Τραμπ εναντίον Nike - Ενοχλήθηκε από τη νέα καμπάνια με τον Κάπερνικ

Τραμπ εναντίον Nike - Ενοχλήθηκε από τη νέα καμπάνια με τον Κάπερνικ Facebook Twitter
0

Ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Ντόναλντ Τραμπ επιτέθηκε στη Nike, η οποία επέλεξε τον πρώην παίκτη του NFL Κόλιν Κάπερνικ, ως ένα από τα πρόσωπα της για την 30η επέτειο της και με κεντρικό σύνθημα το περίφημο πλέον,«Just Do It».

Ο Κάπερνικ ήταν ο εμπνευστής κύματος διαμαρτυριών την αθλητών του NFL. Για να ευαισθητοποιήσει κατά της αστυνομικής βίας εναντίον των μαύρων, γονάτισε κατά τη διάρκεια της ανάκρουσης του αμερικανικού ύμνου σε αγώνα του αμερικανικού φούτμπολ. Η κίνησή του βρήκε πολλούς συμπαραστάτες μεταξύ μεγάλων ονομάτων του αμερικανικού επαγγελματικού αθλητισμού.

Αυτό στέλνει ένα «τρομερό μήνυμα και δεν θα έπρεπε να γίνει», δήλωσε ο Τραμπ στην συντηρητική ιστοσελίδα The Daily Caller. «Δεν ήταν απαραίτητο», πρόσθεσε.

«Είναι θέμα της ελευθερίας σε αυτή τη χώρα να κάνει πράγματα που άλλοι πιστεύουν ότι δεν πρέπει να κάνει», είπε ο Τραμπ για τη Nike, «αλλά προσωπικά, είμαι σε διαφορετική πλευρά».

Ο Κάπερνικ, πρώην παικτης των 49ers του Σαν Φρανσίσκο, έγραψε στο Twitter για τη νέα εκστρατεία της Nike, «πιστέψτε σε κάτι, ακόμα κι αν σημαίνει ότι θυσιάζετε τα πάντα», δημοσιεύοντας μια ασπρόμαυρη εικόνα, που δείχνει μέρος του προσώπου του. Η Nike μοιράστηκε την εικόνα στο δικό της Twitter.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Χονγκ Κονγκ ανοίγει τις πόρτες στους ξένους φοιτητές που διώχνει από το Χάρβαρντ ο Τραμπ

Διεθνή / Το Χονγκ Κονγκ ανοίγει τις πόρτες στους ξένους φοιτητές που διώχνει από το Χάρβαρντ ο Τραμπ

Το Πεκίνο καταδίκασε την «πολιτικοποίηση της εκπαιδευτικής συνεργασίας», προσθέτοντας ότι η κίνηση της Ουάσινγκτον θα «βλάψει μόνο την εικόνα και το διεθνές κύρος των ΗΠΑ»
LIFO NEWSROOM
Blackout στη νοτιοανατολική Γαλλία: Διακόπηκαν οι προβολές στο Φεστιβάλ Καννών

Διεθνή / Blackout στη νοτιοανατολική Γαλλία: Διακόπηκαν οι προβολές στο Φεστιβάλ Καννών

Το γεγονός έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για το Φεστιβάλ Καννών, το οποίο διανύει την πιο πυκνή φάση του με πολυαναμενόμενες προβολές, συνεντεύξεις τύπου και επίσημες παρουσιάσεις να έχουν προγραμματιστεί για το Σαββατοκύριακο
LIFO NEWSROOM