M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ

M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ Facebook Twitter
0

Η βρετανική εταιρεία βίγκαν προϊόντων Meatless Farm, με μία αμφιλεγόμενη καμπάνια την οποία η ίδια χαρακτηρίζει «ανάλαφρη και διασκεδαστική», προσπαθεί να πείσει τους Βρετανούς να καταναλώνουν λιγότερο κρέας. 

Σύμφωνα με τη Meatless Farm η καμπάνια, με το προκλητικό μότο M@@@ F@@@, στοχεύει όσους μείωσαν την κατανάλωση λουκάνικων και μπέργκερ κατά τη διάρκεια του lockdown. Το M@@@ F@@@ «φιγουράρει» από τη Δευτέρα σε διαφημίσεις, που προβάλλονται στην τηλεόραση και μεταδίδονται από το ραδιόφωνο, ενώ εμφανίζονται  σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία, με έδρα το Λιντς, υποστηρίζει ότι τα μπιφτέκια, ο κιμάς και τα λουκάνικα που φτιάχνει από πρωτεΐνη μπιζελιού έχουν την ίδια γεύση με αυτά από κρέας και επιδιώκει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το καταναλωτικό ενδιαφέρον για εναλλακτικά τρόφιμα, το οποίο αυξήθηκε κατά το lockdown. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Nielsen οι πωλήσεις τέτοιων τροφίμων έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί σε ετήσια βάση καθώς οι Βρετανοί δηλώνουν πως θέλουν να καταναλώνουν περισσότερα τρόφιμα με φυτικά συστατικά.

Σύμφωνα πάντα με την Nielsen η Meatless Farm είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία αυτού του κλάδου στη Βρετανία, με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 10%. Η παγκόσμια ζήτηση για φυτικές πρωτεΐνες προβλέπεται να αγγίξει τα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 σε σχέση με τα 3,2 δισεκατομμύρια το 2015.

«Κατά το lockdown είδαμε αύξηση των πωλήσεων μας καθώς όλο και περισσότεροι Βρετανοί προσπαθούν να εντάξουν τροφές από φυτικές πρωτεΐνες στη διατροφή τους ακόμη και μία φορά την εβδομάδα», ανέφερε εκ μέρους της εταιρείας Μάικλ Χάντερ, επικεφαλής ανάπτυξης, ενώ πρόσθεσε πως σε μία δύσκολη στιγμή για όλους η εταιρεία ήθελε να δημιουργήσει κάτι «ανάλαφρο και διασκεδαστικό» που οι καταναλωτές θα θυμούνται όταν θα ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις για το κρέας.

Η καμπάνια, ύψους 1,5 εκατομμυρίων λιρών είναι η μεγαλύτερη της εταιρείας, η οποία συστήθηκε το 2016. Σύμφωνα με τον Guardian η εκστρατεία M *** F *** αποτελεί «αλλαγή πίστας» για την εταιρεία που ως τώρα διαφημίζει τα προϊόντα της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλέον στοχεύει σε πρώην κρεατοφάγους που άλλαξαν διατροφικές συνήθειες κατά το lockdown. Εκτός από το προκλητικό μότο η καμπάνια αναμένεται να εξοργίσει και τους κτηνοτρόφους που είδαν τις επιχειρήσεις τους να δοκιμάζονται σκληρά από το lockdown. 

Από την πλευρά της, η Helen Browning επικεφαλής του μη κυβερνητικού οργανισμού Soil Association, αναφέρει πως είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τη διαφορά ανάμεσα στο κρέας που παράγεται τηρώντας τα δεοντολογικά πρότυπα και ανάμεσα στο φτηνό και χαμηλής ποιότητας κρέας που παράγεται από την εντατική κτηνοτροφική εκμετάλλευση. «Προτρέπουμε τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερο κρέας, και όταν το κάνουν να τρώνε κρέας βιώσιμης παραγωγής», αναφέρει. 

O Stuart Roberts, εκ μέρους της Εθνικής Ένωσης Αγροτών υποστήριξε πως οι Βρετανοί αγρότες είναι ήδη πρωτοπόροι στην παραγωγή φιλικών προς το κλίμα τροφίμων. «Εμείς ποτέ δεν θα θελήσουμε να πούμε σε κανέναν τι μπορεί να τρώει και τι όχι. Αλλά αν θέλετε να γευτείτε ποιοτικό, θρεπτικό κόκκινο κρέας το οποίο θα αποτελεί μέρος μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής και να είστε σίγουροι ότι έχει παραχθεί βιώσιμα, η αγορά βρετανικού κρέατος είναι η ιδανική αφετηρία», ανέφερε. 

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) δήλωσε ότι θα διερευνήσει καταγγελίες σχετικά με «ευπρέπεια» της καμπάνιας μετά το λανσάρισμά της.  

Με πληροφορίες από Guardian 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Διεθνή / Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Η μετεωρολογική υπηρεσία Aemet προειδοποιεί ότι σε περιοχές γύρω από τη Βαρκελώνη και την Ταραγόνα είναι πιθανό να πέσουν έως και 90 χιλιοστά βροχής μέσα σε μόλις μία ώρα
LIFO NEWSROOM
«Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Διεθνή / «Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Η νέα γενιά «superfake» επώνυμων τσαντών απειλεί τη βιομηχανία της πολυτελείας, καθώς οι Gen Z καταναλωτές στρέφονται σε ρεαλιστικά αντίγραφα με χαμηλότερο κόστος. Πώς το TikTok, οι influencers και η τεχνολογία αλλάζουν το παιχνίδι.
LIFO NEWSROOM
Ο Μακρόν «αποδοκιμάζει» τους δασμούς Τραμπ και καλεί την Ευρώπη να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της

Διεθνή / Ο Μακρόν «αποδοκιμάζει» τους δασμούς Τραμπ και καλεί την Ευρώπη να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της

Ο Γάλλος πρόεδρος καλεί συγκριμένα την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να "επιταχύνει την προετοιμασία αξιόπιστων αντιμέτρων, με την κινητοποίηση όλων των εργαλείων που έχει στη διάθεσή της"
LIFO NEWSROOM
Πώς ο πόλεμος Ισραήλ-Ιράν ωφελεί την Τουρκία και αλλάζει τις ισορροπίες στη Μέση Ανατολή

Ανάλυση / Ο πόλεμος Ισραήλ-Ιράν ωφελεί την Τουρκία και αλλάζει τις ισορροπίες στη Μέση Ανατολή

Ο πόλεμος Ισραήλ-Ιράν δημιούργησε νέες γεωπολιτικές ευκαιρίες για την Τουρκία - Πώς η Άγκυρα επιχειρεί να εκμεταλλευτεί την αποδυνάμωση της Τεχεράνης σε Ιράκ, Συρία και Νότιο Καύκασο
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Πώς οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξεπέρασαν Tesla, VW και GM: Το μυστικό πίσω από την παγκόσμια κυριαρχία

Διεθνή / Πώς οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξεπέρασαν Tesla, VW και GM: Το μυστικό πίσω από την παγκόσμια κυριαρχία

Οι κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η BYD και η Chery κατακτούν την παγκόσμια αγορά με ταχύτητα και ευελιξία που σοκάρουν τους παραδοσιακούς γίγαντες όπως η Tesla και η Volkswagen
LIFO NEWSROOM
Δασμοί Τραμπ: «Διαπραγματευτική τακτική», λένε Ευρωπαίοι - «Αντίμετρα αν χρειαστεί», εξαγγέλλει η φον ντερ Λάιεν

Διεθνή / Δασμοί Τραμπ: «Διαπραγματευτική τακτική», λένε Ευρωπαίοι - «Αντίμετρα αν χρειαστεί», εξαγγέλλει η φον ντερ Λάιεν

Την ετοιμότητα της ΕΕ να συνεχίσει να εργάζεται για μια συμφωνία ως την 1η Αυγούστου, αλλά ταυτόχρονα και για την υιοθέτηση αναλογικών αντίμετρων εάν χρειαστεί, επισημαίνει η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
LIFO NEWSROOM
Καταγγελίες για παραβίαση διεθνούς δικαίου από την ΕΕ λόγω ενεργειακής συμφωνίας με το Ισραήλ

Διεθνή / Καταγγελίες για παραβίαση διεθνούς δικαίου από την ΕΕ λόγω ενεργειακής συμφωνίας με το Ισραήλ

Η ΕΕ κατηγορείται για συνενοχή σε παραβιάσεις διεθνούς δικαίου εξαιτίας συμφωνίας φυσικού αερίου με το Ισραήλ, που φέρεται να παραβιάζει τα κυριαρχικά δικαιώματα των Παλαιστινίων, σύμφωνα με έκθεση της Global Witness
LIFO NEWSROOM