Μετά τη Unilever και η Coca-Cola σταματάει τις διαφημίσεις στα social media - «Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό»

Μετά τη Unilever και η Coca-Cola σταματάει τις διαφημίσεις στα social media - «Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό» Facebook Twitter
ΕPA
0

Η Coca-Cola, μια από τις πιο γνωστές εμπορικές επωνυμίες στον κόσμο, η οποία διαθέτει ετησίως τεράστια ποσά για διαφήμιση, ανακοίνωσε χθες Παρασκευή ότι αναστέλλει για τουλάχιστον 30 ημέρες οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Facebook Inc., αλλά και σε Τwitter και ΥουTube.

Νωρίτερα χθες η Unilever, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες της βιομηχανίας τροφίμων και καλλυντικών στον κόσμο, ανακοίνωσε επίσης ότι σταματάει τις διαφημίσεις της στο Facebook, το Twitter και το Instagram στις ΗΠΑ ως τουλάχιστον το τέλος της χρονιάς.

Υπό τις πιέσεις που δέχεται, το Facebook, ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζoύκερμπεργκ, ανακοίνωσε την ενίσχυση των κανόνων του ιστότοπου αυτού κοινωνικής δικτύωσης απέναντι στα μηνύματα μίσους.

Το σκεπτικό πίσω από την απόφαση της Coca- Cola πάντως είναι ότι «δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο», όπως αναφέρεται. «Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σημειώνει ο Τζέιμς Κουίνσι», ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola, σε ανακοίνωσή του.

Ζητάει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - τα οποία πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν επίσης να μποϊκοτάρουν, να τους στερήσουν διαφημιστικά έσοδα ώστε να τα αναγκάσουν να κάνουν περισσότερα για την εξάλειψη του περιεχομένου μίσους -να επιδείξουν περισσότερη διαφάνεια και υπευθυνότητα. Η Coca-Cola θα επωφεληθεί από την παύση αυτή για να κάνει αξιολόγηση των διαφημιστικών στρατηγικών της και να δει αν είναι απαραίτητες αναθεωρήσεις, εξήγησε ο Κουίνσι.

Η εταιρεία αναψυκτικών διευκρίνισε στο δίκτυο CNBC ότι η παύση αυτή δεν σημαίνει ότι εντάχθηκε στο κίνημα που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα από ενώσεις υπεράσπισης των Αφροαμερικανών και της κοινωνίας των πολιτών.

Με το όνομα #StopHateForProfit, η εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook τον Ιούλιο υποστηρίζεται κυρίως από την NAACP, την σημαντικότερη οργάνωση για την προάσπιση των Αφροαμερικανών, την ColorOfChange, την ADL (Anti-Defamation League, εβραϊκή οργάνωση), τη FreePress και τη Sleeping Giants. Έχει στόχο να εξασφαλίσει καλύτερους κανονισμούς όσον αφορά τις οργανώσεις που υποκινούν το μίσος, τον ρατσισμό ή τη βία στο Διαδίκτυο.

Η ανακοίνωση της Unilever

«Λάβαμε την απόφαση να σταματήσουμε τη διαφήμιση στο Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ», ανέφερε η Unilever σε ανακοίνωσή της. «Η πολωμένη ατμόσφαιρα δίνει επιπλέον ευθύνη στις εταιρείες να οικοδομήσουν ένα αξιόπιστο και ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον. Η δράση μας ξεκινά τώρα έως το τέλος του 2020».

Εκπρόσωπος της Unilever είπε ότι η εταιρεία είχε δεσμευτεί να συνεργαστεί με εταιρείες στο διαδίκτυο, αλλά πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη, ειδικά στους τομείς της διχασμού και της ρητορικής μίσους κατά τη διάρκεια αυτής της πολωμένης εκλογικής περιόδου στις ΗΠΑ».

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ληστεία στο Λούβρο: Έγινε από μικροεγκληματίες και όχι από επαγγελματίες, λέει η εισαγγελέας

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: «Έγινε από μικροεγκληματίες και όχι από επαγγελματίες» λέει η εισαγγελέας

Η εισαγγελέας του Παρισιού εκτιμά πως η συγκεκριμένη ληστεία δεν συνδέεται με τα ανώτερα κλιμάκια του οργανωμένου εγκλήματος και δηλώνει αισιόδοξη ότι τα κοσμήματα μπορούν να ανακτηθούν άθικτα
LIFO NEWSROOM
JK ROWLING GLAMOUR

Διεθνή / JK Rowling: Το εξώφυλλο με τις τρανς γυναίκες που την εξόργισε και η απάντηση του περιοδικού

Στο εξώφυλλο ποζάρει μια ομάδα τρανς γυναικών φορώντας μπλουζάκια «Protect the Dolls» που δημιουργήθηκαν από τον σχεδιαστή Connor Ives για να συγκεντρώσουν χρήματα για το φιλανθρωπικό ίδρυμα Trans Lifeline
LIFO NEWSROOM
«Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

LiFO politics / «Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

Ποιες πολιτικές, ποιοι σχεδιασμοί και ποια πρόσωπα βρίσκονται πίσω από την έκρηξη των αμυντικών δαπανών στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ποιοι είναι οι μεγάλοι λομπίστες της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας και πώς επηρεάζουν την ευρωπαϊκή πολιτική; Η Βασιλική Σιούτη συζητά για τα θέματα αυτά με τον Φέρρυ Μπατζόγλου, δημοσιογράφο-ανταποκριτή γερμανικών ΜΜΕ στην Αθήνα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