Τζεφ Μπέζος: Μην αγοράζετε τίποτα, ούτε ψυγεία, ούτε τηλεοράσεις -Κρατήστε τα χρήματα

Τζεφ Μπέζος: Μην αγοράζετε τίποτα, ούτε ψυγεία, ούτε τηλεοράσεις -Κρατήστε τα χρήματα Facebook Twitter
0

Καθώς πολίτες του κόσμου ετοιμάζονται για την Black Friday αλλά και τις αγορές της εορταστικής περιόδου, ο Τζεφ Μπέζος μοιράζεται τη δική του συμβουλή.

Ο ιδρυτής της Amazon προτρέπει τους καταναλωτές να εξετάσουν το ενδεχόμενο αναβολής μεγάλων αγορών τους επόμενους μήνες, καθώς το ενδεχόμενο ύφεσης είναι ορατό. Παρόμοια και η συμβουλή προς τις επιχειρήσεις προτείνοντάς τους να επιβραδύνουν τις εξαγορές και τις κεφαλαιουχικές τους δαπάνες.

«Αν είστε ιδιώτης και σκέφτεστε να αγοράσετε μια τηλεόραση με μεγάλη οθόνη, ίσως να το καθυστερήσετε, να κρατήσετε τα μετρητά, να δείτε τι θα συμβεί. Το ίδιο ισχύει με ένα ψυγείο, ένα νέο αυτοκίνητο, οτιδήποτε άλλο», δήλωσε στο CNN ο Τζεφ Μπέζος, ο οποίος γνωστοποίησε ότι θα προσφέρει τα περισσότερα δισεκατομμύριά του σε φιλανθρωπίες.

«Περιορίστε το ρίσκο. Μια μικρή μείωση του κινδύνου θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά για μια μικρή επιχείρηση, εάν όντως αντιμετωπίσουμε ακόμα πιο σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Πρέπει να παίξετε λίγο με τις πιθανότητες», πρόσθεσε.

Βέβαια, ο Τζεφ Μπέζος υποστήριξε ότι ως αισιόδοξος εκτιμά ότι το αμερικανικό όνειρο «είναι και θα είναι ακόμη πιο εφικτό στο μέλλον».

Οι New York Times ανέφεραν τη Δευτέρα ότι η Amazon σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό δυναμικό της, απολύοντας 10.000 εργαζομένους, τη μεγαλύτερη μείωση στην ιστορία της εταιρείας, η οποία και επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ.

 Αυτό προστίθεται στο προηγουμένως ανακοινωθέν πάγωμα προσλήψεων στο εταιρικό εργατικό δυναμικό της. Η εταιρεία είναι δεύτερη, μετά τη Walmart, σε ανθρώπινο δυναμικό στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM