ΑΘΗΝΑ

Ρεκόρ τριμήνου για την Apple με 62,9 δισ. - Πώς το πέτυχε

Ρεκόρ τριμήνου για την Apple με 62,9 δισ. - Πώς το πέτυχε Facebook Twitter
0

Η Apple, η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που εκτιμάται σε 1 τρισ. δολάρια, συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχύτητα και ανακοίνωσε διψήφια αύξηση εσόδων.

H Apple ανακοίνωσε τα θεαματικά αποτελέσματα για το προηγούμενο οικονομικό τρίμηνο (έως τις 29 Σεπτεμβρίου).

Ελαφρώς υπερβαίνοντας τα προβλεπόμενα έσοδα, με 62,9 δισ. δολάρια, ο τεχνολογικός γίγαντας εμφανίζεται περίπου 20% κερδισμένος σε σχέση με πέρυσι.

Ο διευθύνων σύμβουλος Τιμ Κουκ ανέφερε τις ισχυρές επιδόσεις από υπηρεσίες όπως το iCloud, η Apple Music και το App Store, οι οποίες έφτασαν να έχουν κέρδη ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο Κουκ δήλωσε ότι η εταιρεία ήταν ενθουσιασμένη με την ανάπτυξη στο έτος κατά το οποίο «φτάσαμε τα 2 δισ. συσκευών iOS, γιορτάσαμε τη 10η επέτειο του App Store και επιτύχαμε τα υψηλότερα έσοδα και κέρδη στην ιστορία της Apple».

Τα κέρδη τριμήνου ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,91 δολάρια, καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 41%. Το 61% των εσόδων της εταιρείας προέρχονται από τις διεθνείς πωλήσεις της.

Ωστόσο, οι μετοχές της Apple μειώθηκαν κατά 7% σε εκτεταμένες συναλλαγές, καθώς ο Κουκ προειδοποίησε ότι οι πωλήσεις για το κρίσιμο τρίμηνο των διακοπών δεν θα πετύχουν πιθανώς τις προσδοκίες της Wall Street. Κατηγόρησε την αδυναμία στις αναδυόμενες αγορές όπως η Βραζιλία, η Ρωσία και η Ινδία για τις πιο δύσκολες προοπτικές.

Η πτώση σήμαινε απώλεια περίπου 70 δισ δολαρίων από την αξία της εταιρείας, κατεβάζοντας την αξία της κάτω από το ορόσημο του 1 τρισ. δολαρίων.

Η έμφαση στις υπηρεσίες και τα κέρδη τους μπορεί να σημαίνει μετατόπιση της εστίασης της εταιρείας, κατά τους αναλυτές. Στο μέλλον, η Apple μπορεί να στηρίζεται λιγότερο στις πωλήσεις προϊόντων, οι οποίες έχουν γίνει κάπως στατικές.

Σε αυτό το τρίμηνο, η εταιρεία διέθεσε 46,8 εκατομμύρια iPhone, αύξηση 13% σε σχέση με τα 41,3 εκατομμύρια που πωλήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο.

Το iPhone XS, το τελευταίο μοντέλο που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο, πιθανότατα δεν θα εμφανιστεί στις πωλήσεις μέχρι το επόμενο τρίμηνο, αλλά οι αναλυτές αναμένουν γενική επιβράδυνση των πωλήσεων.

«Οι άνθρωποι απλά δεν αγοράζουν smartphones όπως είχαν συνηθίσει», αναφέρει ο Jim Cridlin, παγκόσμιος επικεφαλής της καινοτομίας και της εταιρικής σχέσης της Mindshare.  Ο Cridlin λέει ότι οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να είναι το επόμενο μεγάλο πράγμα για την Apple.

«Το μοντέλο που έχουν δημιουργηθεί γύρω από τη διαφήμιση app αυτή τη στιγμή είναι αρκετά συναρπαστικό», λέει, προσθέτοντας ότι τα τελευταία χρόνια η Apple έχει γίνει η μεγαλύτερη αγορά εφαρμογών. «Εάν θέλετε να εμφανιστεί η εφαρμογή σας, θα πρέπει να πληρώσετε για αυτήν», προσθέτει.

Επίσης, βοήθησε το γεγονός ότι η εταιρεία χαρακτηρίζεται όλο και περισσότερο ως μία από τις πιο αξιόπιστες για την προστασία των δεδομένων και δεν εμπλέκεται σε διαμάχη όπως πολλοί από τους ανταγωνιστές της στις μεγάλες τεχνολογίες. Για χρόνια, ο Κουκ έχει επικρίνει εταιρείες όπως το Google και το Facebook σχετικά με το χειρισμό των δεδομένων των καταναλωτών και ζήτησε περισσότερη κυβερνητική εποπτεία. Και με αυτό τοποθέτησε την Apple ως ηγέτη στην ασφάλεια, ενισχύοντας τη δυσπιστία έναντι άλλων εταιρειών.

Τech & Science
0

ΑΘΗΝΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM
Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM