Το φετινό σύνθημα του Athens Pride

Το φετινό σύνθημα του Athens Pride Facebook Twitter
47
Το φετινό σύνθημα του Athens Pride Facebook Twitter

Από το Facebook του Athens Pride

Η μαχητική και μαχόμενη θεά της Σοφίας είναι το ίδιο το πνεύμα της πόλης μας. Ο Παρθενώνας, ναός προς τιμή της, το παγκόσμιο σύμβολό της.

Φέτος ενστερνιζόμαστε αυτό το σύμβολο στο διπλό και διφορούμενο σύνθημά μας, το εμπλουτίζουμε και το διεκδικούμε: Εμείς, οι λεσβίες, οι γκέι άνδρες, οι τρανς γυναίκες και άντρες, οι αμφισεξουαλικές γυναίκες και άντρες (οι LGBT) αυτής της πόλης είμαστε το ίδιο αναπόσπαστο κομμάτι της Αθήνας, όσο και τα σύμβολά της. Κι αντίστροφα, η πόλη αυτή, μαζί με τα σύμβολά της, μάς ανήκει όσο ανήκει σε καθένα και καθεμία που τιμά τη θεά της μαχόμενης Δημοκρατίας.

Με τη Σοφία της νομοδότριας θεάς της πόλης στο πλάι μας μαχόμαστε γιατην ισότητα, διεκδικούμε το δημόσιο χώρο, συμβολικά με την Παρέλαση του Athens Pride και πραγματικά όλο το χρόνο. Πολεμούμε μαζί της για την ειρηνική συνύπαρξη όλων όσων αγαπούν την ειρήνη και τον άνθρωπο στηνπόλη μας.

Η θεά Αθηνά δεν ταιριάζει στα στεγανά ούτε των φύλων ούτε των εποχών. Η πιο σοφά μαχητική εκ των θεών ντύνεται πολεμιστής. Ο μύθος τη θέλει να ήταν παρθένα. Αυτό που ξέρουμε ήταν ότι αντιστέκεται στους άντρες και δεν έχει σχέσεις μαζί τους. ʽΟπως όλες οι λεσβίες.

Η Αθηνά είναι δικιά μας. Η Αθήνα είναι δική μας.

47

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Μπανγκλαντές ως τη Μόρια και την Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Oliveya Myrah

Οι Αθηναίοι / Μπανγκλαντές / Μόρια / Αθήνα: Η απίστευτη ιστορία της τρανς πρόσφυγα Ovileya Myrah

«Για πολύ καιρό ο κόσμος μόνο έπαιρνε από μένα. Τώρα προσπαθώ κι εγώ να κερδίσω πράγματα, να νιώσω ότι έχω μια θέση»: Η διερμηνέας και ακτιβίστρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα και σερβιτόρα στο Shamone είναι η Αθηναία της εβδομάδας. (Προσοχή: Το κείμενο περιλαμβάνει περιγραφές σεξουαλικής κακοποίησης και αυτοτραυματισμού.)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

Ελλάδα / Proud Seniors: Η πρώτη φιλοξενία ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμου σε πρόγραμμα Στέγασης και Υποστήριξης

«Με την αναστολή των ενεργειών για τη λειτουργία του πρώτου Ξενώνα Φιλοξενίας ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων από τη νέα δημοτική αρχή της Αθήνας, η κοινότητα μας παραμένει χωρίς κανένα δίκτυ στοιχειώδους προστασίας»
NEWSROOM

