Πόσο ποιοτικά είναι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα;

Πόσο ποιοτικά είναι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα; Facebook Twitter
0

Ρεπορτάζ του Reuters, εξετάζει το φαινόμενο της ανόδου της Κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της σχέσης ποιότητας-παραγόμενου προϊόντος. Ο κύριος λόγος της ανόδου του κλάδου αυτού στην Κίνα είναι:

-          Έλλειψη επαρκών ελέγχων ασφαλείας

-          Ελάχιστη έμφαση στη σχεδίαση του αμαξώματος

-          Φτηνά υλικά

-          Outsourcing πολλών παραγωγικών διαδικασιών

Αποτέλεσμα του χαμηλού εργοστασιακού κόστους είναι το τελικό προϊόν να πωλείται σε τιμές περί τα $6,350, κοντά δηλαδή στη μισή τιμή αντίστοιχων αυτοκινήτων άλλων εταιριών.

Παρόλο που μέχρι πριν 10 χρόνια ούτε οι Κινέζοι δεν προτιμούσαν τη δική τους παραγωγή, καθώς τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονταν στην Κίνα είχα κατηγορηθεί για τρομερά χαμηλές προδιαγραφές, ειδικότερα σε θέματα ασφάλειας, η κατάσταση σήμερα είναι εντελώς διαφορετική. Τα Κινεζικά αυτοκίνητα θεωρούνται ολοένα και περισσότερο ένας καλός συνδυασμός ανεκτής ποιότητας και καλής τιμής, τόσο στην Κίνα, όσο και στον υπόλοιπο κόσμο. Μοντέλα όπως το Panda και το Great Wall Haval H3 έχουν γίνει δημοφιλή σε όλον τον κόσμο, περισσότερο δε στις αναπτυσσόμενες αγορές.

Οι εξαγωγές των Κινεζικών αυτοκινήτων αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 εκατομμύριο οχήματα μέσα στο 2012, όταν πέρυσι έφτασαν τα 849,500. Κάποιοι αναλυτές μάλιστα κάνουν λόγο για αύξηση ακόμα και κατά 50%, στο 1,25 εκ. οχήματα.

Το μοντέλο παραγωγής αυτοκινήτων στην Κίνα έχει αρχίσει να θέτει νέα δεδομένα στην παγκόσμια αγορά. Πολλοί ειδικοί στέκονται στο γεγονός ότι ενώ ο μέσος χρόνος που απαιτείται για μία εταιρία να βγάλει ένα καινούργιο μοντέλο κινείται μεταξύ 4-5 ετών, οι Κινεζικές εταιρίες χρειάζονται μόλις 2-2,5 χρόνια.

Πάντως, τα χαμηλά standards ασφαλείας και η χαμηλή ποιότητα συνεχίζουν να αποτελούν εμπόδιο σε μία πιο αλματώδη ανάπτυξη της βιομηχανίας στην Κίνα. Το Reuters αναφέρει χαρακτηριστικά ότι, ενώ οι γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες διεξάγουν 125 με 150 crash tests για κάθε νέο μοντέλο, οι Κινέζοι περιορίζουν το σχετικό κόστος διενεργώντας μόνο 20 με 25, ενώ βασίζονται περισσότερο σε προσομοιώσεις μέσω υπολογιστών.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

10 χρόνια μετά το Μπατακλάν: Η Γαλλία δεν ξεχνά τα θύματα της τρομοκρατικής επίθεσης

Διεθνή / 10 χρόνια μετά το Μπατακλάν: Η Γαλλία δεν ξεχνά τα θύματα της τρομοκρατικής επίθεσης

Στις 13 Νοεμβρίου 2015, τρεις ένοπλοι εισέβαλαν στο Μπατακλάν στη διάρκεια συναυλίας, προκαλώντας μία από τις πιο πρωτοφανείς και αιματηρές τρομοκρατικές επιθέσεις στην Ευρώπη
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Άντριου: «Δεν το αντέχω άλλο αυτό» - Τι έγραφε στα emails του με τον Επστάιν

Διεθνή / Πρίγκιπας Άντριου: «Δεν το αντέχω άλλο αυτό» - Τι έστελνε στα emails του με τον Τζέφρι Έπσταϊν

Στο φως της δημοσιότητας νέα emails που φέρεται να έστειλε στον Τζέφρι Έπσταϊν και τη Γκίσλεϊν Μάξγουελ, όταν ενημερώθηκε ότι μια βρετανική εφημερίδα επρόκειτο να δημοσιεύσει ρεπορτάζ για τους τρεις τους
LIFO NEWSROOM