Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings Facebook Twitter
7

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπουν σε αεροσκάφη της Germanwings μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με αεροσκάφος της εταιρείας, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται πτήσεις της. Το γεγονός παραδέχτηκε η ίδια η  Germanwings σε ανακοίνωση της.

Ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρείας, κ. Τόμας Βίνκελμαν δήλωσε ότι καταλαβαίνει  τις αποφάσεις του προσωπικού και σημείωσε πως υπάρχουν περιστασιακά προβλήματα στις πτήσεις της  Germanwings.  

Η GermanWings είναι θυγατρική της Λουφτχάνσα και δημιουργήθηκε προκειμένου η γερμανική εταιρεία να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό των χαμηλού κόστους αεροπορικών εταιρειών. Όμως οι περικοπές που αποφάσισε την έφεραν σε αντιπαράθεση με το προσωπικό της που πραγματοποιούσε συχνά κινητοποιήσεις τον προηγούμενο χρόνο αλλά και τον περασμένο Φεβρουάριο.

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι ΗΠΑ στέλνουν μαχητικά αεροσκάφη στη Μέση Ανατολή καθώς κλιμακώνεται η σύγκρουση Ισραήλ–Ιράν

Διεθνή / Οι ΗΠΑ στέλνουν μαχητικά αεροσκάφη στη Μέση Ανατολή ενώ κλιμακώνεται η σύγκρουση Ισραήλ–Ιράν

Εξετάζεται και η ανάπτυξη πολεμικών πλοίων ικανών να αναχαιτίζουν βαλλιστικούς πυραύλους στην Ανατολική Μεσόγειο, όπως ανέφερε αξιωματούχος του Πενταγώνου
LIFO NEWSROOM
Η Τουρκία ανακοίνωσε τον θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό της – Αντέδρασε το ΥΠΕΞ

Διεθνή / Η Τουρκία ανακοίνωσε τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό της – Αντέδρασε το ΥΠΕΞ

Η Τουρκία με την κόκκινη γραμμή στον χάρτη τέμνει το Αιγαίο στη μέση διεκδικώντας αντίστοιχη υφαλοκρηπίδα, ενώ αγνοεί το Δίκαιο της Θάλασσας και τα κυριαρχικά δικαιώματα των ελληνικών νησιών.
LIFO NEWSROOM
Σε κρίσιμο σημείο η συμμαχία AUKUS: Οι ΗΠΑ κάνουν πίσω για τα πυρηνοκίνητα υποβρύχια προς Αυστραλία

Διεθνή / Σε κρίσιμο σημείο η συμμαχία AUKUS: Οι ΗΠΑ κάνουν πίσω για τα πυρηνοκίνητα υποβρύχια προς Αυστραλία

Η συμφωνία AUKUS για μεταφορά πυρηνοκίνητων υποβρυχίων από ΗΠΑ προς Αυστραλία επανεξετάζεται από το Πεντάγωνο, με πολιτικές και στρατιωτικές εντάσεις να φουντώνουν
LIFO NEWSROOM
Ακυρώθηκαν οι πτήσεις προς Ισραήλ και Ιράν: Τι δικαιώματα έχουν οι επιβάτες -Τι καλύπτει η ταξιδιωτική ασφάλιση

Διεθνή / Ακυρώθηκαν οι πτήσεις προς Ισραήλ και Ιράν: Τι δικαιώματα έχουν οι επιβάτες -Τι καλύπτει η ταξιδιωτική ασφάλιση

Εκατοντάδες πτήσεις ματαιώθηκαν ή ανακατευθύνθηκαν μετά τις επιθέσεις μεταξύ Ισραήλ και Ιράν – Ποια είναι τα δικαιώματα αποζημίωσης, τι προβλέπεται για την ασφαλιστική κάλυψη και πώς οργανώνονται οι πτήσεις επαναπατρισμού
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού;Όπως και στις κινητοποιήσεις δεν ίδρωσε το αυτί της διοίκησης,και προφανώς ούτε τώρα θα ιδρώσει,μπρος το κέρδος τι είναι ζωή.Αν δεν σε παίρνει μαλάκα κλείστο το 3μπ*&$£€λο,σκοτώνουν τον κόσμο δίχως λόγο.
"Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού; " Εεε..ναι.. Δυστυχώς δεν εξοικονομούν μόνο χρήματα για τις low cost μη σερβίροντας δωρεάν κολατσιό και βάζοντάς μας να κάτσουμε σα σαρδέλες.. Νομίζω όλοι το ξέρουμε γι'αυτό αγχωνόμαστε όταν πετάμε με αυτές τις εταιρείες. Απέχει πολύ η ανθρωπότητα από το να κάνει κάτι με διαφορετικό γνώμονα το χρήμα.
Πρωτον αν δεν γουσταρεις να καθεσαι σαν σαρδελα οπως επισης κι αν λιγουρευεσαι ταϊσμα σε μια 2ωρη πτηση μην πεταξεις μαζι τους. Γιατι παντα στη ryanair πχ. βλεπεις κοσμο να γκρινιαζει. Ε βεβαια με 70 ευρω πηγαινελα Λονδινο ειναι λογικο να μη σαρεσει που πρεπει να πληρωσεις το καφε.Επισης η συντηρηση που κρυβεται πισω απο αυτες τις εταιρειες δεν τη φανταζεσαι καν. Δεν θα αφηνε η κατασκευαστρια να πετανε τα αεροπλανα της απο αμφιλεγομενης ποιοτητας μηχανικους και πληρωματα.Συγκεκριμενα πισω απο τη germanwings ειναι η lufthansa technik κι αλλες εταιρειες κολοσοι οπως της ryanair που εξαιτιας τους μπορεσαμε ολοι να ξεκολησουμε το ποδι μας απο τη ρημαδοελλαδα και να πηγαινοερχομαστε στο εξωτερικο πιο συχνα κι ευκολα για σπουδες και διασκεδαση.
Εγώ θα αναφερθώ στην δικιά μας ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και στην AEGEAN που στα πλαίσια της ισοπέδωσης κάποιοι δημοσιογράφοι έκλαιγαν για τους παχυλούς μισθούς (όπως έλεγαν εκείνοι) αλλά ποτέ δεν έπεσε ένα αεροπλάνο τους, και πάλι μπράβο σε όλους του τεχνικούς και πιλότους των 2 αυτών εταιριών τους δημοσιογράφους να τους έχουν πάντα γραμμένους έτσι θα πάμε μπροστά
Μπερδεύεσαι.Η ιδιωτική Ολυμπιακή του Βγενοπουλου ήταν που δεν είχε ποτέ της κανένα ατύχημα όπως και η Aegean.Η κρατική Ολυμπιακή είχε αρκετά θανατηφόρα δυστυχήματα.http://tinyurl.com/nhwb5m8Στην εποχή της με βάση τον αριθμό πτήσεων της είχε μαζί με τις Τουρκικές Αερογραμμές και την Σοβιετική Αεροφλότ τον χειρότερο δείκτη ασφαλείας της Ευρώπης!
Κάνετε λάθος. Από το 1956 έως το 1975, η Ολυμπιακή ήταν ιδιωτική (ανήκε στον Ωνάση). Μόνο ένα θανατηφόρο δυστύχημα έγινε όσο ήταν δημόσια, το 1976. Γενικά όμως τις τελευταίες δεκαετίες, είχε πάρα πολύ καλό record και γινόταν εξαιρετική συντήρηση στην Τεχνική Βάση.