M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ

M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ Facebook Twitter
0

Η βρετανική εταιρεία βίγκαν προϊόντων Meatless Farm, με μία αμφιλεγόμενη καμπάνια την οποία η ίδια χαρακτηρίζει «ανάλαφρη και διασκεδαστική», προσπαθεί να πείσει τους Βρετανούς να καταναλώνουν λιγότερο κρέας. 

Σύμφωνα με τη Meatless Farm η καμπάνια, με το προκλητικό μότο M@@@ F@@@, στοχεύει όσους μείωσαν την κατανάλωση λουκάνικων και μπέργκερ κατά τη διάρκεια του lockdown. Το M@@@ F@@@ «φιγουράρει» από τη Δευτέρα σε διαφημίσεις, που προβάλλονται στην τηλεόραση και μεταδίδονται από το ραδιόφωνο, ενώ εμφανίζονται  σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία, με έδρα το Λιντς, υποστηρίζει ότι τα μπιφτέκια, ο κιμάς και τα λουκάνικα που φτιάχνει από πρωτεΐνη μπιζελιού έχουν την ίδια γεύση με αυτά από κρέας και επιδιώκει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το καταναλωτικό ενδιαφέρον για εναλλακτικά τρόφιμα, το οποίο αυξήθηκε κατά το lockdown. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Nielsen οι πωλήσεις τέτοιων τροφίμων έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί σε ετήσια βάση καθώς οι Βρετανοί δηλώνουν πως θέλουν να καταναλώνουν περισσότερα τρόφιμα με φυτικά συστατικά.

Σύμφωνα πάντα με την Nielsen η Meatless Farm είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία αυτού του κλάδου στη Βρετανία, με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 10%. Η παγκόσμια ζήτηση για φυτικές πρωτεΐνες προβλέπεται να αγγίξει τα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 σε σχέση με τα 3,2 δισεκατομμύρια το 2015.

«Κατά το lockdown είδαμε αύξηση των πωλήσεων μας καθώς όλο και περισσότεροι Βρετανοί προσπαθούν να εντάξουν τροφές από φυτικές πρωτεΐνες στη διατροφή τους ακόμη και μία φορά την εβδομάδα», ανέφερε εκ μέρους της εταιρείας Μάικλ Χάντερ, επικεφαλής ανάπτυξης, ενώ πρόσθεσε πως σε μία δύσκολη στιγμή για όλους η εταιρεία ήθελε να δημιουργήσει κάτι «ανάλαφρο και διασκεδαστικό» που οι καταναλωτές θα θυμούνται όταν θα ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις για το κρέας.

Η καμπάνια, ύψους 1,5 εκατομμυρίων λιρών είναι η μεγαλύτερη της εταιρείας, η οποία συστήθηκε το 2016. Σύμφωνα με τον Guardian η εκστρατεία M *** F *** αποτελεί «αλλαγή πίστας» για την εταιρεία που ως τώρα διαφημίζει τα προϊόντα της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλέον στοχεύει σε πρώην κρεατοφάγους που άλλαξαν διατροφικές συνήθειες κατά το lockdown. Εκτός από το προκλητικό μότο η καμπάνια αναμένεται να εξοργίσει και τους κτηνοτρόφους που είδαν τις επιχειρήσεις τους να δοκιμάζονται σκληρά από το lockdown. 

Από την πλευρά της, η Helen Browning επικεφαλής του μη κυβερνητικού οργανισμού Soil Association, αναφέρει πως είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τη διαφορά ανάμεσα στο κρέας που παράγεται τηρώντας τα δεοντολογικά πρότυπα και ανάμεσα στο φτηνό και χαμηλής ποιότητας κρέας που παράγεται από την εντατική κτηνοτροφική εκμετάλλευση. «Προτρέπουμε τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερο κρέας, και όταν το κάνουν να τρώνε κρέας βιώσιμης παραγωγής», αναφέρει. 

O Stuart Roberts, εκ μέρους της Εθνικής Ένωσης Αγροτών υποστήριξε πως οι Βρετανοί αγρότες είναι ήδη πρωτοπόροι στην παραγωγή φιλικών προς το κλίμα τροφίμων. «Εμείς ποτέ δεν θα θελήσουμε να πούμε σε κανέναν τι μπορεί να τρώει και τι όχι. Αλλά αν θέλετε να γευτείτε ποιοτικό, θρεπτικό κόκκινο κρέας το οποίο θα αποτελεί μέρος μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής και να είστε σίγουροι ότι έχει παραχθεί βιώσιμα, η αγορά βρετανικού κρέατος είναι η ιδανική αφετηρία», ανέφερε. 

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) δήλωσε ότι θα διερευνήσει καταγγελίες σχετικά με «ευπρέπεια» της καμπάνιας μετά το λανσάρισμά της.  

Με πληροφορίες από Guardian 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από τη στήριξη στην αμφισβήτηση: Η μεταστροφή του Πιρς Μόργκαν για το Ισραήλ και τη Γάζα

Διεθνή / Από τη στήριξη στην αμφισβήτηση: Η μεταστροφή του Πιρς Μόργκαν για το Ισραήλ και τη Γάζα

Η επεισοδιακή συνέντευξη με την πρέσβειρα του Ισραήλ στο Ηνωμένο Βασίλειο - Ο Βρετανός δημοσιογράφος σήμερα μιλά για υπέρμετρη ισραηλινή απάντηση και έλλειψη διαφάνειας στους θανάτους αμάχων Παλαιστινίων
LIFO NEWSROOM
Η Αίγυπτος κλείνει τη Μονή Σινά - Για νέα «Άλωση» μιλά ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος

Διεθνή / Η Αίγυπτος κλείνει τη Μονή Σινά - Για νέα «Άλωση» μιλά ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος

ΥΠΕΞ για Όρος Σινά: Κανένα περιθώριο να αποκλίνουμε από την κοινή κατανόηση Ελλάδας και Αιγύπτου - Αιγύπτιοι αρχαιολόγοι υποστηρίζουν πως οι δημεύσεις εμπίπτουν στους νόμους περί αρχαιοτήτων και πως η απόφαση αυτή είναι προς όφελος της Μονής
LIFO NEWSROOM
Κωπηλάτης από τη Γαλλία συνελήφθη στα ρωσοεσθονικά σύνορα - Πέρασε στην Εσθονία κάνοντας κουπί

Διεθνή / Κωπηλάτης από τη Γαλλία συνελήφθη στα ρωσοεσθονικά σύνορα - Πέρασε στην Εσθονία κάνοντας κουπί

Το προξενείο της χώρας στην Αγία Πετρούπολη επικοινώνησε με τις ρωσικές αρχές ώστε να διασφαλίσει ότι ο άνδρας αυτός θα λάβει προξενική βοήθεια, όπως προβλέπει η Συνθήκη της Βιέννης
LIFO NEWSROOM
Η κυβέρνηση Τραμπ στοχεύει το Χάρβαρντ και άλλα πανεπιστήμια για αντισημιτισμό – Απειλές περικοπής ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Η κυβέρνηση Τραμπ στοχεύει το Χάρβαρντ και άλλα πανεπιστήμια για αντισημιτισμό

Η κυβέρνηση Τραμπ προχωρά σε αυστηρά μέτρα κατά κορυφαίων αμερικανικών πανεπιστημίων, κατηγορώντας τα για αντισημιτισμό και απειλώντας να κόψει δισεκατομμύρια δολάρια σε ομοσπονδιακή χρηματοδότηση
LIFO NEWSROOM