Χτες το βράδυ ξεκίνησε το νέο twitter, το οποίο θα αποκτήσουν σιγά όλοι οι χρήστες του. Το νέο twitter είναι σχεδιασμένο για να είναι εύκολο πιο χρηστικό και κυρίως πιο απλό. H αλλαγή είναι κυρίως σχεδιαστική: Tώρα πια το twitter έχει 4 κατηγορίες: Ηome (αυτό θα περιέχει το timeline όπως και πριν απλά θα «τρέχει» πιο γρήγορα), Connect (replies, mentions, ποιος σε κάνει retweet) Discover (trends, hashtags και ιστορίες που μπορεί να ενδιαφέρουν το συγκεκριμένο χρήστη) και Μe (λίστες, αριθμός followers κλπ). Οι αναλυτές της αγοράς αποδίδουν την αλλαγή σε διάφορους παράγοντες. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η αλλαγή γίνεται για να επεκταθεί το Twitter σε ένα πλατύτερο κοινό ειδικά επειδή το Facebook μπήκε πρόσφατα στα χωράφια του Twitter, όταν εισήγαγε το subscribe button πριν από κάποιους μήνες-ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι το Facebook έχει 800 εκατομμύρια χρήστες και το Twitter 100, oπότε το Twitter έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του. Άλλοι αναλυτές της συγκεκριμένης αγοράς πάντως αποδίδουν αυτήν την αλλαγή σε μια προσπάθεια τoυ Τwitter να γίνει πιο φιλικό για τους διαφημιστές και τις μεγάλες εταιρείες. Ένα νέο πολύ σημαντικό κομμάτι της αλλαγής είναι η εισαγωγή ενισχυμένων brand pages για συγκεκριμένες μεγάλες εταιρείες όπως η American Express, η Disney και η ΝIKE.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αμήχανη στιγμή στο Ουίνδσορ: Η Καμίλα κάνει νεύμα στην Κέιτ να αποχωρήσει από συζήτηση με τη Μελάνια

Κάρολος και Καμίλα παρέθεσαν δείπνο στον Τραμπ – Παρόντες οι κορυφαίοι της τεχνολογίας

Λύθηκε γρίφος δεκαετιών για έναν εμβληματικό πίνακα του Πόλοκ

Τσάρλι Κερκ: 71χρονος ομολόγησε ψευδώς τη δολοφονία για να καλύψει τον πραγματικό δράστη

«Ήταν ο χειρότερος αγώνας που έχω κάνει» - Οι πρώτες δηλώσεις του Τεντόγλου μετά τον τελικό στο Τόκιο

σχόλια