H Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει την πιο αγαπημένη ερωτική σκηνή της καριέρας της

H Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει την πιο αγαπημένη ερωτική σκηνή της καριέρας της Facebook Twitter
Η Μέριλ Στριπ στο Φεστιβάλ των Καννών / Φωτογραφία: EPA
0

Την πιο αγαπημένη ερωτική σκηνή της καριέρας της αποκάλυψε η Μέριλ Στριπ, μιλώντας στις Κάννες.

Πρόκειται για τη διάσημη σκηνή με το λούσιμο στο ποτάμι, με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ, στην ταινία του 1985 «Πέρα από την Αφρική» («Out of Africa»). Στο επικό ρομαντικό δράμα, η Στριπ πρωταγωνίστησε ως μια Δανή βαρόνη που ερωτεύεται έναν κυνηγό μεγάλων θηραμάτων, τον οποίο υποδύεται ο Ρέντφορντ, ενώ διατηρούσε μια φυτεία καφέ στην αποικιακή Νότια Αφρική.

Κατά τη διάρκεια μιας αξέχαστης σκηνής από την ταινία, ο Ρέντφορντ λούζει τρυφερά τα μαλλιά της Στριπ σε ένα ποτάμι ενώ απαγγέλλει στίχους από το ποίημα του Σάμιουελ Τέιλορ Κόλριτζ «The Rime of the Ancient Mariner». «Είναι μια σκηνή σεξ κατά κάποιο τρόπο, γιατί περιέχει τόση οικειότητα», είπε η 74χρονη ηθοποιός κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας την Τετάρτη στο Θέατρο Debussy των Καννών, όπως μεταδίδει το Variety.

«Έχουμε δει τόσες πολλές σκηνές στον κινηματογράφο, αλλά δεν βλέπουμε συχνά αυτού του είδους το στοργικό άγγιγμα, αυτή τη φροντίδα», συνέχισε. Μιλώντας στις Κάννες, η Στριπ θυμήθηκε ότι το γύρισμα της σκηνής αρχικά δεν ήταν πολύ ευχάριστο. Δήλωσε ότι το πλήθος ότι αυτή και ο Ρέντφορντ, που σήμερα είναι 87 ετών, είχαν προειδοποιηθεί από την παραγωγή να είναι προσεκτικοί κατά το γύρισμα για τυχόν επικίνδυνα άγρια ζώα που ίσως να βρίσκονταν κοντά. «Στο γύρισμα είχαμε λιοντάρια, αλλά είχαν εισαχθεί από την Καλιφόρνια και υποτίθεται ότι ήταν ήμερα. Δεν ήταν», είπε η ηθοποιός.

«Και το δεύτερο πράγμα που μας είπαν είναι ότι το ζώο που σκοτώνει τους περισσότερους ανθρώπους στην Αφρική είναι ο ιπποπόταμος, αν τύχει και βρεθείς ανάμεσα στον ιπποπόταμο και το νερό», πρόσθεσε. «Λοιπόν, πέφταμε στο ποτάμι και ο ιπποπόταμος ήταν ακριβώς από πάνω. Δεν ξέρω αν το δείχνουν αυτό στην ταινία, δεν μπορώ να θυμηθώ, αλλά το γνώριζα!», είπε η οσκαρική ηθοποιός.

Η Στριπ θυμήθηκε ότι η Ρέντφορντ ανησυχούσε για την ασφάλειά τους και δεν έλουζε σωστά τα μαλλιά της στην αρχή. «Δεν το έκανε καλά», παραδέχτηκε. Ωστόσο, παρενέβη ο επί χρόνια κομμωτής και μακιγιέρ της Μέριλ Στριπ, Roy Hellund και έδειξε στον Ρέντφορντ πώς να λούσει τα μαλλιά της ηθοποιού - κάτι που η Στριπ περιέγραψε ως «το καλύτερο μέρος της ημέρας μου». «Ο Ρέντφορντ πήρε το μάθημα, και μόλις μπήκε πραγματικά σε αυτό, ήταν υπέροχος», θυμάται ο Στριπ. «Μέχρι να κάνουμε διάλειμμα, τον είχα ερωτευτεί!», λέει.

