Έρευνα: Μασκ και τεχνητή νοημοσύνη μεταξύ των μεγαλύτερων απειλών για τη φήμη ενός brand

Έρευνα: Μασκ και τεχνητή νοημοσύνη μεταξύ των μεγαλύτερων απειλών για τη φήμη ενός brand Facebook Twitter
Έλον Μασκ/ ΕΡΑ
0

Ο Έλον Μασκ και η κατάχρηση της τεχνητής νοημοσύνης είναι «από τους πιο σίγουρους τρόπους» για τις εταιρείες να βλάψουν τα brands τους, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.

Αυτά τα ευρήματα προκύπτουν από μια αξιολόγηση που διεξήχθη από το Παγκόσμιο Συμβουλευτικό Συμβούλιο Κινδύνων, του οποίου προήδρευσε η επικεφαλής της Διοίκησης Μικρών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Τζο Μπάιντεν, Isabel Guzman.

Σε μια δήλωση, ο Brett Bruen του Global Situation Room, της εταιρείας δημοσίων υποθέσεων με έδρα την Ουάσινγκτον που ανέθεσε την έρευνα, είπε ότι ο «δείκτης κινδύνου φήμης» του συμβουλίου περιέχει μια «ασαφή προειδοποίηση» για τους διευθύνοντες συμβούλους, καλώντας τις εταιρείες να «ρίξουν ρυθμούς» και «να αξιολογήσουν τις συνθήκες».

Σχεδόν το 30% μιας ομάδας 117 μελών που προέρχεται από 17 διαφορετικές χώρες και 58 βιομηχανίες, μεταξύ αυτών πρώην αρχηγοί κρατών και αξιωματούχοι των ΗΠΑ, ανέφερε ότι το να ευθυγραμμιστεί κανείς με τον Μασκ ή να στοχοποιηθεί από αυτόν, οδήγησε σε μεγαλύτερες πιθανότητες να τεθεί υπό «μεγάλο έλεγχο».

Ο Έλον Μασκ δώρισε μέρος της περιουσίας του στην επιτυχημένη, όπως αποδείχθηκε αργότερα, εκστρατεία του Ντόναλντ Τραμπ για να εξασφαλίσει μια δεύτερη προεδρία στις ΗΠΑ. Μετά την επιστροφή του Τραμπ στο Οβάλ Γραφείο τον Ιανουάριο, η παρουσία του Μασκ έχει χαρακτηριστεί «αμφιλεγόμενη». Αυτή η παρατήρηση συμφωνεί με ορισμένες δημοσκοπήσεις που υποδηλώνουν έντονη αποδοκιμασία στο έργο που έχει αναλάβει, κάνει ή ανακοινώσει ο Έλον Μασκ. 

«Ο αντίκτυπος της σχέσης με άτομα με επιρροή στο σημερινό πολύ διχασμένο περιβάλλον δεν μπορεί να υποτιμηθεί, ειδικά με μια βαθιά πολωμένη προσωπικότητα όπως ο Μασκ», έγραψε η Guzman στην έρευνα.

Ωστόσο, μια ακόμη μεγαλύτερη απειλή για τις εταιρείες και τα brands ήταν το να συνδέονται με ιστορίες και γεγονότα που σχετίζονται με «fake news, παραπληροφόρηση, μεροληπτική λήψη αποφάσεων ή ανήθικες εφαρμογές που προκαλούν βλάβη ή χειραγωγούν την αντίληψη του κοινού», ανέφερε η έρευνα. 

Ένα ανώνυμο μέλος του συμβουλίου φέρεται να είπε: «Η τεχνητή νοημοσύνη, εάν δεν γίνεται κατανοητή ή οι εταιρείες δεν είναι σε θέση να τη διαχειριστούν, μπορεί να έχει ένα απίστευτα αρνητικό αποτέλεσμα που μπορεί να μην είναι αναστρέψιμο». 

«Αυτά τα δεδομένα δεν είναι απλώς αριθμοί αλλά υποδεικνύουν τις περίπλοκες επικοινωνιακές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν συνεχώς οι εταιρείες», έγραψε η Guzman, προσθέτοντας ότι τα μέλη της επιτροπής υποψιάζονται ότι οι απειλές θα κλιμακωθούν.

Με πληροφορίες από Guardian

 
 
 
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη θέση της διοικήτριας της FED ενώ «μάχεται» για την απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Διεθνή / ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη FED ενώ θα «μάχεται» ενάντια στην απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Ομοσπονδιακός δικαστής μπλόκαρε προσωρινά τον Τραμπ από το να αποπέμψει την Κουκ από τη θέση της διοικήτριας της FED, έπειτα από καταγγελίες για απάτη σε στεγαστικά δάνεια
LIFO NEWSROOM
Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM