Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings Facebook Twitter
7

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπουν σε αεροσκάφη της Germanwings μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με αεροσκάφος της εταιρείας, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται πτήσεις της. Το γεγονός παραδέχτηκε η ίδια η  Germanwings σε ανακοίνωση της.

Ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρείας, κ. Τόμας Βίνκελμαν δήλωσε ότι καταλαβαίνει  τις αποφάσεις του προσωπικού και σημείωσε πως υπάρχουν περιστασιακά προβλήματα στις πτήσεις της  Germanwings.  

Η GermanWings είναι θυγατρική της Λουφτχάνσα και δημιουργήθηκε προκειμένου η γερμανική εταιρεία να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό των χαμηλού κόστους αεροπορικών εταιρειών. Όμως οι περικοπές που αποφάσισε την έφεραν σε αντιπαράθεση με το προσωπικό της που πραγματοποιούσε συχνά κινητοποιήσεις τον προηγούμενο χρόνο αλλά και τον περασμένο Φεβρουάριο.

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Καρφιά» του Λευκού Οίκου προς την Επιτροπή Νόμπελ: «Απέδειξαν ότι βάζουν την πολιτική πάνω από την ειρήνη»

Διεθνή / «Καρφιά» του Λευκού Οίκου προς την Επιτροπή Νόμπελ: «Απέδειξαν ότι βάζουν την πολιτική πάνω από την ειρήνη»

Αφού η Επιτροπή Νόμπελ αγνόησε τον Ντόναλντ Τραμπ, ο διευθυντής επικοινωνίας του Λευκού Οίκου δήλωσε ότι δεν αναγνώρισαν «έναν ανθρωπιστή που κινεί βουνά με τη δύναμη της θέλησής του»
LIFO NEWSROOM
Πεντάγωνο: Ο Χέγκσεθ έθεσε υπό έρευνα 300 υπαλλήλους μετά τον θάνατο του Τσάρλι Κερκ

Διεθνή / Πεντάγωνο: Ο Χέγκσεθ έθεσε υπό έρευνα 300 υπαλλήλους μετά τον θάνατο του Τσάρλι Κερκ

Το Πεντάγωνο διερευνά 300 υπαλλήλους για σχόλια στο διαδίκτυο μετά τη δολοφονία του ακτιβιστή Τσάρλι Κερκ, προκαλώντας συζήτηση για πολιτική βία και πειθαρχικά μέτρα στον στρατό των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Το Όσλο ελπίζει να παραστεί η Μαρία Κορίνα Ματσάδο στην τελετή απονομής του Νόμπελ Ειρήνης

Διεθνή / Το Όσλο ελπίζει να παραστεί η Μαρία Κορίνα Ματσάδο στην τελετή απονομής του Νόμπελ Ειρήνης

Αναφερόμενος στο πολιτικό βάρος της βράβευσης, ο Φρίντνες υπογράμμισε ότι η απόφαση της επιτροπής στέλνει ένα μήνυμα υπέρ της δημοκρατίας και κατά του αυταρχισμού
LIFO NEWSROOM
Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Ποια είναι η φετινή νικήτρια του Νόμπελ Ειρήνης;

Διεθνή / Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Ποια είναι η φετινή νικήτρια του Νόμπελ Ειρήνης;

Η Νορβηγική Επιτροπή Νόμπελ την αναγνώρισε ως ενοποιητική μορφή της αντιπολίτευσης στη Βενεζουέλα, υπογραμμίζοντας τις ακούραστες προσπάθειές της, παρά τις σοβαρές απειλές που αντιμετώπισε
LIFO NEWSROOM
Συναγερμός στην Ινδονησία για διαρροή ραδιενέργειας μετά τον εντοπισμό μολυσμένων γαρίδων στις ΗΠΑ

Διεθνή / Συναγερμός στην Ινδονησία για διαρροή ραδιενέργειας μετά τον εντοπισμό μολυσμένων γαρίδων στις ΗΠΑ

Ραδιενεργή μόλυνση με Καίσιο-137 εντοπίστηκε σε βιομηχανική ζώνη της Τζακάρτας, προκαλώντας ανάκληση προϊόντων, έρευνες και ανησυχία για τις εξαγωγές θαλασσινών της Ινδονησίας
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: «Ήρθε η χωροφυλακή να σας πάρει» - Η Χαντισέ περιγράφει τον τρόμο της για την έρευνα για ναρκωτικά

Διεθνή / Τουρκία: «Ήρθε η χωροφυλακή να σας πάρει» - Η Χαντισέ περιγράφει τον τρόμο της για την έρευνα για ναρκωτικά

Η Χαντίσε περιγράφει τη στιγμή που «ήρθε η Χωροφυλακή να την πάρει» στις 6:30 το πρωί, ενώ και η Ιρέμ Ντεριτζί υποβλήθηκε στον ίδιο έλεγχο - Τι συνέβη στην επιχείρηση που συγκλόνισε τον καλλιτεχνικό κόσμο της Τουρκίας
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Ποινική έρευνα σε βάρος queer τραγουδιστή για «άσεμνο» τραγούδι και «αισχρολογία»

