, η L΄Οreal και η Νivea. Σε όλη την Ασία η αγορά λευκαντικών κρεμών για άνδρες και γυναίκες αναμένεται να αποφέρει φέτος κέρδη 12 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Πτώση μεγάλου δέντρου στο κέντρο της Αθήνας - Δύο τραυματίες

Λονδίνο: Bιαστής μετέδωσε τον HIV σε εκατοντάδες θύματα – Η έκκληση των αρχών

Starbucks: Μαζικές αγωγές εργαζομένων για το νέο dress code

Κυβερνοεπίθεση σε μεγάλα αεροδρόμια - Ανάμεσά τους και το Χίθροου

«Δεν πρόκειται να τα παρατήσω»: Ο Μπγιορν Μποργκ αποκάλυψε ότι πάσχει από επιθετικό καρκίνο του προστάτη
