Σούπερ-Τρίτη: Ο Μπλούμπεργκ ξόδεψε 500 εκατ. δολ. για την εκστρατεία του αλλά βγήκε προτελευταίος

Σούπερ-Τρίτη: Ο Μπλούμπεργκ ξόδεψε 500 εκατ. δολ. για την εκστρατεία του αλλά βγήκε προτελευταίος Facebook Twitter
Ο Μάικλ Μπλούμπεργκ επικράτησε μόνο στην αμερικανική περιοχή των νησιών Σαμόα. (EPA)
1

Ο πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης, Μάικλ Μπλούμπεργκ ξόδεψε περίπου 500 εκατ. από την προσωπική του περιουσία, με την ελπίδα να διεκδικήσει τις ψήφους των Δημοκρατικών και να μπει στην κούρσα για την υποψηφιότητα του κόμματος, στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, στις 3 Νοεμβρίου.

Ωστόσο, ο Μπλοόυμπεργκ δεν κατάφερε να κερδίσει ούτε καν σε μία από τις 14 πολιτείες όπου διεξήχθησαν χθες οι εσωκομματικές διαδικασίες των Δημοκρατικών για την ανάδειξη του υποψηφίου του κόμματος στις προεδρικές εκλογές.

Ο Μπλούμπεργκ δεν είχε πάρει μέρος στις τέσσερις προηγούμενες ψηφοφορίες και σύμφωνα με μια ανάλυση του NBC News ο λόγος της διαφημιστικής δαπάνης του Μπλούμπεργκ έναντι αυτής του Μπάιντεν ήταν 50:1.

Όμως ο καταιγισμός διαφημιστικών μηνυμάτων προφανώς δεν αρκούσε. Ο πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης δεν επικράτησε παρά μόνο στην αμερικανική περιοχή των νησιών Σαμόα, αν και ξεπέρασε το 15% που απαιτείτο για να εξασφαλίσει αντιπροσώπους στο κομματικό συνέδριο σε πολλές πολιτείες.

CBS και NBC, μάλιστα, μετέδωσαν πως ο Μπλούμπεργκ θα «επανεξετάσει» την κατάσταση σήμερα. Δημόσια ωστόσο, ο Μπλούμπεργκ προσπάθησε να δώσει την εντύπωση ότι συνεχίζει κανονικά.

Με πληροφορίες του ΑΠΕ

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραήλ: Οι φωνές κατά του πολέμου στη Γάζα δυναμώνουν – «Δεν είναι πια για τη σωτηρία των ομήρων»

Διεθνή / Ισραήλ: Οι φωνές κατά του πολέμου στη Γάζα δυναμώνουν – «Δεν είναι πια για τη σωτηρία των ομήρων»

Εντός του Ισραήλ το μέτωπο που μέχρι πρόσφατα φαινόταν ενωμένο γύρω από την αναγκαιότητα της στρατιωτικής επέμβασης αρχίζει να παρουσιάζει σοβαρές ρωγμές
LIFO NEWSROOM
McDonald’s: Η μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων από το 2020 – Προειδοποίηση για «αντιαμερικανικό αίσθημα» στο εξωτερικό

Διεθνή / McDonald’s: Η μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων από το 2020 – Προειδοποίηση για «αντιαμερικανικό αίσθημα» στο εξωτερικό

Οι εσωτερικές έρευνες της εταιρείας καταδεικνύουν αυξανόμενο αντιαμερικανικό αίσθημα σε ορισμένες αγορές του εξωτερικού - ιδίως στη βόρεια Ευρώπη και στον Καναδά
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια