Μια απροσδόκητη viral στιγμή από συναυλία των Coldplay έφερε στο προσκήνιο μια άγνωστη έως τώρα τεχνολογική εταιρεία. Η Astronomer, μια νεοφυής επιχείρηση με αντικείμενο τη διαχείριση δεδομένων και πελάτες κολοσσούς όπως η Apple και η Ford, βρέθηκε στην επικαιρότητα όταν ο διευθύνων σύμβουλός της, Άντι Μπάιρον, καταγράφηκε από την kiss-cam αγκαλιά με τη διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, Κρίστιν Κάμποτ —πριν εξαφανιστεί αμήχανα από το πλάνο.
Η εικόνα, τραβηγμένη στο Gillette Stadium της Βοστώνης, έκανε τον γύρο των social media, συνοδευόμενη από την ατάκα του Κρις Μάρτιν από σκηνής: «Ή έχουν σχέση ή είναι πολύ ντροπαλοί». Η Astronomer επιβεβαίωσε αργότερα πως ο Μπάιρον είναι παντρεμένος.
Η ανεπιθύμητη δημοσιότητα οδήγησε σε έκρηξη των αναζητήσεων στο Google για τη φράση «What is Astronomer». Όπως σχολίασε στο LinkedIn η διευθύντρια ψηφιακού μάρκετινγκ Λιζ Λέσλι από το Σαν Φρανσίσκο: «Τουλάχιστον τώρα όλοι έχουμε ακούσει για την Astronomer, σωστά;».
Η εταιρεία εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση την Παρασκευή, γνωστοποιώντας πως το διοικητικό συμβούλιο ξεκίνησε εσωτερική έρευνα για την υπόθεση. «Οι ηγέτες μας καλούνται να αποτελούν πρότυπο συμπεριφοράς και λογοδοσίας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Λίγο αργότερα, έγινε γνωστό ότι ο Μπάιρον τέθηκε σε άδεια και αντικαταστάθηκε προσωρινά από τον συνιδρυτή και Chief Product Officer της εταιρείας, Πιτ ΝτεΤζόι.
Τι κάνει η Astronomer;
Ιδρυμένη το 2018 και με έδρα τη Νέα Υόρκη, η Astronomer ειδικεύεται στην ενοποίηση και οργάνωση δεδομένων —μια κρίσιμη προϋπόθεση για την επιτυχημένη ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης σε μεγάλες επιχειρήσεις. Η πλατφόρμα της λειτουργεί σε συνεργασία με το Apache Airflow, ένα ανοιχτού κώδικα εργαλείο που χρησιμοποιείται ευρέως για τον συγχρονισμό data pipelines.
Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει χρηματοδότηση ύψους 375 εκατ. δολαρίων από επενδυτές όπως οι Bain Capital Ventures, Insight Partners και Salesforce Ventures, και απασχολεί πάνω από 300 άτομα.
Η προβολή από την kiss-cam, αν και έφερε το όνομα της Astronomer στο ευρύ κοινό, συνοδεύεται από κινδύνους, όπως επισημαίνουν ειδικοί. Ο Πίτερ Ντάβενπορτ, σύμβουλος στρατηγικής επικοινωνίας στην εταιρεία Definition, προειδοποίησε ότι τέτοιου είδους προβολή μπορεί να πλήξει τη φήμη της εταιρείας. «Η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα χτίζονται σε βάθος χρόνου, ιδίως σε τομείς όπου η εμπιστοσύνη αποτελεί θεμέλιο», σημείωσε.
Το ερώτημα παραμένει: θα μπορέσει η Astronomer να κεφαλαιοποιήσει αυτή την απροσδόκητη φήμη ή θα αντιμετωπίσει κρίση αξιοπιστίας στον χώρο της επιχειρηματικής τεχνολογίας;
Πηγή: The Wall Street Journal