O τελευταίος λευκός ρινόκερος αναζητά ταίρι με αγγελία στο Tinder

O τελευταίος λευκός ρινόκερος αναζητά ταίρι με αγγελία στο Tinder Facebook Twitter
1

Μέσω της εφαρμογής Tinder αναζητεί το ταίρι του ο τελευταίος αρσενικός, λευκός βόρειος ρινόκερος που βρίσκεται στο Ναϊρόμπι της Κένυας.

Συγκεκριμένα, οι φύλακες του πάρκου όπου ζει, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια αγγελία στην εφαρμογή γνωριμιών στην οποία αναφέρεται: «Δεν μου αρέσει να λέω μεγάλα λόγια, αλλά η τύχη του είδους μου εξαρτάται από εμένα και λειτουργώ καλά υπό πίεση. Μου αρέσει να τρώω χορτάρι και να κυλιέμαι στη λάσπη, δεν έχω προβλήματα, το ύψος μου είναι 1.80 μ., και αν αυτό έχει κάποια σημασία, ζυγίζω 2,2 τόνους».

Ο ρινόκερος είναι 43 ετών, δηλαδή υπέργηρος για το είδος του και με τον τρόπο προώθησης που επέλεξαν οι υπεύθυνοι του πάρκου, ευελπιστούν ότι θα βρεθούν αρκετά χρήματα για «θεραπεία γονιμότητας», προκειμένου να αναπαράξουν το είδος του που είναι αντιμέτωπο με την εξαφάνιση.

O τελευταίος λευκός ρινόκερος αναζητά ταίρι με αγγελία στο Tinder Facebook Twitter

Ο 43χρονος ρινόκερος και οι δυο τελευταίες θηλυκές σύντροφοί του δεν είναι σε θέση να αναπαραχθούν με φυσικό τρόπο λόγω του γήρατος. Έτσι το σπέρμα του ρινόκερου θα χρησιμοποιηθεί για να γονιμοποιηθεί το ωάριο μιας από τις δύο τελευταίες θηλυκές, της 17χρονης Σάτου ή της 27χρονης Νατζίν.

«Τα δεινά που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ο βόρειος λευκός ρινόκερος  είναι ένα μήνυμα για  τον αντίκτυπο που η ανθρωπότητα έχει σε πολλές χιλιάδες άλλων ειδών σε ολόκληρο τον πλανήτη,» δήλωσε ο Richard Vigne, διευθύνων σύμβουλος της Pejeta Conservancy, της οργάνωσης που έχει αναλάβει την προσπάθεια.

Τα κέρατα των βόρειων λευκών ρινόκερων θεωρούνται πολύτιμα, καθώς λαθροθήρες τα πωλούν αντί 50.000 δολαρίων το κιλό.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM