Τι απέγινε το ψεύτικο ημερολόγιο του Χίτλερ;

Τι απέγινε το ψεύτικο ημερολόγιο του Χίτλερ; Facebook Twitter
1

Το 1983, το γερμανικό περιοδικό Stern άφησε έκπληκτο το παγκόσμιο κοινό όταν ανακοίνωσε ότι είχε ανακαλύψει τα ημερολόγια του Αδόλφου Χίτλερ. Τα δημοσίευσε στις σελίδες του θεωρώντας πως πρόκειται για την ανακάλυψη του αιώνα. Ο ρεπόρτερ που τα έφερε στην επιφάνεια, ο Gerd Heidemann, απέκτησε 62 τόμους από τον ζωγράφο και ντίλερ αντικών Konrad Kujau, πληρώνοντας 9,3 δις μάρκα.

Όμως αποδείχθηκε ότι τα φερόμενα ως ημερολόγια του Χίτλερ δεν ήταν τα αυθεντικά, αλλά είχαν πλαστογραφηθεί από τον Kujau, στον οποίο επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης για απάτη, ενώ στη φυλακή οδηγήθηκε και ο Heidemann για υπεξαίρεση. Τώρα, ο ρεπόρτερ ζητά να του επιστραφούν τα ημερολόγια γιατί το συμβόλαιο που είχε με τους εκδότες του Stern Gruner & Jahr, ορίζει πως τα χειρόγραφα πρέπει να του επιστραφούν 10 χρόνια μετά τη δημοσίευση τους. Οι εκδότες λένε πως έχουν ακόμα στην κατοχή τους τα χειρόγραφα και μάλιστα κάποιοι από τους τόμους εκτίθενται στο μουσείο ιστορίας της Βόννης, όπως δημοσιεύει το Spiegel.

Μερικά από τα πλαστογραφημένα χειρόγραφα περιέχουν σκαμπρόζικες αναφορές στην Εύα Μπράουν αλλά και στους Ολυμπιακούς του Βερολίνου, και διαβάζονται με κέφι.

Για παράδειγμα: «Πρέπει να κάνω μια σοβαρή κουβέντα με την Εύα. Πιστεύει πως ο άνδρας που κυβερνά την Γερμανία μπορεί να παίρνει όσο χρόνο θέλει για τις προσωπικές του ανάγκες.»

Ιούνιος 1935: «Η Εύα έχει τώρα δύο σκύλους, δεν πρόκειται να βαρεθεί»

Ολυμπιακοί Αγώνες, Βερολίνο 1936: «Η Εύα θέλει να πάει στους Αγώνες, έχω στείλει εισιτήρια σε εκείνη και τις φίλες της. Ελπίζω να μην με πιάσει το στομάχι μου όσο διαρκούν οι Αγώνες.»

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια