Η selfie ως παγκόσμιο φαινόμενο, η selfie ως μέθοδος πώλησης και προώθησης κάθε λογής προϊόντων στο διαδίκτυο, η selfie ως επιδράστικος τρόπος επικοινωνίας που ξεπερνά το φάσμα των social media. Μέχρι εδώ όλα κατανοητά. Η selfie, όμως, ως μορφή τέχνης μπορεί να υπάρξει; Και κυρίως μπορεί να «γεμίσει» και να κρατήσει το ενδιαφέρον μίας πρωτότυπης έκθεσης στο Λονδίνο; Εξαρτάται. Αν ο θεατής της αντιμετωπίσει ως αυτό που είναι -φωτογραφίες, δηλαδή, που εξυπηρετούν τη φιλοδοξία, έχεις καλώς. Αν αντιμετωπιστούν ως μέσο που επικοινωνεί ιδέες, ο βαθμός δυσκολίας ανεβαίνει και ίσως χρειαστούμε ακόμη αρκετά χρόνια «προπόνησης» για να φτάσουν οι selfies μας σ' αυτό το σημείο. Κι όταν λέμε «προπόνηση», εννοούμε στην επικοινωνία μηνυμάτων, ιδεολογιών κ.λπ. Όχι στις πόζες και στο duckface.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ο μεγαλύτερος σφυροκέφαλος καρχαρίας καταγράφηκε σε βίντεο στις Μπαχάμες

Πέθανε η δημοσιογράφος Ηρώ Καριοφύλλη

Πατέρας βούτηξε στη θάλασσα για να σώσει το παιδί του που έπεσε από κρουαζιερόπλοιο της Disney

Οι κούκλες Labubu έβαλαν τον δημιουργό τους στο top 10 των δισεκατομμυριούχων της Κίνας

Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

σχόλια