«Δεν ήθελα να τελειώσει εκείνη η ημέρα, ακόμα και με τους ιπποπόταμους», πρόσθεσε. Σε σκηνοθεσία Σίδνεϊ Πόλακ, το «Out of Africa» βασίστηκε στο ομώνυμο αυτόγραφο βιβλίο της Κάρεν Μπλίξεν, του 1937. Η ταινία σημείωσε τεράστια επιτυχία στις αίθουσες και ήταν υποψήφια για 11 Όσκαρ – μεταξύ αυτών και για το Όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου, για τη Μέριλ Στριπ. Τελικά, η ταινία πήρε επτά Όσκαρ, μεταξύ των οποίων το Όσκαρ καλύτερης ταινίας και το Όσκαρ σκηνοθεσίας για τον Πόλακ.

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο South Florida Sun Sentinel το 1985, η Στριπ είχε επαινέσει τον Ρέντφορντ, λέγοντας στην εφημερίδα ότι τον βρήκε «πολύ γοητευτικό». «Γνωριστήκαμε πραγματικά αφού έφτασε στην Αφρική», είπε. «Ανέπτυξα τεράστια αγάπη γι’ αυτόν, κι έτσι ήταν πιο εύκολο να παίξουμε την ιστορία αγάπης. Είναι πραγματικά υπέροχο να δουλεύεις μαζί του». «Έχει μια ασυνήθιστη ιδιότητα για έναν άντρα – είναι πολύ δεκτικός και είναι απίστευτα καλός ακροατής. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που συνήθως συνδέουν οι άνθρωποι με γυναίκες. Έτσι, για τις γυναίκες, είναι πολύ εύκολο να μιλήσουν μαζί του».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Πολιτισμός / Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Τριάντα χορευτές και ηθοποιοί ζωντάνεψαν επί σκηνής τα υβριδικά πλάσματά του, ενεργοποιώντας τον χώρο με το μοναδικό του ύφος που τον έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς της εποχής μας
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ ρίχνει τη σκιά του στη διοργάνωση - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Πολιτισμός / Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ «ρίχνει τη σκιά του» στον θεσμό - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει εισαγάγει ή προτείνει μια σειρά από μέτρα, τα οποία οι επικριτές υποστηρίζουν ότι θα εμποδίσουν την εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνα
LIFO NEWSROOM
2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Πολιτισμός / 2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Με κοινοτικό χαρακτήρα και χωρίς κερδοσκοπικό προσανατολισμό, η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική εργασία και στην ελεύθερη συνεισφορά των συμμετεχόντων, ώστε να παραμείνει ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως εισοδήματος
LIFO NEWSROOM
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η διάσημη Γαλλίδα ηθοποιός θα προλογίσει αρκετές από τις ταινίες του αφιερώματος στην καριέρα της, ενώ θα δώσει και masterclass αφιερωμένο στις διαφορές μεταξύ θεατρικής και κινηματογραφικής ερμηνείας
LIFO NEWSROOM
Φαλλοί πέντε μέτρων και όργια σκελετών: Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στο πιο τολμηρό έργο της

Πολιτισμός / Φαλλοί πέντε μέτρων και όργια σκελετών: Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στο πιο τολμηρό έργο της

Η παράσταση αντλεί υλικό από λαϊκές παραδόσεις και αρχέγονες τελετουργίες των Βαλκανίων, οι οποίες όπως λέει, «εμπλέκουν το σώμα, το πέος και τον κόλπο σε διαφορετικές μορφές»
LIFO NEWSROOM
ΣΤΙΒΕΝ ΚΙΝΓΚ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΒΙΒΛΙΑ

Πολιτισμός / Οι ΗΠΑ σε περίοδο λογοκρισίας: ο Στίβεν Κινγκ «πρωταγωνιστεί» στις απαγορεύσεις βιβλίων

Οι πολιτείες που πρωτοστατούν στη λογοκρισία είναι η Φλόριντα, το Τέξας και το Τενεσί, οι οποίες ευθύνονται για περίπου το 80 % των καταγεγραμμένων απαγορεύσεων
LIFO NEWSROOM