Ουκρανικός οίκος νυφικών τώρα φτιάχνει και ρούχα για τους στρατιώτες

Ουκρανικός οίκος νυφικών τώρα φτιάχνει και ρούχα για τους στρατιώτες Facebook Twitter
0

Όταν ξέσπασε ο πόλεμος στην Ουκρανία, ο οίκος νυφικών Milla Nova προσαρμόστηκε στη νέα πραγματικότητα. Πλέον, το προσωπικό φτιάχνει και ρούχα για τους στρατιώτες, όπως και τους υγειονομικούς υπαλλήλους της χώρας. 

Οι εργαζόμενοι του ουκρανικού οίκου νυφικών δουλεύουν ασταμάτητα τις τελευταίες δύο εβδομάδες, προκειμένου να ανταποκριθούν στις διεθνείς παραγγελίες για φορέματα, αλλά και να φτιάξουν επιπλέον ρούχα. 

«Μαζί με το να κάνουμε νύφες χαρούμενες σε όλο τον κόσμο, έχουμε επικεντρωθεί και στη σωτηρία της χώρας μας», δήλωσε η CEO της εταιρείας, Ουλιάνα Κιρίτσουκ, που είναι αποφασισμένη να κρατήσει ανοιχτή την επιχείρηση, παρά τις σοβαρές δυσκολίες του πολέμου. 

Φωτογραφίες που παραχώρησε ο οίκος νυφικών στο CNN δείχνουν γυναίκες να πλέκουν στρατιωτικά δίχτυα, όπως και να ράβουν φούτερ και γιλέκα σε χρώματα παραλλαγής. 

Ουκρανικός οίκος νυφικών τώρα φτιάχνει και ρούχα για τους στρατιώτες Facebook Twitter
Ουκρανικός οίκος νυφικών τώρα φτιάχνει και ρούχα για τους στρατιώτες Facebook Twitter

Μέσω του δικτύου προμηθευτών της, η εταιρεία μπόρεσε να συγκεντρώσει γρήγορα τα απαραίτητα υλικά για την παραγωγή και ήδη έχουν κατασκευαστεί 1.500 κομμάτια, δήλωσε η Κιρίτσουκ. Η ίδια λέει ότι άρχισε να κάνει σχέδια πριν από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και πως είναι επικεντρωμένη στη στήριξη του προσωπικού της. 

Πολλοί εργαζόμενοι καλύπτουν μεγάλες διαδρομές από τη Λβιβ, όπου βρίσκεται η έδρα της εταιρείας, ως τα εργοστάσια. Δουλεύουν υπερωρίες για να βοηθήσουν να κατασκευαστεί ρουχισμός για την υποστήριξη των ενόπλων δυνάμεων, πέρα από τα συνήθη καθήκοντά τους. 

«Ο βασικός στόχος μου ως CEO είναι να προστατεύσω τους ανθρώπους και να διασφαλίσω το μέλλον τους», λέει και συμπληρώνει ότι είναι έτοιμη να προσλάβει ανθρώπους που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την ανατολική Ουκρανία.  

Επί του παρόντος, η Milla Nova απασχολεί 600 ανθρώπους. Σε εκείνους που βρίσκονταν στο Λβιβ δόθηκε η επιλογή να πάνε στη γειτονική Πολωνία, όπου στήθηκε ένα αυτοσχέδιο εργαστήριο στη Βαρσοβία μετά την εισβολή. Έως τώρα, 70 άνθρωποι έφυγαν για την πολωνική πρωτεύουσα. 

Περίπου 450 παρέμειναν στη Λβιβ, ενώ άλλοι έχουν κάνει τα δικά τους σχέδια για να διαφύγουν στην εξοχή ή εκτός Ουκρανίας. Με το 98% του εργατικού δυναμικού να είναι γυναίκες- πολλές από τις οποίες είναι μητέρες- η μετεγκατάσταση της εταιρείας περιελάμβανε πολλά μικρά παιδιά. 

Οι μοδίστρες της εταιρείας στην Πολωνία φτιάχνουν φορέματα σε κίτρινο και μπλε και τα παιδιά κάποιων βοηθούν σε αυτό, για να τονωθεί το ηθικό τους. Η Κιρίτσουκ λέει ότι σχεδιάζει να τα πουλήσει, προκειμένου να συγκεντρώσει χρήματα για την Ουκρανία. Η ίδια δηλώνει πολύ υπερήφανη για την ομάδα της και την «απίστευτη αφοσίωση και πίστη τους», επισημαίνοντας τον σημαντικό ρόλο των γυναικών στον πόλεμο. 

Ουκρανικός οίκος νυφικών τώρα φτιάχνει και ρούχα για τους στρατιώτες Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