Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπούν στα αεροσκάφη της Germanwings Facebook Twitter
7

Πιλότοι και προσωπικό αρνούνται να μπουν σε αεροσκάφη της Germanwings μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με αεροσκάφος της εταιρείας, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται πτήσεις της. Το γεγονός παραδέχτηκε η ίδια η  Germanwings σε ανακοίνωση της.

Ο εκπρόσωπος τύπου της εταιρείας, κ. Τόμας Βίνκελμαν δήλωσε ότι καταλαβαίνει  τις αποφάσεις του προσωπικού και σημείωσε πως υπάρχουν περιστασιακά προβλήματα στις πτήσεις της  Germanwings.  

Η GermanWings είναι θυγατρική της Λουφτχάνσα και δημιουργήθηκε προκειμένου η γερμανική εταιρεία να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό των χαμηλού κόστους αεροπορικών εταιρειών. Όμως οι περικοπές που αποφάσισε την έφεραν σε αντιπαράθεση με το προσωπικό της που πραγματοποιούσε συχνά κινητοποιήσεις τον προηγούμενο χρόνο αλλά και τον περασμένο Φεβρουάριο.

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η βρετανική δεξιά επιστρέφει στην εποχή Θάτσερ – Το νέο σχέδιο κατά του Μπλερισμού

Διεθνή / Η βρετανική δεξιά επιστρέφει στην εποχή Θάτσερ – Το νέο σχέδιο κατά του Μπλερισμού

50 χρόνια μετά την άνοδο της Θάτσερ, η βρετανική δεξιά βλέπει τον Μπλερισμό ως λάθος πορεία. Τόρις και Reform UK προγραμματίζουν αλλαγές στη νομοθεσία, πρόνοια και κοινωνική ατζέντα
LIFO NEWSROOM
Γιατί η επίσκεψη του υπουργού των Ταλιμπάν στην Ινδία είναι τόσο σημαντική

Διεθνή / Γιατί η επίσκεψη του υπουργού των Ταλιμπάν στην Ινδία είναι τόσο σημαντική

Ο υπουργός Εξωτερικών των Ταλιμπάν, Αμίρ Χαν Μουτάκι, πραγματοποιεί ιστορική επίσκεψη στην Ινδία, ενισχύοντας τις διπλωματικές, εμπορικές και πολιτικές σχέσεις μεταξύ Δελχί και Καμπούλ, ενώ παρακολουθεί στενά το Πακιστάν
LIFO NEWSROOM
Ρωσικές επιθέσεις «αχρηστεύουν» το 60% της παραγωγής αερίου στην Ουκρανία – Φόβοι για χειμερινή ενεργειακή κρίση

Διεθνή / Ρωσικές επιθέσεις «αχρηστεύουν» το 60% της παραγωγής αερίου στην Ουκρανία – Φόβοι για χειμερινή ενεργειακή κρίση

Μαζικές ρωσικές επιθέσεις σε υποδομές φυσικού αερίου της Ουκρανίας πλήττουν το 60% της παραγωγής, προκαλώντας φόβους για ελλείψεις το χειμώνα
LIFO NEWSROOM
Νόμπελ Ειρήνης: «Στηριζόμαστε στον πρόεδρο Τραμπ», δηλώνει η φετινή νικήτρια, Μαρία Κορίνα Ματσάδο

Διεθνή / Νόμπελ Ειρήνης: «Στηριζόμαστε στον πρόεδρο Τραμπ» δηλώνει η φετινή νικήτρια, Μαρία Κορίνα Ματσάδο

«Στηριζόμαστε στον πρόεδρο Τραμπ, στον λαό των Ηνωμένων Πολιτειών, στους λαούς της Λατινικής Αμερικής και στις δημοκρατικές χώρες του κόσμου ως τους κύριους συμμάχους μας για να πετύχουμε την Ελευθερία και τη δημοκρατία», έγραψε η Βενεζουελανή πολιτικός
LIFO NEWSROOM
Μαρίν Λεπέν: Η ακροδεξιά εκμεταλλεύεται την κρίση Μακρόν στη Γαλλία

Διεθνή / Μαρίν Λεπέν: Η ακροδεξιά εκμεταλλεύεται την κρίση Μακρόν στη Γαλλία

Καθώς η Γαλλία παραμένει σε πολιτική κρίση, η Μαρί Λεπέν και η «Εθνική Συσπείρωση» εκμεταλλεύονται το χάος για να ενισχύσουν την επιρροή τους και να προετοιμαστούν για πιθανές πρόωρες εκλογές
LIFO NEWSROOM
«Καρφιά» του Λευκού Οίκου προς την Επιτροπή Νόμπελ: «Απέδειξαν ότι βάζουν την πολιτική πάνω από την ειρήνη»

