Η αληθινή ιστορία πίσω από την "αυτοκράτειρα της σφουγγαρίστρας"

Η αληθινή ιστορία πίσω από την "αυτοκράτειρα της σφουγγαρίστρας" Facebook Twitter
0

Έχει γίνει πολύ σούσουρο γύρω από τη φυσιογνωμία της Joy Mangano, της γυναίκας και πανέξυπνης επιχειρηματία που έχτισε τη φήμη και την περιουσία της γύρω από τη… «Μαγική Σφουγγαρίστρα».

Τόσο σούσουρο που ενέπνευσε και τους δημιουργούς της ταινίας “Joy”, στην οποία πρωταγωνιστεί η Jennifer Lawrens.

Όμως, άλλο το να μαθαίνεις τα στατιστικά της οικονομικής επιτυχίας μίας τυπικής Αμερικανίδας, κι άλλο να μαθαίνεις από πρώτο χέρι τα μυστικά που «έχτισαν» την αυτοκρατορία μίας πιτσιρίκας μικρομάνας που πίστευε στην εφεύρεση της.

Κόντρα σε όλους τους νόμους – της αγοράς και της τηλεόρασης – η Mangano πριν από 25 χρόνια πουλούσε την πρακτική σφουγγαρίστρα της μέσω του τηλεοπτικού κολοσσού πωλήσεων QVC.

Στο σήμερα, με 150 εκ. δολάρια ετήσιο τζίρο, σίγουρα έχει πολλά να μοιραστεί για το πώς ήταν να ξεκινάς το 1991 με απολύτως τίποτα και να δημιουργείς όχι μόνο ένα νέο προϊόν, αλλά ένα οικονομικό θαύμα που ντιλάρει με κορυφαία brands, όπως το Macy's, το Bed Bath & Beyond, και το Container Store. 

Τι έμαθε, λοιπόν, η δαιμόνια κυρία Mangano από το ταξίδι της στις αγορές του κόσμου και στον σκληρό κόσμο της τηλεόρασης;

Να τα δικά της 4 βήματα (που είναι να απορείς πώς δεν τα «βουτάνε» οι ειδικοί του τηλεμάρκετινγκ εγχωρίως…).

  1. Το να πουλάς κάτι δικό σου στην τηλεόραση θέλει προσωπική προσέγγιση. Θέλει «φάτσα». Το να ανοίγεσαι στο εμπόριο είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο. Και τα δύο θέλουν… αφήγηση.
  2. Για να πουλήσεις με επιτυχία το προϊόν σου, δώσ’ του ταυτότητα, χαρακτήρα, σα να είναι άνθρωπος. Α, και εντόπισε τον πυρήνα των καταναλωτών σου.
  3. Το ταξίδι προς την επιχειρηματική επιτυχία θέλει σχεδιασμό. Αν σκηνοθετούσα εγώ την ταινία θα την έκανα 5ωρη για να χωρέσει εργασιακές συμβουλές που όλοι χρειάζονται στο ξεκίνημα τους.
  4. Η γυναικεία επιχειρηματικότητα μπορεί να πάρει «κεφάλι». Οι γυναίκες ιδιοκτήτριες μεγάλων brands τα πάνε περίφημα, αλλά έχουν ακόμη πολύ δρόμο μπροστά τους. Οι άντρες ξέρουν να παίρνουν ρίσκα. Καλά είναι τα ρίσκα, αλλά πρέπει να ξέρεις ποια είσαι, τι πουλάς, που μπορείς να φτάσεις. Και να σταματάς, όταν δεν μπορείς.

Μεταξύ μας, οι συμβουλές της Mangano δεν απέχουν πολύ από τις γενικολογίες που έχτισαν τον μύθο του αμερικανικού ονείρου. Και τώρα που η ταινία για τη ζωή της βρίσκεται στον "αφρό", έπρεπε να μιλήσει και η πραγματική πρωταγωνίστρια.

Αλλά έχει μια κάποια γοητεία να ακούς το success story ενός ανθρώπου, που ξεκίνησε από τη χαριτωμένη μιζέρια του  telemarketing και έφτιαξε μία μπίζνα δισεκατομμυρίων...

 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Πολιτισμός / Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Ο «σκοτεινός μάγος της μόδας» ξεδιπλώνει την 30ή πορεία του με μια αναδρομική έκθεση που περιλαμβάνει από τα φθαρμένα υφάσματα μέχρι τα κοστούμια με βάτες τύπου Φρανκενστάιν και το γλυπτό που παρουσιάζει τον ίδιο να ουρεί
LIFO NEWSROOM
Μπραντ Πιτ, Τζέιν Όστεν και Χίτσκοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Μπραντ Πιτ, Τζέιν Όστεν και Χίτσκοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Το «F1» του Τζόζεφ Κοζίνσκι, που φιλοδοξεί να γίνει η απόλυτη ταινία αγώνων ταχύτητας, η κομεντί «Jane Austen Wrecked my Life» και το χιτσκοκικό «The Man who knew Too Much» ξεχωρίζουν από το πληθωρικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Το book boyfriend, ο ιδανικός σύντροφος, το κακό παράδειγμα ή ο χάρτης των επιθυμιών μας;

Πολιτισμός / Το book boyfriend, ο ιδανικός σύντροφος, το κακό παράδειγμα ή ο χάρτης των επιθυμιών μας;

Πώς οι φανταστικοί ήρωες των βιβλίων διαμορφώνουν τις απαιτήσεις μας απέναντι στο «τέλειο σύντροφο;» - Να είναι ευγενικός και τζέντλεμαν; Να είναι «αλήτης» ή να είναι ο καλύτερός μας φίλος;
LIFO NEWSROOM
Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός 2025: Η πρόσληψη του παρελθόντος – Η σήμερον ως αύριον και ως χθες

Πολιτισμός / Το «Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός» επιστρέφει για έκτη συνεχόμενη χρονιά

Με συνολικά 140 εκδηλώσεις, το φετινό πρόγραμμα διατρέχει πολλαπλά πεδία καλλιτεχνικής έκφρασης και αναδεικνύει τη δημιουργική πολυφωνία του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού. 
LIFO NEWSROOM