Η Meta ετοιμάζει διαφημίσεις με ΑΙ - «Βουτιά» στις μετοχές των διαφημιστικών

Η Meta ετοιμάζει διαφημίσεις με ΑΙ - «Βουτιά» στις μετοχές των διαφημιστικών Facebook Twitter
Μαρκ Ζούκερμπεργκ / Φωτ: Getty Images
0

Η Meta, ιδιοκτήτρια του Facebook, του Instagram και του WhatsApp, σχεδιάζει να δώσει σε επιχειρήσεις και brands τη δυνατότητα να δημιουργούν πλήρεις διαφημιστικές καμπάνιες με χρήση τεχνητής νοημοσύνης μέχρι τα τέλη του 2025.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal, τα εργαλεία που αναπτύσσει η εταιρεία θα επιτρέπουν στον διαφημιζόμενο να αναρτήσει μια εικόνα προϊόντος, να ορίσει έναν ενδεικτικό προϋπολογισμό και να αφήσει το υπόλοιπο στην πλατφόρμα. Η τεχνητή νοημοσύνη θα δημιουργεί από το μηδέν το περιεχόμενο της καμπάνιας, θα το προσαρμόζει για κάθε χρήστη και θα το προβάλλει σε χρήστες στοχευμένα.

Πώς τα νέα εργαλεία της Meta ζημιώνουν τις διαφημιστικές εταιρείες

Με αυτήν την προσέγγιση, η Meta ουσιαστικά αφαιρεί τον παραδοσιακό ρόλο των διαφημιστικών εταιρειών. Μέχρι σήμερα, η δημιουργία, ο σχεδιασμός και η προβολή μιας διαφημιστικής εκστρατείας απαιτούσαν τη συνεργασία με γραφεία που εξειδικεύονταν σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Πλέον, ολόκληρη αυτή η αλυσίδα μπορεί να αντικατασταθεί από μια σειρά εργαλείων εντός της ίδιας πλατφόρμας.

Η Meta ήδη διαθέτει βασικές AI λειτουργίες που βοηθούν στη βελτίωση υφιστάμενων διαφημίσεων, όμως η νέα υπηρεσία είναι κάτι πολύ πιο ριζικό. Το σύστημα υπόσχεται στοχευμένες καμπάνιες με ακρίβεια που βασίζονται σε γεωγραφικά δεδομένα, προσωπικά ενδιαφέροντα και αναλυτικά προφίλ συμπεριφοράς των χρηστών. Έτσι, μια εταιρεία που θέλει να διαφημίσει πακέτα διακοπών, για παράδειγμα, μπορεί να απευθυνθεί μόνο σε όσους σκέφτονται να ταξιδέψουν σε συγκεκριμένο προορισμό.

Η είδηση προκάλεσε αναστάτωση στις χρηματαγορές, ιδίως στους μεγάλους διαφημιστικούς ομίλους. Η μετοχή του βρετανικού ομίλου WPP υποχώρησε κατά τρεις μονάδες το πρωί της Δευτέρας, ενώ απώλειες καταγράφηκαν και για τη γαλλική Publicis Groupe και την Havas, με πτώση σχεδόν τέσσερις και τρεις μονάδες αντίστοιχα.

Η Meta σχεδιάζει να επενδύσει έως και εβδομήντα δύο δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, κυρίως για την ενίσχυση των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, σηματοδοτώντας μια στροφή όπου το AI περνά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει δηλώσει ότι αυτή η αλλαγή δεν είναι απλώς μια νέα δυνατότητα για τους διαφημιζόμενους αλλά ένας ολικός επαναπροσδιορισμός του τι σημαίνει ψηφιακή διαφήμιση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

Με πληροφορίες από Guardian

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η τεχνητή νοημοσύνη αυξάνει τις κυβερνοεπιθέσεις και η Ευρώπη είναι από τα πιο ευάλωτα «θύματα» - Ο λόγος

Τech & Science / Η τεχνητή νοημοσύνη αυξάνει τις κυβερνοεπιθέσεις και η Ευρώπη είναι από τα πιο ευάλωτα «θύματα» - Ο λόγος

Η τεχνητή νοημοσύνη καθοδηγεί τις κυβερνοεπιθέσεις και χρησιμοποιείται από χάκερ για να παραβιάσουν την ασφάλεια σε διάφορα επίπεδα και να διαδώσουν τις επιθέσεις μέσω πολλών παρόχων διαδικτύου (IP) ώστε να αποφευχθεί η ανίχνευση
LIFO NEWSROOM
«Δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε πόσο παράξενος ήταν»: O δεινόσαυρος Spicomellus αποκαλύπτεται ακόμη πιο αλλόκοτος

Τech & Science / Ο «παράξενος» δεινόσαυρος Spicomellus αποκαλύπτεται ακόμη πιο αλλόκοτος

Σε κάθε πλευρά του σώματός του υπήρχαν αγκάθια μήκους περίπου 30 εκατοστών, ενσωματωμένα στα πλευρά, χαρακτηριστικό που δεν έχει καταγραφεί ποτέ σε κανένα άλλο σπονδυλωτό, ζωντανό ή εξαφανισμένο
LIFO NEWSROOM
Θανατηφόρο βακτήριο «χτυπάει» Νέα Υόρκη: Τι είναι η νόσος των Λεγεωνάριων και γιατί ανησυχούν οι ειδικοί

Τech & Science / Θανατηφόρο βακτήριο «χτυπάει» Νέα Υόρκη: Τι είναι η νόσος των Λεγεωνάριων και γιατί ανησυχούν οι ειδικοί

Έξαρση της νόσου των Λεγεωνάριων στο Χάρλεμ με έξι νεκρούς και πάνω από 100 κρούσματα - Πώς οι επιστήμονες ερευνούν δεκάδες πύργους ψύξης στη Νέα Υόρκη για να εντοπίσουν τη θανατηφόρα πηγή του βακτηρίου
LIFO NEWSROOM
Mounjaro: Βρετανοί ξεσπούν για την αύξηση στην τιμή - «Ντροπή, ήταν σαν μαγικό φίλτρο και τώρα το χάνω»

Τech & Science / Mounjaro: Βρετανοί ξεσπούν για την αύξηση στην τιμή - «Ντροπή, ήταν σαν μαγικό φίλτρο και τώρα το χάνω»

Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται ότι δεν θα μπορέσουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το φάρμακο, με τους ίδιους να ανησυχούν για την ψυχική και σωματική τους υγεία
LIFO NEWSROOM
Νέα έρευνα: Επιστήμονες λένε ότι βρήκαν τον κρυφό «διακόπτη» που κάνει το λίπος να καίει θερμίδες

Τech & Science / Νέα έρευνα: Επιστήμονες λένε ότι βρήκαν τον κρυφό «διακόπτη» για απώλεια βάρους

Η μελέτη δεν περιελάμβανε ανθρώπους - Προηγούμενη έρευνα έχει υπονοήσει ότι ένα συγκεκριμένο αμινοξύ μπορεί να είναι ένας παράγοντας αλλά μέχρι τώρα ο ρόλος του δεν ήταν σαφής
LIFO NEWSROOM