σχόλια

14 σχόλια
Τι της απαντάς καημένε. H γκόμενα ζει σε παράλληλο σύμπαν και βλέπει την Αθηνά διπλή, ότι lgbt καλό κι άγιο και ότι διαφωνεί, σεξιστικό και προβληματικό.Στο πράιντ να πας παρόλα αυτά, όπως θα πάω κι εγώ γιατί υπάρχουμε κι εμείς οι φυσιολογικοί ομοφυλόφιλοι/ες-γκευ-λεσβίες-τρανς-αναποφασιστοι/ες-μπάι(πες το όπως θες βρε αδερφέ δε θα τα χαλάσουμε) που αγαπιόμαστε δημόσια αλλά δεν το κάνουμε θέμα.Φιλιόμαστε παντού αλλά την Αθηνά την έχουμε παρθένα γιατί έτσι λέει ο μύθος. Η Άρτεμις ναι αν και αδήλωτη, κι ο Δίας λίγο, για τον Ερμή μην τ'ανοίξω, η Αφροδίτη δε θα λεγε όχι και τόσοι άλλοι.Πότε επιτέλους θα αναλάβουν τέτοιες οργανώσεις άτομα ένα τσακ πιο ανοιχτόμυαλα; Αυτές οι γελοίες φιγούρες τύπου πενταγιώτισσες είναι που χαλάνε την πιάτσα και μετά άντε να πείσεις ότι δεν είσαι αντικείμενο χλεύης.Φευγάτε ρεε! Μη μας ξεφτιλίζετε άλλο!
Απορώ πως δέχεστε τον όρο "gay" που σημαίνει εύθυμος, φαιδρός, αυτός που στερείται σοβαρότητας και προκαλεί ειρωνικά γέλια. Γιατί διάολε ταυτίστηκε η ομοφυλοφιλία με τη γελοιότητα και την ευθυμία, που παραπέμπει στην τρελοκαμπέρω; Δηλαδή όποιος έχει διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό από το συμβατικό, είναι "χαρούμενος" και στερείται σοβαρότητας; Αλλά αν κατεβαίνεις με πέτσινα βρακάκια και συμπεριφέρεσαι σαν χαζοαμερικανίδα γκόμενα, πως να μη σε πουν φαιδρό. Ο Καβάφης, ο Χατζιδάκις ήταν ομοφυλόφιλοι άνδρες, όχι gay! Δεν ήταν "αρσενικές χαζογκόμενες" που μιμούνται την αναξιοπρεπή συμπεριφορά χαζοχαρούμενων γυναικών δίχως άποψη, που ξέρουν μόνο από clubs, shopping, και πέη, συμπεριφορά η οποία είναι υποτιμητική για το γυναικείο φύλο. Όπως θεωρώ χαζές και αναξιοπρεπείς τις θηλυκές χαζογκόμενες, έτσι θεωρώ χαζούς και αναξιοπρεπείς και τις αρσενικές χαζογκόμενες. Ομοφυλόφιλος δε συνεπάγεται trendy γκόμενα. Τέτοιες συμπεριφορές δίνουν λαβές για πικρόχολα ειρωνικά σχόλια, και ταυτίζουν την ομοφυλοφιλία με τη γελοιότητα και την ευθυμία. Αν ήμουν ομοφυλόφιλος και με φώναζε κάποιος "καλή μου" ή "μωρή", θα τον βάραγα. Για μένα ο γκέι (όχι ο ομοφυλόφιλος), είναι στην ίδια μοίρα με μια χαζογκόμενα. Ο Τρύφωνας Σαμαράς, δεν είναι γελοίος επειδή είναι ομοφυλόφιλος, αλλά επειδή είναι μια τρελοκαμπέρω, όπως όλες οι κότες του lifestyle, σαν τα χαζοχαρούμενα γκομενάκια του Θέμου. Γιατί αν μου αρέσουν οι άντρες πρέπει να υιοθετώ όλες τις μαλακίες που κάνουν οι χαζοβιόλες; Από τη συμπεριφορά τους στον τρόπο ομιλίας και κίνησης, μέχρι τις ασχολίες τους. Γιατί; Γιατί να κατεβαίνω στους δρόμους ξέκωλο καρναβάλι; Ίσως ασυνείδητα ο άνδρας που τείνει στην ομοφυλοφιλία, να υιοθετεί από την παιδική του ηλικία τη συμβατική συμπεριφορά των κοριτσιών. Ομοφυλόφιλοι υπήρχαν παντού και πάντοτε. Η γυναικεία συμπεριφορά ποικίλει από κοινωνία σε κοινωνία και από εποχή σε εποχή. Η συνήθης γυναικεία συμπεριφορά στις δυτικές κοινωνίες, είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δεν συμπεριφέρονται έτσι οι