Χτες το βράδυ ξεκίνησε το νέο twitter, το οποίο θα αποκτήσουν σιγά όλοι οι χρήστες του. Το νέο twitter είναι σχεδιασμένο για να είναι εύκολο πιο χρηστικό και κυρίως πιο απλό. H αλλαγή είναι κυρίως σχεδιαστική: Tώρα πια το twitter έχει 4 κατηγορίες: Ηome (αυτό θα περιέχει το timeline όπως και πριν απλά θα «τρέχει» πιο γρήγορα), Connect (replies, mentions, ποιος σε κάνει retweet) Discover (trends, hashtags και ιστορίες που μπορεί να ενδιαφέρουν το συγκεκριμένο χρήστη) και Μe (λίστες, αριθμός followers κλπ). Οι αναλυτές της αγοράς αποδίδουν την αλλαγή σε διάφορους παράγοντες. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η αλλαγή γίνεται για να επεκταθεί το Twitter σε ένα πλατύτερο κοινό ειδικά επειδή το Facebook μπήκε πρόσφατα στα χωράφια του Twitter, όταν εισήγαγε το subscribe button πριν από κάποιους μήνες-ας μην ξεχνάμε βέβαια ότι το Facebook έχει 800 εκατομμύρια χρήστες και το Twitter 100, oπότε το Twitter έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του. Άλλοι αναλυτές της συγκεκριμένης αγοράς πάντως αποδίδουν αυτήν την αλλαγή σε μια προσπάθεια τoυ Τwitter να γίνει πιο φιλικό για τους διαφημιστές και τις μεγάλες εταιρείες. Ένα νέο πολύ σημαντικό κομμάτι της αλλαγής είναι η εισαγωγή ενισχυμένων brand pages για συγκεκριμένες μεγάλες εταιρείες όπως η American Express, η Disney και η ΝIKE.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ιταλία: Βίντεο καταγράφει τις κινήσεις του 35χρονου λίγο πριν τον «ρουφήξει» τουρμπίνα αεροσκάφους

ΗΠΑ: Εφετείο ανακαλεί τη συμφωνία ομολογίας ενοχής για τον «εγκέφαλο» της 11ης Σεπτεμβρίου

Air India: Το αεροσκάφος έπεσε αφού έκλεισαν οι διακόπτες καυσίμων, δευτερόλεπτα μετά την απογείωση

ΑΑΔΕ: Σφράγισμα τριών πρατηρίων καυσίμων για δύο χρόνια

«Ήξερα ότι θα νικούσα»: Ο Μαχμούντ Χαλίλ μιλά για τις άθλιες συνθήκες κράτησης από την ICE

σχόλια