Πάμαιρη Αφεντάκη: «Μου έλεγαν ότι είμαι ανθυγιεινό πρότυπο»

Πάμαιρη Αφεντάκη: «Είμαι εγώ μία από τις beauty influencers της xώρας;» Facebook Twitter
«Το TikTok το ξεκίνησα καθαρά για την πλάκα μου, δεν ξέρω πώς το ένιωσα, αλήθεια. Αν με ρωτάς, δεν ξέρω πώς το ένιωσα ότι θέλω να κάνω ένα βίντεο». Φωτ.: Ραφαήλ Σουλιώτης
0

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ Πάμαιρης! Στην αρχή, ε; Τι κόσμος κι αυτός, Παναγία μου! Όταν ξεκίνησα, η Πάμαιρη ήταν σε μια συνθήκη φοιτήτριας, αθλήτριας –γιατί ήθελα να παίξω βόλεϊ επαγγελματικά– και νύχτας, γιατί ήταν ο μόνος τρόπος τότε, χωρίς πτυχίο, να βγάλω χρήματα και να δουλεύω ώρες που μπορώ να συνδυάζω με τη σχολή και την προπόνηση. Το TikTok το ξεκίνησα καθαρά για την πλάκα μου, δεν ξέρω πώς το ένιωσα, αλήθεια. Αν με ρωτάς, δεν ξέρω πώς το ένιωσα ότι θέλω να κάνω ένα βίντεο.

Έλεγα «τώρα θα κριντζάρουν όλοι», και όντως κρίντζαραν. Αλλά πήγε καλά το πρώτο, είχα κάνει ή «Shein haul» ή «Get ready with me», ένα από τα δύο, και έβλεπα σχόλια του τύπου «είναι σαν να σου μιλάω βιντεοκλήση» και «γαμώ, κουλ, τι ωραίο μακιγιάζ». Και λέω, «κοίτα να δεις, ας κάνω άλλο ένα, κι άλλο ένα», και ξεκίνησε να γίνεται ρουτίνα και για μένα, ρε παιδί μου, ότι αφού θα βγω που θα βγω και θα βαφτώ, γιατί να μην το κάνω; Έβλεπα πολύ James Charles και Jeffrey Star μικρή, έτσι ξεκίνησα να βάφομαι πολύ. Είχα περάσει και τη φάση που ήθελα να γίνω make-up artist, μόνη μου, στο κεφάλι μου, χωρίς να το εφαρμόσω κάπου. Οπότε λέω, γιατί όχι; Και μετά πήγαινε, πήγαινε… 

«Μου έχουν μπει ταμπέλες άσχημες κατά καιρούς. Δηλαδή ακόμα και η ταμπέλα "πατάτες με σος φέτας". Να με βλέπουν στον δρόμο και να φωνάζουν "πατάτες με σος φέτας". Ε, δεν μ’ άρεσε».

Η μετάβαση έγινε ξαφνικά, δηλαδή σε έναν χρόνο μέσα πήγα από το 0 στο 100. Καλά, με το φαΐ πήρε άλλη τροπή, που κι αυτό φοβόμουν να το ανεβάσω πάρα πολύ στην αρχή. Έλεγα, «θα με κοροϊδεύουν για το πώς μασάω, για το ένα, για το άλλο». Ήταν η περίοδος που χώριζαν οι γονείς μου –ήταν λίγο ό,τι να ’ναι η ζωή μου–, δεν προλάβαινα να μαγειρέψω και έτρωγα κάθε μέρα μόνο απ’ έξω.

Πάμαιρη Αφεντάκη: «Είμαι εγώ μία από τις beauty influencers της xώρας;» Facebook Twitter
Είπα: «Πάμαιρη, τώρα έτσι νιώθεις. Αυτό θα κάνεις. Ακούς το σώμα σου. Θες να φας πολύ; Φάε. Θες να μη σκέφτεσαι θερμίδες και τα κιλά σου; Κάν’ το. Και όταν θα νιώσεις εσύ καλά στο άλλο κομμάτι που σε απασχολεί, θα το ξαναγυρίσεις». Φωτ.: Ραφαήλ Σουλιώτης

Οπότε πήρα κιλά, είχα και πολλά βουλιμικά επεισόδια –υπερφαγικά– λόγω των ψυχολογικών μου και είπα, αφού τρώω που τρώω σαν «βουβάλα» και αφού βλέπω muckbangs –που μ’ άρεσαν ήδη πολύ από το εξωτερικό όλα αυτά, ήχοι, μπουκιές–, ας το δοκιμάσω. Τραβάω το πρώτο, σκέφτομαι «δεν παίζει να ανέβει αυτό, θα με κράξει το πανελλήνιο». Από εκεί που με βλέπουν για το βάψιμο ξαφνικά θα τους αηδιάσω, αλλά είπα «στ’ αρχίδια μου», θα το ανεβάσω. Τότε είχα 70-80.000 followers από το βάψιμο, τα beauty και το «Get ready with me», αλλά ποτέ δεν μ’ είχαν για beauty queen.

Δεν είμαι η Ελίνα Καλεντζάκη που είναι ήρεμη, που βάφεται, που είναι το beauty το καθαρό. Εγώ μιλούσα σαν κάφρος και επειδή όντως πέρναγα και μια φάση πολύ περίεργη στο σπίτι ήταν και μια διέξοδός για μένα όλο αυτό. Η αγάπη που άρχισα να παίρνω με ηρεμούσε πάρα πολύ, τότε έκανα κάθε μέρα βίντεο.

Και έκανα το φαΐ και πήγε αλλού. Αλλού. Κοίταγα τότε τα σχόλια γιατί δεν είχε βγει ακόμα το hate· το πολύ hate ξεκίνησε όταν άρχισα να παίρνω κιλά και να φαίνεται. Μου έλεγαν ότι είμαι ανθυγιεινό πρότυπο. Από κει που μου λέγανε «κάνε κι άλλα που τρως, κάνε κι άλλα, μας αρέσουνε», ξαφνικά, όταν πήρα κιλά, δεν θέλανε να κάνω άλλα. 

Αλλά, να ξέρεις, στα πιο πολλά κιλά μου, στα 82, απέκτησα και την πιο μεγάλη αυτοπεποίθηση ξαφνικά, κάπου χάθηκαν όλες οι ανασφάλειές μου γιατί δεν με ένοιαζε και είχα επιλέξει να είναι έτσι η εικόνα μου γιατί είχα καταλάβει τι περνάω και γιατί έχω πάρει κιλά. Και είπα «Πάμαιρη, τώρα έτσι νιώθεις. Αυτό θα κάνεις. Ακούς το σώμα σου. Θες να φας πολύ; Φάε. Θες να μη σκέφτεσαι θερμίδες και τα κιλά σου; Κάν’ το. Και όταν θα νιώσεις εσύ καλά στο άλλο κομμάτι που σε απασχολεί, θα το ξαναγυρίσεις».

Και το γύρισα. Εννοείται ότι πάντα θα υπάρχουν αντιδράσεις, ιδίως όταν έχω επιλέξει ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου να είναι δημόσιο, π.χ. μίλησα για τη σεξουαλικότητά μου και είπα ότι έχω κοπέλα – είμαι bisexual, τα έχω πει αυτά. Βέβαια, ακόμα μου λένε «είσαι λεσβία και χώρισες και τώρα θες πούτσο». Ρε μαλάκα, ναι, θέλω. Πειράζει που θέλω; Στο μουνί μου είσαι; Και «κρίμα που είσαι λεσβία, εγώ σ’ τον έδινα». Τι λες; Κι εγώ τον έπαιρνα; Όλα θα σχολιαστούν. Όλα.

Ξέρεις, ακόμα δεν έχω επανέλθει από αυτό, και δεν θα επανέλθω ποτέ στην Πάμαιρη που ήμουν πριν· στην Πάμαιρη που βλέπεις στα πρώτα «Get ready with me». Είχα μια ανεμελιά που, όταν με βλέπω, λέω, δεν είμαι εγώ αυτή τώρα και δεν μπορώ να επιστρέψω σε αυτό. Τι κακό περνούσα τότε! Σλατίνα, λες, ήμουν; Χειρότερα. Τώρα νιώθω ότι ήμουν μαμά αυτού του παιδιού. Νιώθω μαμά της μικρής Πάμαιρης, ψυχοθεραπεία μπι λάικ.

Η αλήθεια είναι πως το content μου έγινε πιο δικό μου αφού έφυγε η μαμά μου από το σπίτι, γιατί τότε ένιωθα την ανάγκη να συνεχίσω να κάνω βίντεο. Αλλά... είμαι και ευγνώμων στη μαμά μου –προσπαθούμε τώρα να ξαναφτιάξουμε τις σχέσεις μας– γιατί απογαλακτίστηκα. Γι’ αυτό προσπαθώ, μεγαλώνοντας, να τη συγχωρώ κιόλας και γενικά να συγχωρώ ανθρώπους γιατί όλοι πρώτη φορά ζούμε· και οι γονείς μας πρώτη φορά ζούνε, και λάθη γίνονται. Δεν σου λέω ότι είμαι ο Χριστός, να πρέπει να σε συγχωρέσω –δεν είμαι–, αλλά το να σε συγχωρέσω θα με ηρεμήσει κι εμένα. 

Πάντα σκέφτομαι τον μπαμπά μου που, από τις αρχές ακόμη, όταν του έλεγα «πήρα τόσα views» ή «το βίντεο με σένα, μπαμπά, πήρε ένα εκατομμύριο views», πάντα μου έλεγε, «μην κοιτάς views και τέτοια, εσύ να μένεις ο εαυτός σου. Σε βλέπουν γιατί είσαι εσύ. Δεν σε βλέπουν γιατί είσαι η πιο όμορφη. Δεν σε βλέπουν γιατί είσαι η πιο αδύνατη. Δεν σε βλέπουν γιατί είσαι το beauty standard του αιώνα. Ναι, είσαι όμορφη κοπέλα, αλλά δεν σε βλέπουν γι’ αυτό. Σε βλέπουν γιατί είσαι εσύ»... Γεια σου, Δήμητρα. Μας ακούς τόση ώρα; Έχουμε κρασάκι. Πάρε κανένα ποτήρι άμα θες.

Δήμητρα: Γεια, παιδιά, χάρηκα. Εσύ, άλλο outfit;  

Π.: Ναι, το άλλαξα. Εδώ, τα λέμε, συζήτηση κάνουμε. Τα ξέρεις έτσι κι αλλιώς. Κρασί; Ωραία, κρασί, έλα να σου βρω… Και, ναι, μου έχει μείνει η ταμπέλα «λεσβία», μου έχει μείνει η ταμπέλα «παϊμάρι», μου έχει μείνει η ταμπέλα «χοντρή». Το «παϊμάρι» δεν το ξέρεις; Χαίρομαι. Μου έχουν μπει ταμπέλες άσχημες κατά καιρούς. Δηλαδή ακόμα και η ταμπέλα «πατάτες με σος φέτας». Να με βλέπουν στον δρόμο και να φωνάζουν «πατάτες με σος φέτας». Ε, δεν μ’ άρεσε. Ούτε πατάτα είμαι ούτε σος φέτας. Συγγνώμη. Εντάξει, κάπου ένα όπα. Τι άλλο να πω τώρα; Δεν ξέρω. Μ’ αρέσει η φόρμα που φοράς.

Κωνσταντίνος: Εγώ την έβαλα γιατί είπα να φαίνομαι hot τώρα που θα είμαι με μία από τις beauty influencers της χώρας. 

Π.: Είμαι εγώ μία από τις beauty influencers της χώρας; Για μένα λέμε; Παιδιά, το beauty είναι εδώ μαζί μας στον χώρο; Πού είναι; Δεν το βλέπω. 

Κωνσταντίνος: Είναι σοβαρό το θέμα. Μιλάμε σιγά, κάνουμε ASMR. 

Π.: Ρε, σκάσε! (γέλια) Έχω απαντήσει σε όλα; Ναι, ε; Μπράβο. Άσ’ το, μωρέ, αυτό να γράφει, δεν πειράζει, πλάκα έχει.

Η Πάμαιρη Αφεντάκη είναι beauty influencer με 250.000 ακόλουθους, ASMR queen, muckbanger*.

*Μuckbanger: Tο πρόσωπο μιας διαδικτυακής οπτικοακουστικής εκπομπής το οποίο καταναλώνει κατά τη διάρκειά της διάφορες ποσότητες φαγητού, ενώ παράλληλα αλληλεπιδρά με το κοινό. 

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οπτική Γωνία
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ελίνα Καλιτζάκη: Η Gen Z έχει τη δική της προσωπικότητα

Social Media / «Μπορείς να επηρεάσεις πολύ την αυτοπεποίθηση ενός ατόμου στο TikTok»

Η make up artist και influencer Ελίνα Καλιτζάκη μιλά για την προσοχή που απαιτείται σχετικά με όσα προβάλλoνται στους χρήστες των social media, αλλά και για το αν τελικά θυσιάζονται όλα στον βωμό των πωλήσεων και των views.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοσμάς Μαρινάκης: «Σε ποιον θα πουλήσει ο καπιταλιστής αν ο κόσμος δεν έχει να το αγοράσει;»

Οπτική Γωνία / Κοσμάς Μαρινάκης: «Σε ποιον θα πουλήσει ο καπιταλιστής αν ο κόσμος δεν έχει να το αγοράσει;»

Ο δημιουργός του Greekonomics μιλά στη LiFO για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος αλλά και τις επιθέσεις που δέχτηκε πρόσφατα για κάποιες «άβολες αλήθειες» που επισήμανε αναφορικά με τα διαπλεκόμενα συμφέροντα πολιτικών, οικονομικών «καρτέλ» και ΜΜΕ στην Ελλάδα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί οι διεθνείς συγκυρίες δεν ευνοούν την Ελλάδα;

Οπτική Γωνία / Γιατί οι διεθνείς συγκυρίες δεν ευνοούν την Ελλάδα;

Από την Ουκρανία και την κρίση στη Γαλλία μέχρι τις αποφάσεις Τραμπ, η Ευρώπη περνάει κρίση ταυτότητας. Πώς επηρεάζεται η χώρα μας; Μιλά στη LiFO ο Σωτήρης Ντάλης, καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ενοποίησης του τμήματος Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Κάποτε στην Αμερική…

Ακροβατώντας / Η αμερικανική δημοκρατία οδεύει προς το τέλος της

Η κυβέρνηση Τραμπ έχει επιδοθεί σε ανελέητο κυνηγητό όσων αμφισβητούν την αλήθεια της. Κυνηγάει δημοσιογράφους, παρουσιαστές, ακτιβιστές, αντιφρονούντες, δικαστές, όποιον τολμήσει να την αμφισβητήσει.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Χωρίς αναισθητικό, χωρίς δικαιώματα: Τι συμβαίνει με τις θρησκευτικές σφαγές στην Ελλάδα;

Ρεπορτάζ / Χωρίς αναισθητικό: Τι συμβαίνει με τις θρησκευτικές σφαγές για halal και kosher στην Ελλάδα;

Παρά τις προσπάθειες νομιμοποίησης του εβραϊκού και ισλαμικού τρόπου σφαγής των ζώων χωρίς αναισθητοποίηση, το νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα δεν έχει αλλάξει. Η σχεδιαζόμενη Εθνική Στρατηγική Halal επαναφέρει το θέμα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
H εξέγερση της «κανονικότητας»

Οπτική Γωνία / H εξέγερση της «κανονικότητας»

Μια τάση που θέλει να προσελκύσει μετριοπαθή ακροατήρια, αντλώντας από μια ψευδή εκδοχή της Ιστορίας, η οποία θέλει τον δυτικό πολιτισμό να υποφέρει ή να παρακμάζει γιατί τάχα έπεσε θύμα του ανθρωπισμού του.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
EPEJERGAS HIV/AIDS: Σύντομα θα αποτελεί παρελθόν;

Οπτική Γωνία / HIV/AIDS: Σύντομα θα αποτελεί παρελθόν;

Οι κρίσιμοι σταθμοί μιας δύσκολης πορείας που ξεκίνησε το 1981, οπότε πιστοποιήθηκαν τα πρώτα κρούσματα HIV, μέχρι σήμερα, που στόχος πια είναι η πλήρης ύφεση της νόσου, με ορίζοντα την επίτευξη της ίασης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Πάνος Ρούτσι: Ο απεργός πείνας που συγκλονίζει την Ελλάδα

