Η Timex τρολάρει τα smartwatches σε διαφήμιση: Δείτε την ώρα χωρίς τα 1.249 αναπάντητα email

Η Timex τρολάρει τα smartwatches σε διαφήμιση: Δείτε την ώρα χωρίς τα 1.249 αναπάντητα email Facebook Twitter
0

Μπορεί η Apple να ηγείται της αγοράς των smartwatch, αλλά μία ιστορική εταιρεία με πολύ περισσότερο χρόνο στην ωρολογοποιία, θέλει να σας υπενθυμίσει τις χαρές των αναλογικών ρολογιών.

Η Timex προωθεί αυτή την περίοδο ένα νέο ρολόι σε μια διαφημιστική πινακίδα στη Νέα Υόρκη. Το ρολόι αξίας 140 δολαρίων, έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την εταιρεία ρούχων Adsum με έδρα το Μπρούκλιν και έχει ήδη εξαντληθεί, αλλά το μήνυμα της διαφήμισης απολαμβάνει μια ξεχωριστή «ζωή», πέρα και πάνω από τις πωλήσεις.

«Μάθετε τι ώρα είναι χωρίς να βλέπετε ότι έχετε 1.249 αναπάντητα email», αναγράφεται στην κομψή, μινιμαλιστική διαφήμιση, αφήνοντας υπονοούμενα για τα «έξυπνα» ρολόγια που στέλνουν ειδοποιήσεις σε όσους τα φορούν. 

Η Timex ιδρύθηκε το 1854 και έγινε παγκοσμίως γνωστή για τα κλασικά της ρολόγια. Η Apple μπήκε σε αυτή την αγορά το 2015, όταν λάνσαρε την πρώτη σειρά των smartwatches της.

Παρότι η Timex επιμένει ότι τα παραδοσιακά ρολόγια δεν προκαλούν τόσο άγχος, οι χρήστες φαίνεται να στρέφονται στα έξυπνα ρολόγια. Στα μέσα του 2017 το Apple Watch ξεπέρασε τα Rolex και έγινε το Νο1 ρολόι στον πλανήτη. Έκτοτε, ο τεχνολογικός κολοσσός έχει αφήσει πίσω του ελβετικές εταιρείες όπως η Swatch και η TAG Heuer.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Strategy Analytics, το 2019 η Apple πούλησε 31 εκατομμύρια ρολόγια έναντι των 21 εκατομμυρίων κλασικών ρολογιών που τυλίχτηκαν σε ισάριθμους καρπούς, από τις ελβετικές φίρμες. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι μαθητές κινδυνεύουν να περάσουν 25 χρόνια της ζωής τους στο κινητό

Τech & Science / Οι μαθητές κινδυνεύουν να περάσουν 25 χρόνια της ζωής τους στο κινητό

Το 98% των νέων δηλώνει ότι περνά τις περισσότερες ώρες του μπροστά σε social media – Οι περισσότεροι παραδέχονται ότι επηρεάζονται αρνητικά στην ψυχική τους υγεία, τη συγκέντρωση και τον ύπνο.
LIFO NEWSROOM
Το νέο βραχιόλι της Meta «διαβάζει» τις κινήσεις των μυών και σου επιτρέπει να πληκτρολογείς χωρίς οθόνη

Τech & Science / Το νέο βραχιόλι της Meta «διαβάζει» τις κινήσεις των μυών και σου επιτρέπει να πληκτρολογείς χωρίς οθόνη

Χωρίς να αγγίζεις πληκτρολόγιο ή οθόνη, μόνο με μικροσκοπικές κινήσεις των μυών στον καρπό, η Meta υπόσχεται έναν νέο τρόπο επικοινωνίας με την τεχνολογία — βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και τη δύναμη της πρόθεσης
LIFO NEWSROOM
Η θέα ενός προσώπου με σημάδια ίωσης ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με νέα έρευνα

Τech & Science / Η θέα ενός προσώπου με σημάδια ίωσης ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με νέα έρευνα

Η πρώτη αίσθηση του κινδύνου μπορεί να είναι αρκετή: επιστήμονες δείχνουν ότι ακόμη και μια ψηφιακή προσομοίωση ενός «μολυσματικού» προσώπου αρκεί για να κινητοποιήσει την άμυνα του οργανισμού μας
LIFO NEWSROOM
Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Τech & Science / Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Ο νέος Κώδικας Ασφάλειας Διαδικτύου της Ιρλανδίας περιλαμβάνει αυστηρές διατάξεις για τον έλεγχο ηλικίας, με σκοπό να αποτραπεί η πρόσβαση ανηλίκων σε επιβλαβές περιεχόμενο, όπως πορνογραφία και βίαιο υλικό
LIFO NEWSROOM