To trailer του Doctor Strange in the Multiverse of Madness είναι εδώ

To trailer του Doctor Strange in the Multiverse of Madness είναι εδώ Facebook Twitter
0

Τo Dr. Strange (2017) είναι μια από τις ταινίες για την οποία μπορεί να αισθάνονται περήφανοι εκεί στη Marvel. Πολύ πιο σύνθετο εικονογραφικά, με αφομοιωμένα δάνεια από προφανείς αλλά και αναπάντεχες ταινίες του σινεμά του φανταστικού, με μια αλτρουιστική προσέγγιση του ηρωισμού και μια τρίτη πράξη που σχολιάζει εμπνευσμένα τη λούπα που έχει πέσει το είδος, είναι αναμφίβολα μια από τις καλύτερες στιγμές του  franchise.

Το αναπόφευκτο σίκουελ της ταινίας πέρασε από σαράντα κύματα. Στόχος της παραγωγής ήταν μια ταινία που θα αξιοποιεί το μοτίβο του πολυ-σύμπαντος, το οποίο συστήθηκε ήδη με το WandaVision και το Spiderman:No Way Home, και η οποία θα έχει εντονότερο το στοιχείο του τρόμου. Ο σκηνοθέτης του πρώτου φιλμ Σκοτ Ντέρικσον ήταν μια κατάλληλη επιλογή για το task, καθώς, μεταξύ άλλων, έχει σκηνοθετήσει και το Sinister (2012). Ο Ντέρικσον είχε ξεκινήσει να προετοιμάζει την ταινία, μα στην πορεία αποχώρησε ειρηνικά, λόγω δημιουργικών διαφωνιών με την εταιρεία. Bρέθηκε άξιος αντικαταστάτης, στο πρόσωπο του Σαμ Ρέιμι, ο οποίος, πέραν του horror υπόβαθρου που διαθέτει, έχει αριστεύσει και στις κόμικ μεταφορές με την τριλογία του για τον Άνθρωπο Αράχνη στα ‘00s.

Κι ενώ η ταινία ήταν έτοιμη να βγει τον Μάρτιο, χρειάστηκαν εκτεταμένα επαναληπτικά γυρίσματα έξι εβδομάδων και έτσι η έξοδος της στις αίθουσες πήρε παράταση. Οι διαρροές θέλουν ο λόγος αυτής της επιστροφής στα πλατό να είναι η προσθήκη και άλλων χαρακτήρων, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που δίνει το concept του πολύ-σύμπαντος, αλλά ξέρετε πως λειτουργεί το διαδίκτυο. Οι κακές γλώσσες λένε ότι ο Ρέιμι έκανε τα δικά του και η παραγωγή θέλησε να συμμορφώσει το έργο με την δημιουργική γραμμή που ακολουθεί η πλειοψηφία των ταινιών του franchise μέσα στα χρόνια.

Το trailer που μόλις κυκλοφόρησε, πάντως, είναι ιδιαίτερα ελκυστικό. Όσοι είδατε το Spiderman:No Way Home, το έχετε παρακολουθήσει ήδη, καθώς είναι το «δωράκι» που μας επιφύλασσε η Marvel μετά τους τίτλους τέλους. Ανάμεσα στις απειλές που καλείται να αντιμετωπίσει ο Δρ. Στρέιντζ τώρα που άνοιξαν οι πύλες προς άλλα σύμπαντα, είναι και ο κακός του εαυτός – μια ενδιαφέρουσα ερμηνευτική πρόκληση για τον Κάμπερμπατς.

Η ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις 6 Μαϊου του 2022.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM
Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ έχει επανειλημμένα εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλία και τον πολιτισμό της, ενώ έχει συνεργαστεί με Ιταλούς σκηνοθέτες και έχει συμμετάσχει σε ταινίες που γυρίστηκαν στη χώρα
LIFO NEWSROOM
Η Ρουθ Αζάουα επιστρέφει στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Πολιτισμός / Η Ρουθ Αζάουα «επιστρέφει» στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Το έργο και η ζωή μιας από τις πιο επιδραστικές καλλιτέχνιδες του 20ού αιώνα, που μετέφρασε τα τραυματικά βιώματά της σε τέχνη από σύρμα, ξετυλίγεται μέσα από την έκθεση του Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Σαν Φρανσίσκο
LIFO NEWSROOM