Οπτική Γωνία / Πάνος Ρούτσι: Ο απεργός πείνας που συγκλονίζει την Ελλάδα

Επιστρατεύοντας το ύστατο μέσο πίεσης, ο Πάνος Ρούτσι ζητά δικαιοσύνη για τα Τέμπη και άδεια για να ξεθάψει το παιδί που έχασε στο μοιραίο τρένο, ώστε να ταυτοποιηθεί και να γίνουν τοξικολογικές εξετάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Από τα drones μέχρι την τεχνητή νοημοσύνη: Η Κίνα αλλάζει την παγκόσμια ασφάλεια

Οπτική Γωνία / Από τα drones μέχρι το AI: Η Κίνα αλλάζει την παγκόσμια ασφάλεια

Πώς η στρατιωτική άνοδος της Κίνας και η στρατηγική σύμπλευση με τη Ρωσία διαμορφώνουν τις ευρωπαϊκές και παγκόσμιες προκλήσεις για την ασφάλεια; Μιλά στη LiFO ο δρ. Ευρωπαϊκής Ασφάλειας και Νέων Απειλών και κύριος ερευνητής του ΕΛΙΑΜΕΠ, Τριαντάφυλλος Καρατράντος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τζέφρι Σακς: «Ο Τραμπ είναι διχαστικός και επικίνδυνος»

Οπτική Γωνία / Τζέφρι Σακς: «Ο Τραμπ είναι διχαστικός και επικίνδυνος»

Γιατί οι Ηνωμένες Πολιτείες μοιάζουν πιο διχασμένες από ποτέ; Και πού οφείλεται η άνοδος της πολιτικής βίας; Μιλά στη LiFO ο καθηγητής Οικονομικών και διευθυντής του Κέντρου για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αντιδράσεις στην Πάρο για την τουριστική επένδυση στις Κολυμπήθρες ή Συλλογή υπογραφών κατά της στρατηγικής επένδυσης στην Πάρο

Ρεπορτάζ / Στις Κολυμπήθρες της Πάρου θα χτιστεί ένα τεράστιο ξενοδοχείο. Γιατί;

Η τοπική κοινωνία αντιδρά στην κατασκευή μεγάλου τουριστικού συγκροτήματος, προειδοποιώντας για αλλοίωση του τοπίου και επιβάρυνση των ήδη πιεσμένων υποδομών του νησιού.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Βαθαίνει η κρίση εμπιστοσύνης, αλλά κανένας δεν πτοείται 

Βασιλική Σιούτη / Βαθαίνει η κρίση εμπιστοσύνης, αλλά κανένας δεν πτοείται 

Στην Ελλάδα η κοινή γνώμη έχει τη χειρότερη άποψη για τα πολιτικά κόμματα της χώρας, αλλά αυτό δεν μοιάζει να πτοεί κανέναν, παρά τον υπαρκτό κίνδυνο απονομιμοποίησης του πολιτικού συστήματος. 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ο Γιάννης Σίνα Ούγκο Αντετοκούνμπο…

Ακροβατώντας / Ο Γιάννης Σίνα Ούγκο Αντετοκούνμπο και ο κάθε Γιάννης

Σαν αυτόν υπάρχουν χιλιάδες ακόμα άνθρωποι που ζουν στη χώρα μας, πολλές χιλιάδες «καταραμένοι» που για διάφορους λόγους έφτασαν και φτάνουν ως εδώ με κάτι καρυδότσουφλα, σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Η φωτιά στο Γηροκομείο Πατρών και τα πορίσματα που αλλάζουν τα δεδομένα

Ρεπορτάζ / Η φωτιά στο Γηροκομείο Πατρών και τα πορίσματα που αλλάζουν τα δεδομένα

Ενώ τα πορίσματα της Πυροσβεστικής δεν εντοπίζουν στοιχεία εμπρησμού, δύο φοιτητές εξακολουθούν να κρατούνται προσωρινά για τη φωτιά στην περιοχή του Γηροκομείου Πατρών, με την υπόθεση να ξυπνά μνήμες από παλαιότερες δικαστικές πλάνες.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