Διεθνή / Τουρκία: Ποινική έρευνα σε βάρος queer τραγουδιστή για «άσεμνο» τραγούδι και «αισχρολογία»

Η κυβέρνηση του ισλαμιστή προέδρου της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, έχει πρόσφατα αυξήσει την πίεση που ασκεί στις ψηφιακές πλατφόρμες, τους τραγουδιστές και τους μουσικούς
LIFO NEWSROOM
Δολοφονία στη Φοινικούντα: Η διαθήκη–μυστήριο του ιδιοκτήτη του κάμπινγκ - Ανοίγει η κληρονομιά του 68χρονου

Διεθνή / Δολοφονία στη Φοινικούντα: Η διαθήκη–μυστήριο του ιδιοκτήτη του κάμπινγκ - Ανοίγει η κληρονομιά του 68χρονου

Ανοίγει η διαθήκη του 68χρονου από τη Φοινικούντα, ιδιοκτήτη κάμπινγκ, και οι Αρχές εξετάζουν τροποποιήσεις που ενδέχεται να τον έβαλαν στο στόχαστρο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού;Όπως και στις κινητοποιήσεις δεν ίδρωσε το αυτί της διοίκησης,και προφανώς ούτε τώρα θα ιδρώσει,μπρος το κέρδος τι είναι ζωή.Αν δεν σε παίρνει μαλάκα κλείστο το 3μπ*&$£€λο,σκοτώνουν τον κόσμο δίχως λόγο.
"Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού; " Εεε..ναι.. Δυστυχώς δεν εξοικονομούν μόνο χρήματα για τις low cost μη σερβίροντας δωρεάν κολατσιό και βάζοντάς μας να κάτσουμε σα σαρδέλες.. Νομίζω όλοι το ξέρουμε γι'αυτό αγχωνόμαστε όταν πετάμε με αυτές τις εταιρείες. Απέχει πολύ η ανθρωπότητα από το να κάνει κάτι με διαφορετικό γνώμονα το χρήμα.
Πρωτον αν δεν γουσταρεις να καθεσαι σαν σαρδελα οπως επισης κι αν λιγουρευεσαι ταϊσμα σε μια 2ωρη πτηση μην πεταξεις μαζι τους. Γιατι παντα στη ryanair πχ. βλεπεις κοσμο να γκρινιαζει. Ε βεβαια με 70 ευρω πηγαινελα Λονδινο ειναι λογικο να μη σαρεσει που πρεπει να πληρωσεις το καφε.Επισης η συντηρηση που κρυβεται πισω απο αυτες τις εταιρειες δεν τη φανταζεσαι καν. Δεν θα αφηνε η κατασκευαστρια να πετανε τα αεροπλανα της απο αμφιλεγομενης ποιοτητας μηχανικους και πληρωματα.Συγκεκριμενα πισω απο τη germanwings ειναι η lufthansa technik κι αλλες εταιρειες κολοσοι οπως της ryanair που εξαιτιας τους μπορεσαμε ολοι να ξεκολησουμε το ποδι μας απο τη ρημαδοελλαδα και να πηγαινοερχομαστε στο εξωτερικο πιο συχνα κι ευκολα για σπουδες και διασκεδαση.
Εγώ θα αναφερθώ στην δικιά μας ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και στην AEGEAN που στα πλαίσια της ισοπέδωσης κάποιοι δημοσιογράφοι έκλαιγαν για τους παχυλούς μισθούς (όπως έλεγαν εκείνοι) αλλά ποτέ δεν έπεσε ένα αεροπλάνο τους, και πάλι μπράβο σε όλους του τεχνικούς και πιλότους των 2 αυτών εταιριών τους δημοσιογράφους να τους έχουν πάντα γραμμένους έτσι θα πάμε μπροστά
Μπερδεύεσαι.Η ιδιωτική Ολυμπιακή του Βγενοπουλου ήταν που δεν είχε ποτέ της κανένα ατύχημα όπως και η Aegean.Η κρατική Ολυμπιακή είχε αρκετά θανατηφόρα δυστυχήματα.http://tinyurl.com/nhwb5m8Στην εποχή της με βάση τον αριθμό πτήσεων της είχε μαζί με τις Τουρκικές Αερογραμμές και την Σοβιετική Αεροφλότ τον χειρότερο δείκτη ασφαλείας της Ευρώπης!
Κάνετε λάθος. Από το 1956 έως το 1975, η Ολυμπιακή ήταν ιδιωτική (ανήκε στον Ωνάση). Μόνο ένα θανατηφόρο δυστύχημα έγινε όσο ήταν δημόσια, το 1976. Γενικά όμως τις τελευταίες δεκαετίες, είχε πάρα πολύ καλό record και γινόταν εξαιρετική συντήρηση στην Τεχνική Βάση.