γυναίκες παντού. Δεν ήταν πάντα η γυναίκα χαζοχαρούμενη και δεν είχε τις ίδιες ασχολίες ούτε υπήρχαν τα αντικείμενα που θεωρούνται σήμερα ως γυναικεία. Δηλαδή ένας ομοφυλόφιλος ινδιάνος, δεν είχε την "ανάγκη" να βάλει φούστα ή τακούνια ή να "κουνιέται", διότι δεν υπήρχε αυτή η εικόνα της γυναίκας στον πολιτισμό τους. Το περπάτημα του μοντέλου, δεν είναι ίδιον της γυναικείας φύσης. Ένας γκέι, που περπατάει έτσι, δεν το κάνει γιατί έτσι το επιτάσσει η ομοφυλοφιλική του φύση, αλλά διότι ασυνείδητα (ή και μη) μιμείται αυτό που θεωρεί ως γυναικεία συμπεριφορά. Στο σχολείο θυμάμαι μερικά αγόρια πολύ θηλυπρεπή, και στην ομιλία τους άλλα και οι κινήσεις τους. Κάναν παρέα μόνο με κορίτσια, και γι αυτό το λόγο υιοθετούσαν τη συμπεριφορά τους (φυσικά δεν αρκεί η γυναικοπαρέα από μόνο της αν δεν υπάρχουν οι φυσικές προϋποθέσεις). Επειδή οι συμπεριφορές των φύλων είναι σε μεγάλο βαθμό συμβατικές, ένα αγόρι με θηλυκή φύση, δε θα συμπεριφέρονταν το ίδιο σε κάθε κοινωνία και εποχή. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις ομοφυλοφίλων που δεν διαμορφώνονται από την παιδική τους ηλικία, αλλά προσανατολίζονται σεξουαλικά σε μεγαλύτερη ηλικία. Εκεί πραγματικά δε βλέπω το λόγο να γίνει κανείς "τρελοκαμπέρω".
Δεν πιστεύω να είμαι ο μόνος που τον ενοχλεί να ταυτίζουν την ομοφυλοφιλία με τη γελοιότητα. Γιατί σε αυτό παραπέμπει ο όρος "gay". Επίσης, αυτό που λέω είναι, και νομίζω πως αρκετοί ομοφυλόφιλοι το υποστηρίζουν, πως η χαζογυναικίστικη συμπεριφορά δεν είναι χαρακτηριστικό όλων των ομοφυλόφιλων, και για μένα ο "χαρωπός" που συμπεριφέρεται σαν χαζογκόμενα είναι εξίσου ό,τι να ναι με μια θηλυκή χαζογκόμενα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αν μου αρέσουν οι άντρες πρέπει να με φωνάζουν "χαρούμενο" και να συμπεριφέρομαι σαν την Καλομοίρα. Τι είδες εσύ σε όλα αυτά που το θεώρησες τόσο παράλογο και οδύρεσαι σαν άλλη Αντιγόνη;
Άλλος ένας ετεροφυλόφιλος άντρας που νομίζει ότι έχει ανακαλύψει την Αμερική...Άλλος ένας ετεροφυλόφιλος άντρας που φωνάζει, ωρύεται και θέλει να ορίσει πώς θα ονομάζονται (και τι στην ευχή θα κάνουν) κάποιοι άλλοι άνθρωποι, τους οποίους δεν έχει δει και ζήσει παρά μόνο με το κιάλι (των μεσημεριανάδικων)...Άλλος ένας ετεροφυλόφιλος άντρας που νομίζει ότι οι (θηλυπρεπείς) gay είναι γραφικά κακέκτυπα γυναικών, μιμητικά εξαμβλώματα ανθρώπινης ύπαρξης που διαθέτουν μαγικό διακόπτη-επιλογή στις κινήσεις, στους τρόπους, τη φωνή τους κ.λπ..Θεωρεί δε, ότι είναι 100% γελοίοι, επιφανειακοί και ασόβαροι και -φυσικά- πιστεύει ότι τα εν λόγω άτομα κινδυνεύουν από κάθε τύπου κακοποιητικές συμπεριφορές (για μεγαλύτερες ή μικρότερες περιόδους στη ζωή τους) γιατί έτσι τους κάνει κέφι, βρε αδερφέ!...Άλλος ένας ετεροφυλόφιλος άντρας που θα χρησιμοποιήσει τον Τρύφωνα Σαμαρά ως επιχείρημα...