Ο Ερυθρός Σταυρός απειλείται από εταιρίες που χρησιμοποιούν αυθαίρετα το όνομά του

Ο Ερυθρός Σταυρός απειλείται από εταιρίες που χρησιμοποιούν αυθαίρετα το όνομά του Facebook Twitter
0

Η αυθαίρετη χρήση του ονόματος της Διεθνούς Επιτροπής του Ερυθρού Σταυρού από ορισμένες εταιρίες των οποίων το όνομα εμφανίζεται στα "Panama Papers" ενέχει "τεράστιους" κινδύνους για τη δράση της και το προσωπικό της, δήλωσε σήμερα σε συνέντευξή του στη ελβετική εφημερίδα Le Matin, ο πρόεδρός της ΔΕΕΣ Πίτερ Μάουρερ.


Ο Μάουρερ έκανε τις δηλώσεις αυτές στην Le Matin, αφότου η εφημερίδα είχε γράψει εσφαλμένα ότι εικονικές εταιρίες που έχουν δημιουργηθεί από το δικηγορικό γραφείο Mossack Fonseca επωφελούνται από τη ΔΕΕΣ.

"Οι κίνδυνοι είναι τεράστιοι. Αν βρεθούμε, για παράδειγμα, ότι έχουμε σχέση με μια υπεράκτια εταιρία, η οποία ανήκει σε μια εμπόλεμη ομάδα, δεν τολμώ να φανταστώ πόσο θα μπορούσαμε να βρεθούμε αναμεμιγμένοι", είπε ο Μάουρερ. "Θα κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να τεθεί ένα τέλος σε αυτή την κατάχρηση".

"Ουδέποτε είχαμε σχέση με την Mossack Fonseca, ουδέποτε λάβαμε χρήματα από αυτή", πρόσθεσε ο πρόεδρος της ΔΕΕΣ. "Το όνομα της ΔΕΕΣ χρειάζεται ειδική προστασία γιατί εργαζόμαστε σε εμπόλεμες περιοχές και (όπου μαίνονται) συγκρούσεις μεταξύ διαφόρων εμπολέμων. Η ασφάλεια των εργαζομένων μας διασφαλίζεται εν μέρει λόγω του σεβασμού στο όνομά μας και σε αυτό που συμβολίζουμε".

Σύμφωνα με την Le Matin, η Mossack Fonseca δημιούργησε δύο εταιρίες --την Brotherhood Foundation και την Faith Foundation-- τις οποίες πρότεινε στους πελάτες της για να συλλέξουν τα περιουσιακά τους στοιχεία. Η ΔΕΕΣ αναφέρθηκε ως δικαιούχος αυτών των δύο "ιδρυμάτων", χωρίς να έχει ενημερωθεί γι αυτό.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM