O Κάνιε Γουέστ γράφει βιβλίο φιλοσοφίας και εξερευνά το χρόνο

O Κάνιε Γουέστ γράφει βιβλίο φιλοσοφίας και εξερευνά το χρόνο Facebook Twitter
EPA/GUILLAUME HORCAJUELO
6

Ο πολύπτυχος Κάνιε Γουέστ δε σταματάει να εκπλήσσει καθημερινά το κοινό του. Ο διάσημος ράπερ, παραγωγός, επιχειρηματίας, σχεδιαστής μόδας είναι μία αδιαμφισβήτητη ιδιοφυΐα.

Αυτή τη φορά φαίνεται ότι πρόκειται να δώσει στο κοινό του μία ιδέα για το πως λειτουργεί το πολύπλοκο «τρελό» μυαλό του με ένα δικό του βιβλίο φιλοσοφίας.

Ο Γουέστ αποκάλυψε ότι δουλεύει πάνω σε ένα βιβλίο φιλοσοφίας, κατά τη διάρκεια μίας συζήτησης για το Hollywood Reporter, με τον σχεδιαστή εσωτερικών χώρων Axel Vervoordt.

Ένα μεγάλο μέρος της συζήτησης ήταν για το πώς η μόδα και η δημιουργία δεν πρέπει να «ζουν» μέσα σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Σύμφωνα με τον Γουέστ, η έμπνευση πρέπει να προέρχεται από το παρελθόν με το βλέμμα προς το μέλλον, να σπάσει τα όρια του «τώρα».

«Πιστεύω ότι όλος ο χρόνος είναι τώρα. Το μέλλον είναι εδώ τώρα, το παρελθόν είναι εδώ τώρα», εξηγεί ο Γουέστ.

Συνέχισε λέγοντας ότι σκοπεύει να εξηγήσει την ιδέα ακόμη περισσότερο σε ένα βιβλίο που γράφει με τίτλο «Break the Simulation» («Σπάστε την προσομοίωση»).

Εξήγησε ότι το βιβλίο του θα εξερευνήσει το τώρα, το παρόν.

«Έχω αυτή τη φιλοσοφία, ή ας το πούμε απλά μία αντίληψη γιατί κάποιες φορές η λέξη φιλοσοφία ακούγεται κάτι πολύ βαρύ» είπε.

«Έχω μία αντίληψη για τις φωτογραφίες και είμαι διχασμένος για τις φωτογραφίες - για τους ανθρώπους που έχουν εμμονή με φωτογραφίες - γιατί σε βγάζουν από το παρόν και σε μεταφέρουν στο παρελθόν ή στο μέλλον. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καταγράψουν, όμως πολλές φορές ξεπερνούν τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι "κατοικούν" υπερβολικά στις αναμνήσεις» αναφέρει.

«Οι άνθρωποι πάντα θέλουν να ακούν την ιστορία από κάτι, το οποίο είναι σημαντικό, όμως νομίζω ότι δίνεται υπερβολική σημασία στην ιστορία. Ένα από τα πράγματα που σκέφτηκα ότι είναι ενδιαφέρον, είναι πόσο πίσω ανατρέχουν οι άνθρωποι στο παρελθόν, ειδικά όταν δουλεύεις στη μόδα. Υπάρχουν άνθρωποι που θα ανατρέξουν και θα κάνουν αναφορά σε κάτι από τη δεκαετία του 1920 ή του 1940, ειδικά για τα αθλητικά είδη» συνεχίζει.

«Δούλευα με έναν τύπο, τον Ντέιβιντ Κάσαβαντ και κοιτούσαμε ένα αθλητικό παντελόνι από τη δεκαετία του 1940 και ένα από το 1980. Και μου φάνηκε ενδιαφέρον ότι αρνούνταν να πάει πίσω στο 1940 ως αναφορά, ότι ήθελε να εστιάσει σε αναφορές κοντά στο παρόν, στο τώρα. Δεν λέω αυτό, ξέρετε, ότι είναι κακό να πας τόσο πίσω» ανέφερε γελώντας.

«Το πως χρησιμοποιείς το χρόνο είναι ανάλογο με το να είσαι κάποιος που μπορεί να κόψει ένα διαμάντι. Η ικανότητα να διατηρεί κανείς το χρόνο είναι περισσότερο πολύτιμη από την ικανότητα να διατηρεί ένα διαμάντι γιατί ο χρόνος είναι ο πιο πολύτιμος πόρος μας. Έτσι χρησιμοποιώντας κάτι διαχρονικό για να μας θυμίσει τι είναι ο χρόνος, είναι καλή συμφωνία».

Απ'ότι φαίνεται λοιπόν, ο Κάνιε Γουεστ πρόκειται στο μέλλον να δώσει στους θαυμαστές του ένα μάθημα για το χρόνο και τη διαχρονικότητα.

Με πληροφορίες από Rolling Stone

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Πολιτισμός / Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Νηφάλιος πλέον και με αρκετά χρόνια να τον χωρίζουν από τις μέρες της απόλυτης δόξας, ο Moby τα τελευταία χρόνια κάνει κάτι που λίγοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες τολμούν
LIFO NEWSROOM