Αφιέρωμα της Le Figaro στον Πίτερ Οικονομίδη

Αφιέρωμα της Le Figaro στον Πίτερ Οικονομίδη Facebook Twitter
0

Η γαλλική εφημερίδα Le Figaro δημοσίευσε ένα άρθρο σχετικά με τον διαφημιστή- και Έλληνα της Διασποράς-, Πίτερ Οικονομίδη αναφερόμενη στην τελευταία διαφημιστική προσπάθεια που έγινε στον ευρωπαϊκό Τύπο ( σε επιλεγμένα έντυπα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και το Ηνωμένο Βασίλειο) με στόχο την αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας και την προσέλκυση επενδυτών.

Για την ιστορία το σλόγκαν της διαφήμισης ήταν το «Give Greece a Chance», (Δώστε μια ευκαιρία στην Ελλάδα), μεταφρασμένο στις διάφορες γλώσσες ενώ στη συνέχεια εξηγούσε το πώς η Ελλάδα υιοθέτησε το «πιο αυστηρό πρόγραμμα λιτότητας της σύγχρονης εποχής». Η χρηματοδότηση της διαφήμισης έγινε από είκοσι μεγάλες ελληνικές εταιρείες, οι οποίες και ανέθεσαν την όλη πρωτοβουλία στον Πίτερ Οικονομίδη.

Όπως ανέφερε και ο ίδιος ο Πίτερ Οικονομίδης στην εφημερίδα, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Ελλάδα σήμερα μπορούν να παραλληλιστούν με τις δυσκολίες που είχε η Apple στα τέλη της δεκαετίας '90. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Οικονομίδης είχε συμμετάσχει στην ανανέωση της εικόνας της Apple το 1997, δημιουργώντας με τον Steve Jobs το σλόγκαν: «Think different» (Σκέψου διαφορετικά). «Δεν είχε κανένα καινούργιο προϊόν, οι υπολογιστές ήταν αργοί, η εταιρεία έχανε μερίδια αγοράς. Επικεντρωθήκαμε στο DNA της Apple δείχνοντας με τι θα έμοιαζε το μέλλον εάν βασίζετο στην καινοτομία».

Κάπως έτσι λοιπόν προέκυψε και ο τίτλος του δημοσιεύματος: «Ονειρεύεται την Ελλάδα του μέλλοντος ως την Apple της Μεσογείου».

Διαβάστε ( στα γαλλικά) ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM