Μετά τη Unilever και η Coca-Cola σταματάει τις διαφημίσεις στα social media - «Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό»

Μετά τη Unilever και η Coca-Cola σταματάει τις διαφημίσεις στα social media - «Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό» Facebook Twitter
ΕPA
0

Η Coca-Cola, μια από τις πιο γνωστές εμπορικές επωνυμίες στον κόσμο, η οποία διαθέτει ετησίως τεράστια ποσά για διαφήμιση, ανακοίνωσε χθες Παρασκευή ότι αναστέλλει για τουλάχιστον 30 ημέρες οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Facebook Inc., αλλά και σε Τwitter και ΥουTube.

Νωρίτερα χθες η Unilever, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες της βιομηχανίας τροφίμων και καλλυντικών στον κόσμο, ανακοίνωσε επίσης ότι σταματάει τις διαφημίσεις της στο Facebook, το Twitter και το Instagram στις ΗΠΑ ως τουλάχιστον το τέλος της χρονιάς.

Υπό τις πιέσεις που δέχεται, το Facebook, ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζoύκερμπεργκ, ανακοίνωσε την ενίσχυση των κανόνων του ιστότοπου αυτού κοινωνικής δικτύωσης απέναντι στα μηνύματα μίσους.

Το σκεπτικό πίσω από την απόφαση της Coca- Cola πάντως είναι ότι «δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο», όπως αναφέρεται. «Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σημειώνει ο Τζέιμς Κουίνσι», ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola, σε ανακοίνωσή του.

Ζητάει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - τα οποία πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν επίσης να μποϊκοτάρουν, να τους στερήσουν διαφημιστικά έσοδα ώστε να τα αναγκάσουν να κάνουν περισσότερα για την εξάλειψη του περιεχομένου μίσους -να επιδείξουν περισσότερη διαφάνεια και υπευθυνότητα. Η Coca-Cola θα επωφεληθεί από την παύση αυτή για να κάνει αξιολόγηση των διαφημιστικών στρατηγικών της και να δει αν είναι απαραίτητες αναθεωρήσεις, εξήγησε ο Κουίνσι.

Η εταιρεία αναψυκτικών διευκρίνισε στο δίκτυο CNBC ότι η παύση αυτή δεν σημαίνει ότι εντάχθηκε στο κίνημα που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα από ενώσεις υπεράσπισης των Αφροαμερικανών και της κοινωνίας των πολιτών.

Με το όνομα #StopHateForProfit, η εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook τον Ιούλιο υποστηρίζεται κυρίως από την NAACP, την σημαντικότερη οργάνωση για την προάσπιση των Αφροαμερικανών, την ColorOfChange, την ADL (Anti-Defamation League, εβραϊκή οργάνωση), τη FreePress και τη Sleeping Giants. Έχει στόχο να εξασφαλίσει καλύτερους κανονισμούς όσον αφορά τις οργανώσεις που υποκινούν το μίσος, τον ρατσισμό ή τη βία στο Διαδίκτυο.

Η ανακοίνωση της Unilever

«Λάβαμε την απόφαση να σταματήσουμε τη διαφήμιση στο Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ», ανέφερε η Unilever σε ανακοίνωσή της. «Η πολωμένη ατμόσφαιρα δίνει επιπλέον ευθύνη στις εταιρείες να οικοδομήσουν ένα αξιόπιστο και ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον. Η δράση μας ξεκινά τώρα έως το τέλος του 2020».

Εκπρόσωπος της Unilever είπε ότι η εταιρεία είχε δεσμευτεί να συνεργαστεί με εταιρείες στο διαδίκτυο, αλλά πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη, ειδικά στους τομείς της διχασμού και της ρητορικής μίσους κατά τη διάρκεια αυτής της πολωμένης εκλογικής περιόδου στις ΗΠΑ».

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση Καρόλου - Τραμπ: Ο βασιλιάς θα ψάξει ευήκοα ώτα σε έναν «αντι-περιβαλλοντιστή» πρόεδρο

Διεθνή / Η δεύτερη απόπειρα του βασιλιά Καρόλου να πείσει τον Τραμπ για την κλιματική κρίση

Ο Βασιλιάς Κάρολος επιχειρεί ξανά να πείσει τον Ντόναλντ Τραμπ για την ανάγκη δράσης απέναντι στην κλιματική αλλαγή, σε μια κρίσιμη συνάντηση στο Ουίνδσορ - Τι ειπώθηκε, πώς αντέδρασε ο Τραμπ και γιατί αυτή η συνομιλία μπορεί να καθορίσει το μέλλον του πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Στο στόχαστρο των ΗΠΑ ο Πειραιάς: Εκστρατεία ενάντια στην κυριαρχία της Κίνας στα λιμάνια παγκοσμίως

Διεθνή / Στο «στόχαστρο» των ΗΠΑ ο Πειραιάς: Εκστρατεία ενάντια στην κυριαρχία της Κίνας στα λιμάνια παγκοσμίως

Οι ΗΠΑ βάζουν στο στόχαστρο την κινεζική παρουσία στον Πειραιά, με σχέδιο περιορισμού της COSCO και ανάκτησης του γεωπολιτικού ελέγχου του μεγαλύτερου λιμανιού της Ελλάδας
LIFO NEWSROOM
Νετανιάχου: Πρέπει να κάνουμε το Ισραήλ «υπερ-Σπάρτη»

Διεθνή / Νετανιάχου: Πρέπει να κάνουμε το Ισραήλ «υπερ-Σπάρτη» - Τι σημαίνει αυτό

Σε ομιλία του ο Νετανιάχου προειδοποίησε ότι η χώρα θα πρέπει να γίνει μια «υπερ-Σπάρτη», προδιαγράφοντας το ενδεχόμενο ενός στρατιωτικοποιημένου, αυτοδύναμου μέλλοντος, με λιγότερες εμπορικές συναλλαγές με τον υπόλοιπο κόσμο
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ καταθέτει αγωγή 15 δισ. δολαρίων κατά των New York Times

Διεθνή / Ο Τραμπ καταθέτει αγωγή 15 δισ. δολαρίων κατά των New York Times

Ο πρόεδρος κατηγόρησε την εφημερίδα ότι λειτουργεί ως «εικονικό φερέφωνο της ριζοσπαστικής αριστεράς και του Δημοκρατικού Κόμματος», επικαλούμενος μεταξύ άλλων την υποστήριξή της προς την Κάμαλα Χάρις στις εκλογές του 2024
LIFO NEWSROOM
Κάιρο: Το αεροδρόμιο Sphinx έτοιμο για την ιστορική πρεμιέρα του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου

Διεθνή / Κάιρο: Το αεροδρόμιο Sphinx έτοιμο για την ιστορική πρεμιέρα του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου

Το Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο (GEM), που ανοίγει επίσημα τις πύλες του την 1η Νοεμβρίου 2025, αποτελεί το μεγαλύτερο αρχαιολογικό μουσείο στον κόσμο αφιερωμένο σε έναν πολιτισμό
LIFO NEWSROOM
«Tinder Swindler»: Συνελήφθη στη Γεωργία ο διαβόητος «απατεώνας του Tinder»

Διεθνή / «Tinder Swindler»: Συνελήφθη στη Γεωργία ο διαβόητος «απατεώνας του Tinder»

Το πραγματικό του όνομα είναι Σιμόν Γεχούντα Χαγιούτ, και φέρεται να εξαπάτησε γυναίκες σε διάφορες χώρες, παρουσιάζοντας ψευδώς τον εαυτό του ως γιο του δισεκατομμυριούχου «βασιλιά των διαμαντιών» Λεβ Λεβίεφ
LIFO NEWSROOM
«Σταματήστε να κολυμπάτε στα κανάλια μας!» – Η Βενετία κηρύσσει πόλεμο στους απείθαρχους τουρίστες

Διεθνή / «Σταματήστε να κολυμπάτε στα κανάλια μας!» – Η Βενετία κηρύσσει πόλεμο στους απείθαρχους τουρίστες

Στο απροχώρητο φαίνεται πως έχει φτάσει η κατάσταση με τους τουρίστες στη Βενετία, με τους ντόπιους να δηλώνουν πως αντιμετωπίζουν την πόλη με ασέβεια και ζητούν αυστηρότερα μέτρα
LIFO NEWSROOM