Διεθνή / «Καρφιά» του Λευκού Οίκου προς την Επιτροπή Νόμπελ: «Απέδειξαν ότι βάζουν την πολιτική πάνω από την ειρήνη»

Αφού η Επιτροπή Νόμπελ αγνόησε τον Ντόναλντ Τραμπ, ο διευθυντής επικοινωνίας του Λευκού Οίκου δήλωσε ότι δεν αναγνώρισαν «έναν ανθρωπιστή που κινεί βουνά με τη δύναμη της θέλησής του»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού;Όπως και στις κινητοποιήσεις δεν ίδρωσε το αυτί της διοίκησης,και προφανώς ούτε τώρα θα ιδρώσει,μπρος το κέρδος τι είναι ζωή.Αν δεν σε παίρνει μαλάκα κλείστο το 3μπ*&$£€λο,σκοτώνουν τον κόσμο δίχως λόγο.
"Δηλαδή φτιάχνεις μια οικονομική αεροπορική εταιρία εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και του προσωπικού; " Εεε..ναι.. Δυστυχώς δεν εξοικονομούν μόνο χρήματα για τις low cost μη σερβίροντας δωρεάν κολατσιό και βάζοντάς μας να κάτσουμε σα σαρδέλες.. Νομίζω όλοι το ξέρουμε γι'αυτό αγχωνόμαστε όταν πετάμε με αυτές τις εταιρείες. Απέχει πολύ η ανθρωπότητα από το να κάνει κάτι με διαφορετικό γνώμονα το χρήμα.
Πρωτον αν δεν γουσταρεις να καθεσαι σαν σαρδελα οπως επισης κι αν λιγουρευεσαι ταϊσμα σε μια 2ωρη πτηση μην πεταξεις μαζι τους. Γιατι παντα στη ryanair πχ. βλεπεις κοσμο να γκρινιαζει. Ε βεβαια με 70 ευρω πηγαινελα Λονδινο ειναι λογικο να μη σαρεσει που πρεπει να πληρωσεις το καφε.Επισης η συντηρηση που κρυβεται πισω απο αυτες τις εταιρειες δεν τη φανταζεσαι καν. Δεν θα αφηνε η κατασκευαστρια να πετανε τα αεροπλανα της απο αμφιλεγομενης ποιοτητας μηχανικους και πληρωματα.Συγκεκριμενα πισω απο τη germanwings ειναι η lufthansa technik κι αλλες εταιρειες κολοσοι οπως της ryanair που εξαιτιας τους μπορεσαμε ολοι να ξεκολησουμε το ποδι μας απο τη ρημαδοελλαδα και να πηγαινοερχομαστε στο εξωτερικο πιο συχνα κι ευκολα για σπουδες και διασκεδαση.
Εγώ θα αναφερθώ στην δικιά μας ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και στην AEGEAN που στα πλαίσια της ισοπέδωσης κάποιοι δημοσιογράφοι έκλαιγαν για τους παχυλούς μισθούς (όπως έλεγαν εκείνοι) αλλά ποτέ δεν έπεσε ένα αεροπλάνο τους, και πάλι μπράβο σε όλους του τεχνικούς και πιλότους των 2 αυτών εταιριών τους δημοσιογράφους να τους έχουν πάντα γραμμένους έτσι θα πάμε μπροστά
Μπερδεύεσαι.Η ιδιωτική Ολυμπιακή του Βγενοπουλου ήταν που δεν είχε ποτέ της κανένα ατύχημα όπως και η Aegean.Η κρατική Ολυμπιακή είχε αρκετά θανατηφόρα δυστυχήματα.http://tinyurl.com/nhwb5m8Στην εποχή της με βάση τον αριθμό πτήσεων της είχε μαζί με τις Τουρκικές Αερογραμμές και την Σοβιετική Αεροφλότ τον χειρότερο δείκτη ασφαλείας της Ευρώπης!
Κάνετε λάθος. Από το 1956 έως το 1975, η Ολυμπιακή ήταν ιδιωτική (ανήκε στον Ωνάση). Μόνο ένα θανατηφόρο δυστύχημα έγινε όσο ήταν δημόσια, το 1976. Γενικά όμως τις τελευταίες δεκαετίες, είχε πάρα πολύ καλό record και γινόταν εξαιρετική συντήρηση στην Τεχνική Βάση.