Οχήματα χωρίς οδηγό: Ποια χώρα καλωσορίζει την ιδέα και ποιες εμφανίζονται ακόμη απρόθυμες

Οχήματα χωρίς οδηγό: Ποια χώρα καλωσορίζει την ιδέα και ποιες εμφανίζονται ακόμη απρόθυμες Facebook Twitter
0

Οι Κινέζοι καταναλωτές δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό παρά τις ανησυχίες που υπάρχουν για την ασφάλειά τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που έγινε σε 10 χώρες και δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.


Στην Κίνα, το 81% των ερωτηθέντων – περίπου 500 άτομα – ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό, με το ποσοστό τους να αυξάνεται από το 75% πέρυσι, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύθηκε από την Boston Consulting Group (BCG) και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.


Η έκθεση έρχεται να προστεθεί σε προηγούμενες έρευνες της BCG και του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρου, περιλαμβανομένης μια έρευνας που έγινε τον Αύγουστο του 2015 με δείγμα περισσότερους από 5.500 καταναλωτές σε 10 χώρες – η μεγαλύτερη παγκόσμια έρευνα που έχει γίνει μέχρι σήμερα για τα οχήματα χωρίς οδηγό (self-driving vehicles- SDV).


Σε αντίθεση με το αυξανόμενο ενδιαφέρον στην Κίνα, οι Γερμανοί καταναλωτές, που εξέφρασαν τη μεγαλύτερη απροθυμία ανάμεσα σε τρεις χώρες στην προηγούμενη έρευνα, φαίνεται να αποφεύγουν περισσότερο το ρίσκο φέτος, με 41% να εμφανίζεται πρόθυμο να δοκιμάσει ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό, συγκριτικά με 44% το 2015. Οι Αμερικανοί καταναλωτές είναι ελαφρώς λιγότερο θετικοί, με το ποσοστό όσων είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν ένα τέτοιο όχημα να μειώνεται στο 48% συγκριτικά με 53% πέρυσι.


Παρά την κάλυψη της οποίας τυγχάνει από τα μέσα ενημέρωσης, το θέμα της ασφάλεια των οχημάτων χωρίς οδηγό, η κοινή γνώμη δεν φαίνεται να έχει αλλάξει σημαντικά. Περίπου το 58% των καταναλωτών σε πόλεις σε όλο τον κόσμο είναι ανοιχτοί στο να δοκιμάσουν ένα όχημα χωρίς οδηγό. Το ποσοστό είναι υψηλότερο ανάμεσα στους νέους καταναλωτές: 63% στις ηλικίες έως 29 ετών είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο, συγκριτικά με 46% στις ηλικίες 51 ετών και άνω.


Σύμφωνα με την έρευνα, η εκτεταμένη υιοθέτηση τέτοιων οχημάτων, καθώς και των «ταξί-ρομπότ», θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση κατά 60% του αριθμού των αυτοκινήτων στους δρόμους των πόλεων, σε 80% ή και περισσότερο μείωση των εκπομπών ρύπων, και σε 90% λιγότερα ατυχήματα.


Η Κίνα έχει παγκοσμίως πρωταγωνιστικό ρόλο σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη τέτοιων οχημάτων, με την εταιρία Baidu να είναι πρωτοπόρος στη συγκεκριμένη αγορά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρίγκιπας Άντριου: Παρά την αφαίρεση των τίτλων του παραμένει στη γραμμή διαδοχής για τον θρόνο

Διεθνή / Πρίγκιπας Άντριου: Παρά την αφαίρεση των τίτλων του παραμένει στη γραμμή διαδοχής για τον θρόνο

Μπορεί ο βασιλιάς Κάρολος να αφαίρεσε από τον μικρότερο αδελφό του όλους τους βασιλικούς τίτλους και τις διακρίσεις, αλλά παραμένει στη γραμμή διαδοχής για τον βρετανικό θρόνο
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ για την επίθεση σε μέλη της Εθνοφορυράς: «Ήταν πράξη τρομοκρατίας, το κτήνος θα πληρώσει»

Διεθνή / Ο Τραμπ για την επίθεση σε μέλη της Εθνοφρουράς: «Ήταν πράξη τρομοκρατίας, το κτήνος θα πληρώσει»

Με αφορμή τη δημοσίευση των στοιχείων του φερόμενου ως δράστη, ο πρόεδρος των ΗΠΑ ξεσπά εναντίον της μετανάστευσης, που λέει ότι αποτελεί τη «μεγαλύτερη απειλή για την εθνική ασφάλεια»
LIFO NEWSROOM
ΑΡΚΤΙΚΗ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΙΝΑ ΡΩΣΙΑ

Διεθνή / Αρκτική: «Μετατρέπεται σε στρατηγικό θέατρο γεωπολιτικού ανταγωνισμού» προειδοποιεί το Ευρωκοινοβούλιο

Οι ευρωβουλευτές καταδικάζουν την αυξανόμενη στρατιωτικοποίηση της Αρκτικής, επισημαίνοντας την εκτεταμένη στρατιωτική αναδιάρθρωση της Ρωσίας και το ενδιαφέρον της Κίνας
LIFO NEWSROOM