Άλλος ένας ετεροφυλόφιλος άντρας που θα βγάλει όλο του το σεξιστικό μένος (και κατ’ επέκταση ομοφοβικό), περιτυλίγοντάς το -δήθεν- με λέξεις όπως γούστο και αισθητική... (βλ. ΧΑΖΟγυναικίστικη, ΧΑΖΟγκόμενες, ΧΑΖΟχαρούμενες, ΧΑΖΟαμερικανίδα, ΧΑΖΟβιόλες, αναξιοπρεπείς, ξέκωλες, τρελοκαμπέρες, καλομοίρες)...Άλλος ένας ετεροφυλόφιλος άντρας που λέει πως θα δέχεται τους ομοφυλοφίλους μόνο όταν είναι καταθλιπτικοί - ενοχικοί - «καταραμένοι» και κυρίως κρυφοί, που «δεν προκαλούν», «δεν έχουν δώσει δικαίωμα» κ.α (Καβάφης, Χατσιδάκις)...Άλλος ένας ετεροφυλόφιλος άντρας που λέει πως θα δέχεται τους ομοφυλοφίλους μόνο όταν μοιάζουν με «κανονικοί» άντρες, όπως o ίδιος το ορίζει και όπως ο ίδιος το γουστάρει ...Άλλος ένας ετεροφυλόφιλος άντρας που λέει πως θα δέχεται τους ομοφυλόφιλους μόνο όταν διάγουν βίο που εκείνος θεωρεί σωστό...Άλλος ένας ετεροφυλόφιλος άντρας που θα χτύπαγε έναν άλλο άτομο, αν τόλμαγε και τον προσφωνούσε γυναικεία...Over & out
Όχι φιλαράκι. Υπάρχουν ομοφυλόφιλοι που δεν το κρύβουν και δεν νιώθουν καμιά ενοχή, αλλά δεν είναι αρσενικές Barbie. Όπως δεν αξιολογώ θετικά μια γυναίκα με χαζοσυμπεριφορά, το ίδιο κάνω και με έναν ομοφυλόφιλο. Αυτό είναι όλο. Δεν είπα και ούτε θέλω να επιβάλλω τη "σωστή" συμπεριφορά. Ίσως να ήμουν λάθος που πήγα να "αναλύσω" κάποια πράγματα. Οκ. Επίσης, παραμορφώνεις το παράδειγμα μου, παρουσιάζοντάς με ως ομοφοβικό "άντρακλα" που αν τον πουν "αδελφή" θα σηκώσει χέρι. Εγώ όμως εννοούσα πως αν ήμουν ομοφυλόφιλος, και με ειρωνευόντουσαν με σχόλια του τύπου "μωρή" και τέτοια, τότε θα νευρίαζα και αν επέμενε στο δούλεμα θα πιανόμουν στα χέρια. Νομίζω πως στο σχόλιό μου είπα πως η συμπεριφορά διαμορφώνεται ασυνείδητα από την παιδική ηλικία. Μπορείς να είσαι θηλυπρεπής, γιατί δεν περνάει από το χέρι σου, αλλά όπως και στις γυναίκες, δε σε τιμά να είσαι μια trendy χαζοχαρούμενη. Επίσης, όπως είπα, δεν ταυτίζω τον Τρύφωνα και τον κάθε Τρύφωνα με τον ομοφυλόφιλο καθ' αυτόν. Γι' αυτό δεν αποδέχομαι τον όρο gay για όλους τους ομοφυλόφιλους. Το να λέω χαζές τα κοριτσάκια της μόδας και του lifestyle με κάνει σεξιστή; Είπα πως οι συμπεριφορές τους είναι υποτιμητικές για το γυναικείο φύλο. Άρα δε θεωρώ τις γυναίκες φύσει χαζές. Αντιθέτως. Τέλος πάντων. Μου κάνει εντύπωση όμως ο στενός διαχωρισμός ανάμεσα σε ομοφυλόφιλους και ετεροφυλόφιλους. Δηλαδή για εσάς είμαι ένας "ετεροφυλόφιλος"; Έτσι βλέπετε τον κόσμο; Όπως οι "άντρακλες" σας βλέπουν σαν ειδική κατηγορία; Θα οριζόμαστε από τις σεξουαλικές μας προτιμήσεις; Και το επαναλαμβάνω. Όπως θεωρώ χαζή μια Barbie που ασχολείται μόνο με τα μοδάτα ρούχα και το χρώμα των νυχιών της, συμπεριφορά υποτιμητική για τις γυναίκες, έτσι και μια αντίστοιχη συμπεριφορά ενός ομοφυλόφιλου είναι εξίσου χαζή. Δε θέλω τους ομοφυλόφιλους "κρυφούς". Θέλω να έχουν ισότιμα δικαιώματα με τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια. Δε με ενοχλεί η εικόνα ενός ομοφυλόφιλου ζευγαριού. Ούτε η θηλυπρέπεια στην έκφραση. Απλά θεωρώ χαζή την κιτς συμπεριφορά (και στον τρόπο ζωής και στην έκφραση. Η θηλυπρέπεια από μόνο της δεν είναι κιτς) Πες με ομοφοβικό αν θέλεις. Εγώ ξέρω τι είμαι και τι δεν είμαι. Όπως χαζές είναι οι γλάστρες στα μεσημεριανά, έτσι χαζοί είναι και τύποι σαν τον Γαβαλά και τον Τρύφωνα. Ο Γιώργος Μαρίνος, τελείως ακομπλεξάριστος, με εμφανή τη θηλυπρέπεια, δεν είναι καθόλου "αρσενική χαζογκόμενα". Είναι ένας αξιοπρεπέστατος έξυπνος άνθρωπος που δηλώνει στα ίσα ότι είναι ομοφυλόφιλος. Για μένα ένας χαζοχαρούμενος άνθρωπος με γελοία γυναικουλίστικη συμπεριφορά, είτε γυναίκα είτε ομοφυλόφιλος άνδρας, στα μάτια μου είναι παντελώς γελοίος, αλλά αυτό δε σημαίνει πως θέλω να επιβάλλω τίποτα σε κανέναν ούτε θεωρώ σκουπίδια αυτούς που περιέγραψα. Απλά έχουν χαζή συμπεριφορά. Αυτό είναι όλο.
Η Αθήνα είναι δική μας/δικιά μας είναι σύνθημα προβοκατόρικο, για να προκαλέσει το κοινο αίσθημα των χαμηλής νοημοσύνης και παιδείας των ετεροφυλόφιλων Χρυσαυγιτών, αν τσιμπήσατε και οι υπόλοιποι προφανώς το ίδιο ακριβώς με αυτούς είστε. Αλλωστε τι σας πειράζει η θεά Αθηνά? Χριστιανοί Ορθόλοξοι δεν είστε όλοι σας και άθεοι? Κάντε μας τη χάρη μιζερέλληνες!
καλά τα λες Petoras, αλλά οι στόχοι δεν είναι απαραίτητα βαθυστόχαστοι...δεν έχεις ακούσει το το classic: Δεν πάμε γιατί έχει τρανς (SHOCK!), θηλυπρεπείς gay (DEUS!) και πολλές λεσβίες (PHOBOS & TROMOS!).(Δεν τρελαίνομαι με την παρούσα αφίσα, αλλά πιθανόν οτιδήποτε -σύμφωνα με το αισθητήριο μου- είναι καλύτερο από αυτό http://www.lifo.gr/uploads/image/389325/Screenshot_3_219.jpg)Επίσης -αν και το έχω πει αρκετές φορές- θα το επαναλάβω:Αν απεχθάνομαι μία τους σεξιστές,απεχθάνομαι εις διπλούν τους σεξιστές που τυγχάνουν gay.
"Αν απεχθάνομαι μία τους σεξιστές,απεχθάνομαι εις διπλούν τους σεξιστές που τυγχάνουν gay"πολλά thumbs up! πρώτη φορά που πήγα σε pride (ήταν το 2ο ή το 3ο της Αθήνας) έπιασα κουβέντα με μια παρέα (όλοι τους άντρες) και άκουσα το καταπληκτικό "καλά κάνουν και σε γιουχάρουν άμα μου φοράς τακούνια (για τα τραβεστί). κι εγώ άμα πήγαινα στη δουλειά με φούστα θα με απέλυαν και καλά θα έκαναν"...και δεν ξαναπάτησα μέχρι σήμερα. φέτος λέω να δώσω άλλη μια ευκαιρία, στην πόλη μου αυτή τη φορά, κι ελπίζω πως δεν θα αισθανθώ εξωγήινος πάλι (αλλιώς καλύτερα να πάω να ακούσω τον Άνθιμο να μου λέει πως θα καώ στο πυρ το εξώτερο).
επίσης υπάρχουν πολλοι γκευ που ψηφισαν χρυσα αυγά και πολλοι που μισουν τις τραβεστί...κι εγώ θελω να τους πεθάνω στο ξύλο, αλλά κρατιέμαι γιατι δεν είναι ολοι οι στρεητ εξυπνοι και ανοιχτόμυαλοι. Τι να κανουμε!
Έχω την εντύπωση πως οι αιγίδες είναι συμβολικές, δεν μεταφράζονται σε χρήματα δλδ και για το 2011 είχε δηλωθεί το εξής: http://www.10percent.gr/epikairotita/eidiseis/2243-2011-04-28-14-27-20.html( "ούτε ένα σεντ" )Άν κάποι@ ξέρει κάτι διαφορετικό...
η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που μαζεύει λεφτά από δημοπρασία καλών τεχνών...φυσικά ούτε αυτό το ξέρετε! Μόνο ξερατό ξέρετε να αφήνετε ψευτιές και ισχυρογνωμοσύνη του ξερόλα και του άσχετου.
Rock lobster ας μου επιτρέψετε ... ίσως θα έπρεπε να είστε επιεικέστερος με το θυελλώδες ταπεραμάν του κου Εmmanouilarty. Αναλογισθείτε πόσους τύπου «rock lobster» αλλά και (για να μην σαν αδικώ) άκρως χειρότερους έχει ακούσει να προτάσσουν το μακρύ και το κοντό τους, ελαφρά τη καρδία.... Η υπομονή και η καλή διάθεση κάποτε εξαντλείται, η ριμάδα. Καταλαβαίνετε πως είναι αυτά τα πράγματα, τώρα.thx
Πολύ εύκολα βαφτίζεις "θυελλώδες ταπεραμάν", ύβρεις και προσβολές.Το αν έχει αντιμετωπίσει απογοητεύσεις και μη αποδοχή κάποιος στη ζωή του, δεν τον δικαιολογεί σε καμία περίπτωση.Αν ο δήμος δεν ξόδεψε χρήματα αλλά έγινε υπό την αιγίδα του, δεν αλλάζει σε καμία των περιπτώσεων την ουσία του πράγματος.
Ε... μην το παίρνεις και συ προσωπικά, βρε παιδί μου. Δεν θα έβγαινες από τα ρούχα σου άμα στην πέφτανε συνεχώς και επισταμένως, για πράγματα που αφορούν πρωτίστως εσένα και που εκ των πραγμάτων ξέρεις καλύτερα εσύ, αντί άλλων; Θέλεις να μου πεις ότι τα lgbt θέματα δεν γίνονται η κατεξοχήν αρένα όπου έρχεται η/ο πάσα ένας/μία -που δεν τους αφορά και ιδιαίτερα κιόλας- με ένα άτιτιουντ ότι να 'ναι; Γιατί εγώ που, λόγω "ενδοκοινοτικού" ενδιαφέροντος, παρακολουθώ αυτά τα θέματα, το βλέπω να γίνεται κατά κόρον. Και ναι, δεν μπορώ να πω πως κουνάω την ουρά μου από ενθουσιασμό:http://www.youtube.com/watch?v=CHp-q78MoeAΓια τη δεύτερη παράγραφο θα με ενδιέφερε να μου εξηγήσεις γιατί "δεν αλλάζει σε καμία των περιπτώσεων η ουσία του πράγματος". Το δικό σου θέμα δεν ήταν οικονομικής φύσεως;
Εννοώ ότι δεν είναι δουλειά του Δήμου. Τι θα γινόταν αν ένας δήμαρχος ήταν ομοφοβικός και δεν έδινε άδεια για την πορεία; Και τι θα γινόταν αν ένας δήμαρχος αναλάμβανε το κόστος; Και τι θα γινόταν αν μία άλλη πορεία τελούσε υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων; Τα συσσίτια της χρυσής αυγής; Δεν είναι δουλειά του δήμου, δεν είναι στα καθήκοντά του. Μπορεί πχ το 50% + 1 των δημοτών να είναι ομοφοβικοί και να μην γουστάρουν. Ο δήμος έχει άλλες υποχρεώσεις. Πιο συμβατικές. Που έχουν να κάνουν με πρακτικές ανάγκες των δημοτών (και μόνο) για να οργανώσουν -όσο γίνεται- την ζωή τους.Θα μου πεις αυτό σε πείραξε; Αυτό είναι το πρόβλημα;Απλά μιλάμε γι' αυτό το θέμα και ναι θεωρώ πρόβλημα να γίνεται το gay parade υπό την αιγίδα του δήμου.
Rock Lobster μου φαίνεται ιδίεταιρα περίεργη η τάση να ευαγγελίζεσθε φόβους απέναντι στα χ.α (και τη δυναμική των ελευθεριών τους) προβάλλοντάς ή παραλληλίζοντάς τους φόβους αυτούς με τα lgbtqi+ θέματα -έμεσα ή άμεσα- ... με συγχωρείτε αλλά δεν μπορώ επ ουδενί να δεχτώ κάτι τέτοιο και επί πλέον το θεωρώ άκρως προσβλητικό.
Πώς, πώς; Η Αθηνά λεσβία;;;Άχαρο για πρωταπριλιάτικο... Ανέραστη, ναι, αλλά επειδή δεν την γούσταραν οι άντρες, υποθέτω. Αυτή ήθελε από τον Πάρι να την βραβεύσει και λύσσαξε που εκείνος έδωσε το μήλο στην Αφροδίτη!Να πεις λεσβία την Άρτεμη, την κυνηγό, που έκανε κολλητή παρέα με γυναικείες θεότητες των δασών, να το φάω... Αλλά όχι να διπλασιάζεις την Αθηνά για την ανιστόρητη, κιτς αφίσα σου και να την παρουσιάζεις με τον εαυτό της ως... ζευγάρι λεσβιών που "αντιστέκεται στους άντρες" επειδή την βρίσκει με τον κλώνο της! Τέτοια αφίσα μαζί με ένα τόσο απλοϊκό κείμενο αποπνέουν μάλλον λεσβιακή υποκουλτούρα παρά ομοφυλόφιλη υπερηφάνεια...(ακόμα και ως πρωταπριλιά)Η υπερηφάνεια του να είσαι ομοφυλόφιλος υπαγορεύει και να μην μπλέκεις με τόση φτήνια... Γι αυτό τον λόγο (και για ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ!) δεν θα πάω στην Πλ. Κλαυθμώνος.
Κάθε χρόνο, σε σχόλια που αναφέρονται στο Pride,διαβάζω χίλιους και δύο λόγους, βαθυστόχαστους πάντα, για τους οποιους ΔΕΝ θα πάει κάποιος/α εκεί. Από προσωπική εμπειρία, όποιος τελικά πάει, δεν ψάχνει ξανά για δικαιολογίες. Γιατί δεν τις χρειάζεται.
Δεν θα επιτρέπεται δηλαδή σε straight η πρόσβαση στην Αθήνα ? Όλα καλά.. και Athens Pride και Gay Pride, από Μύκονο είμαι, στη μάπα τα έχω φάει αυτά, δεν με αγγίζουν πλέον. Αλλά εδώ πάτε να καταρρίψετε αυτά για τα οποία παρελαύνετε..ελευθερία έκφρασης δηλαδή, ερωτικής και όχι μόνο. Βέβαια, το θύμα ρατσισμού να μετατρέπεται σε ρατσιστή δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Πόσο κλασικό, τελικά...Βρε παιδιά, το ΜΑΣ (όπως έγραψα και παραπάνω), δηλώνει αυτό που πρέπει να δηλώνει, το σύνολο των ανθρώπων, χωρίς αποκλεισμούς. Στο κείμενο το ξεκαθαρίζει αυτό, μάλιστα. Αλλά εμείς, εκεί! Αφού η ετεροκανονική αντίληψη μας μάθαινε ότι στο "μας" ΔΕΝ περιλαμβάνονται "οι άλλοι", τότε θεωρούμε ότι το ίδιο θα κάνει και μία lgbt αφήσα. (Όποιος έχει τη μύγα... να την φέρει πίσω)
Αν το μας ήθελαν να δηλώνει το σύνολο των ανθρώπων θα έπρεπε να γράψουν οτι η Αθήνα ανήκει σε όλους ή η Αθηνα είναι όλων μας.Και δεύτερον το συμπέρασμα που βγάζουν απο το γεγονός οτι η Αθηνά αντιστεκόταν στους άνδρες άρα ήταν λεσβία είναι τουλάχιστον γελοίο.Λυπάμαι πολύ γιατί περίμενα να αγωνιστούν για τα δικαιωματά τους με πιο έξυπνο και αξιοπρεπή τρόπο.
Δεν φτάνει που βγάλατε λεφτά στη Μυκονο και έχετε κάνει βρωμοβλαχοι να διαγωνίζεστε διεθνώς, έχετε και μούτρα να μας κάνετε και υποδείξεις. Για φαντάσου αχαριστία ρε!!!Αλλη φορά κουκλίτσα πάρε τη κ...λ...αρα σου και κατέβα να φυλάξεις θερμοπύλες από τους φασίστες που έρχονται καθε χρονο να γιουχάρουν κι άσε τα δήθεν.
Αν σου πω οτι κατάλαβα τι ακριβώς ήθελες να πεις με το ασύντακτο κείμενο που έγραψες θα σου πω ψέματα!Το γεγονός όμως οτι απαντάς κάτω απο κάθε σχόλιο που σε ενοχλεί με τρόπο αγενή και υβριστικό πίστεψε με δεν σε τιμά καθόλου.
@Emmanouilarty Δεν πιστεύω να προσέβαλα κάποιον με το σχόλιό μου και αν το έκανα ζητώ συγγνώμη. Δεν καταλαβαίνω γιατί νιώθεις την ανάγκη να μου επιτεθείς με αυτό τον τρόπο. Και για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα..οι Βλάχοι προέρχονται από τη Θεσσαλία κυρίως και μάλιστα μου είναι συμπαθείς και δεύτερον έγω προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι κολυμπάω και στο χρήμα η μάλλιστα ότι το χρήμα που έχω το χρωστάω σε εσένα.. Και τέλος αν τόσο "χαλάει" η Μύκονος ας μην έρθεις ποτέ. Δεν νομίζω να σε πίεσε κάποιος να πατήσεις πόδι στο νησί.
Είμαι κοπέλα, έτυχε να είμαι straight..δηλαδή για μένα..Αθήνα δεν έχει. Δυστυχώς, ενώ πάτε να γιορτάσετε την ελευθερία έκφρασης, ερωτικής και γενικότερα, καταρίπτετε κάθε ιδανικό. Και το ξεκαθαρίζω, δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τους gay, λεσβίες κλπ., αν μη τι άλλο στη Μύκονο μεγάλωσα, δεν μου κάνει κάτι εντύπωση. Απλά είναι κρίμα γιατί αντί έστω και μια μέρα να γιορτάσετε δίχως να φοβάστε την προκατάληψη, υψώνετε άμυνες και αποκόβεστε μόνοι σας.
Όταν λέτε ότι η Αθήνα είναι δική σας ακούγεται λίγο απειλητικό. Δηλαδή την καταλάβατε; Δεν είναι και δική σας και δική μας; Θα της βάλουμε ταμπέλα κτήσης;Δυστυχώς το κείμενο καταλήγει σαν προώθηση γιορτής περιχαράκωσης, παρά υπερηφάνειας!
Αυτό που λέει είναι ότι είναι "δική ΜΑΣ".Δηλαδή όλων μας.Το "μας συμπεριλαμβάνει όλα τα πρόσωπα. Τόσο απλό.Η υπόθεση ότι το "μας" συμπεριλαμβάνει μόνο "αυτούς", είναι φυσιολογική αντίδραση καποιου ανθρώπου που θεωρούσε ότι τα δικά του "μας" δεν συμπεριλαμβάνουν τους "άλλους". :D
Το Athens Pride λέει: "Η Αθηνά είναι δικιά μας. Η Αθήνα είναι δική μας.". Νομίζω, είναι πολύ ξεκάθαρο το νόημα ποιοι είμαστε εμείς και ποιοι οι άλλοι. Δεν είναι δική μου υπόθεση.Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να μοιραστώ την πόλη μου με οποιονδήποτε. Επίσης δεν θεωρώ ότι τίθεται θέμα υπερηφάνειας σε σχέση με τον σεξουαλικό προσανατολισμό. Δεν είναι κατόρθωμα να είσαι ομοφυλόφιλος ή ετεροφυλόφιλος. Έτσι είσαι. Το διάλεξες, σε διάλεξε. Απλά και ωραία.Ούτε η παρέλαση με ενοχλεί. Μια χαρούμενη πολύχρωμη πορεία και αυτό είναι όλο.Από την άλλη με ενοχλεί η υπερβολή και η πρόκληση. Ας πούμε, δεν ταιριάζει στην αισθητική μου, αλλά και πάλι κάνε ό,τι θέλεις. Βλέπω πολύ χειρότερα κατά καιρούς στους δρόμους. Τουλάχιστον εσύ δεν βλάπτεις τη δημοκρατία μου!
Ουτε εμενα με τρέλανε το concept. Αλλά αν η συμμετοχή σου στο pride εξαρτάται απο την τελευταία πρόταση του δελτίου τύπου και όχι απο το ότι θα καταλήξουμε η μοναδική δυτική χώρα που όχι γάμο και υιοθεσίες, αλλά ούτε σύμφωνο συμβίωσης δεν έχει νομοθετήσει, ενώ ζούμε όλο και εντονότερα ενα εφιαλτικό dejavu Γερμανίας στα 1930's, τότε καλά κάνεις κούκλα μου και δεν θα παραβρεθείς. Και μη σώσεις.
το concept είναι όντως φτωχό και βρωμάει καταναγκασμένη καταπίεση, ενω θα θελα να μυρίζει κηπάκι κ άγρια ελευθερία... έγραψα οτι έγραψα.. γιατι ένιωσα ρατσισμό κ ελιτισμό.. ε όχι κ στις σεξουαλικές προτιμήσεις ρε γαμώτο.... στην προσκλησή σου με διώχνεις.. νιώσε με
Δεν πειράζει να μην έρθεις ουτε εσύ ουτε οι υπολοιποι υπερνοήμονες ετεροφυλοφιλοι που θίχτηκαν, δεν σας θέλουμε, έχει αντιgay παρτυ η χρυσή αυγή να πας εκεί!
Πολύ ωραία αφίσα, πραγματικά! Αλλά το κείμενο και αυτό το ευφάνταστο κόνσεπτ "Η Αθηνά λεσβία" παραπέμπει λίγο στο "ο Καραγκιόζης φούρναρης"!