Το TikTok θα μοιράζεται έσοδα από διαφημίσεις με τους κορυφαίους δημιουργούς

Το TikTok θα μοιράζεται έσοδα από διαφημίσεις με τους κορυφαίους δημιουργούς Facebook Twitter
0

Το TikTok ανακοίνωσε πως σκοπεύει να μοιράζεται μερίδιο των εσόδων με τους πιο κορυφαίους δημιουργούς περιεχομένου, υιοθετώντας ένα μοντέλο που χρησιμοποιείται ήδη από τους ανταγωνιστές του.

Το TikTok έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλές τα τελευταία χρόνια με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, ωστόσο έχει δεχθεί έντονη κριτική επειδή δεν προσφέρει ακόμη ουσιαστικό τρόπο για να κερδίζουν χρήματα οι δημιουργοί περιεχομένου

Με το νέο πρόγραμμα «TikTok Pulse», εταιρείες θα μπορούν να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους μαζί με κορυφαία βίντεο της πλατφόρμας σε συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως υγεία, μόδα, μαγειρική, gaming και άλλα - και οι δημιουργοί θα παίρνουν μερίδιο.

«Θα αρχίσουμε να διερευνούμε το πρώτο μας πρόγραμμα διαμοιρασμού διαφημιστικών εσόδων με δημιουργούς, δημόσια πρόσωπα και εκδότες», ανέφερε η εταιρεία, θυγατρική της κινεζικής εταιρείας τεχνολογίας ByteDance.

Μόνο οι δημιουργοί με τουλάχιστον 100.000 subscribers θα συμμετέχουν στην πρώτη φάση του προγράμματος, είπε το TikTok .

Η Sandie Hawkins, γενική διευθύντρια της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική, δήλωσε στο Verge ότι το Pulse θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ τον Ιούνιο και ότι οι εγκεκριμένοι δημιουργοί θα λαμβάνουν το 50% των διαφημιστικών εσόδων.

Το 2021, τα έσοδα του TikTok ανήλθαν στα 4,6 δισ. δολάρια, ποσό υπερδιπλάσιο από τα έσοδα του προηγούμενου έτους, αλλά σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το Snapchat, που μετρά περίπου 300 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες.

Άλλες μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως YouTube, Instagram και Snapchat, έχουν ήδη εφαρμόσει παρόμοια συστήματα.

Με πληροφορίες από AFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM