Βασιλική Μιλλούση: Η προσβολή και ο λόγος που δεν συμμετείχε στους Ολυμπιακούς του 2004

Βασιλική Μιλλούση: Η προσβολή και ο λόγος που δεν συμμετείχε στους Ολυμπιακούς του 2004 Facebook Twitter
1

Τους λόγους για τους οποίους δεν έλαβε ποτέ μέρος στους Ολυμπιακούς του 2004, αλλά και την προσβολή που υπέστη ως αθλήτρια από την ίδια της την Ομοσπονδία αποκάλυψε η ολυμπιονίκης της ενόργανης γυμναστικής, Βασιλική Μιλλούση,

Η αθλήτρια πριν από λίγο καιρό είχε ανακοινώσει -και μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram- την απόφασή της να αποσυρθεί από την ενεργό δράση στα 28 της χρόνια, προκαλώντας κύμα συγκίνησης και συγχαρητηρίων. Ωστόσο, χθες το βράδυ και στην εκπομπή «Μετά τα Μεσάνυχτα» της Ελεωνόρας Μελέτη μίλησε για πρώτη φορά για τα μαύρα χρόνια της, όπως τα χαρακτήρισε, στον αθλητικό, αποκαλύπτοντας το σκληρό πρόσωπο της Ομοσπονδίας απέναντι της. 

«Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 ήταν το μεγάλο όνειρό μου. Εκεί ήθελα να απογειωθεί η καριέρα μου, γιατί στα 19 μου, καταλαβαίνεις... Αυτά ήταν τα μαύρα χρόνια της ζωής μου, γιατί πριν τους Ολυμπιακούς, το 2003, υπήρχε μια γραμμή τότε ότι "μεγαλώνεις, είσαι μεγάλη πια για τη γυμναστική". Η τότε Ομοσπονδία αποφάσισε ότι έπρεπε να αποχαρακτηριστώ.

»Αποχαρακτηρισμός σημαίνει ότι δεν είσαι πλέον μέλος της Εθνικής ομάδας και πρέπει να αποχωρήσεις. Με σταμάτησαν και όχι μόνο εμένα, αλλά υπήρχαν κι άλλες αθλήτριες, τότε η γυναικεία γυμναστική καταστράφηκε. Δεν υπήρχε κανένας κανόνας, μόνο ένας άγραφος νόμος, τον οποίο χαίρομαι που κατέρριψα. Έμεινα εκτός σχεδόν 3 χρόνια, δεν ήθελα να περνάω ούτε έξω από το γυμναστήριο.

 

Το θεωρούσα πολύ μεγάλη προσβολή το να μου κόψουν το όνειρο ξαφνικά στη μέση και το δικαίωμα να αγωνίζομαι με την Εθνική ομάδα. Ήταν τα μαύρα χρόνια της ζωής μου. Σε αυτά τα τρία χρόνια πήγα στο πανεπιστήμιο, ασχολήθηκα με το χορό, δούλευα στο εργοστάσιο του θείου μου για να βγάζω τα προς το ζην και είχα μπει σε ένα άλλο τρόπο ζωής. Στο πανεπιστήμιο έκανα ειδικότητα της ενόργανης γυμναστικής και τότε η προπονήτριά μου και μου είπε ότι πρέπει να γυρίσω.

»Και λέω "αποκλείεται, έφυγα με τόσο μεγάλη πικρία που δεν θέλω να ξαναγυρίσω. Αν φύγουν όλοι αυτοί που με διώξανε, ίσως γυρίσω". Με τα πολλά με έπεισαν...», αποκάλυψε η πρωταθλήτρια της ενόργανης γυμναστικής με περισσότερα από 15 μετάλλια σε διεθνείς και ευρωπαϊκές διοργανώσεις.

Κατά την ίδια, η πρακτική των αποχαρακτηρισμών αθλητών, λόγω ηλικίας, σταμάτησε πριν από λίγο καιρό, ωστόσο, τόσο η ίδια όσο και αρκετές συναθλήτριες της υπέφεραν από τον ηλικιακό ρατσισμό και μάλιστα σε πεδία του αθλητισμού που είχαν ακόμη να προσφέρουν στο άθλημά τους και στον ελληνικό αθλητισμό. 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM
Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ έχει επανειλημμένα εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλία και τον πολιτισμό της, ενώ έχει συνεργαστεί με Ιταλούς σκηνοθέτες και έχει συμμετάσχει σε ταινίες που γυρίστηκαν στη χώρα
LIFO NEWSROOM
Η Ρουθ Αζάουα επιστρέφει στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Πολιτισμός / Η Ρουθ Αζάουα «επιστρέφει» στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Το έργο και η ζωή μιας από τις πιο επιδραστικές καλλιτέχνιδες του 20ού αιώνα, που μετέφρασε τα τραυματικά βιώματά της σε τέχνη από σύρμα, ξετυλίγεται μέσα από την έκθεση του Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Σαν Φρανσίσκο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια