«Ας αγαπήσουμε τη Γαλλία»: Το πρώτο μήνυμα του νικητή Μακρόν

«Ας αγαπήσουμε τη Γαλλία»: Το πρώτο μήνυμα του νικητή Μακρόν Facebook Twitter
0


Ο νέος πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν ευχαρίστησε πριν από λίγο τους πολίτες της Γαλλίας για τη νίκη του στις προεδρικές εκλογές, στέλνοντας το μήνυμα "ας αγαπήσουμε τη Γαλλία".


Ο ίδιος τόνισε ότι θα βάλει όλη του την ενέργεια για να αποδείξει ότι αξίζει της εμπιστοσύνης του λαού της Γαλλίας, ενώ υπογράμμισε ότι δεν υποτιμά τις δυσκολίες της οικονομίας που πρέπει να αντιμετωπίσει.


Αφού χαιρέτισε την αντίπαλό του Μαρίν Λεπέν, σημείωσε ότι έχει επίγνωση του θυμού, της αμφιβολίας και του άγχους που οι Γάλλοι εξέφρασαν.


Ο Εμανουέλ Μακρόν είπε επίσης ότι τα ποσοστά των ακραίων κομμάτων τον υποχρεώνουν να εργαστεί με στόχο τη συμφιλίωση του έθνους.


«Είναι ευθύνη μου να ακούσω όλους τους Γάλλους» περιλαμβανομένων των ψηφοφόρων του Εθνικού Μετώπου, τόνισε ο νέος πρόεδρος.


«Θα εργαστώ για να αναμορφώσω τους δεσμούς μεταξύ της Ευρώπης και των πολιτών»,  πρόσθεσε και επισήμανε ότι η Γαλλία θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του μετώπου στη μάχη εναντίον της τρομοκρατίας.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM