M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ

M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ Facebook Twitter
0

Η βρετανική εταιρεία βίγκαν προϊόντων Meatless Farm, με μία αμφιλεγόμενη καμπάνια την οποία η ίδια χαρακτηρίζει «ανάλαφρη και διασκεδαστική», προσπαθεί να πείσει τους Βρετανούς να καταναλώνουν λιγότερο κρέας. 

Σύμφωνα με τη Meatless Farm η καμπάνια, με το προκλητικό μότο M@@@ F@@@, στοχεύει όσους μείωσαν την κατανάλωση λουκάνικων και μπέργκερ κατά τη διάρκεια του lockdown. Το M@@@ F@@@ «φιγουράρει» από τη Δευτέρα σε διαφημίσεις, που προβάλλονται στην τηλεόραση και μεταδίδονται από το ραδιόφωνο, ενώ εμφανίζονται  σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία, με έδρα το Λιντς, υποστηρίζει ότι τα μπιφτέκια, ο κιμάς και τα λουκάνικα που φτιάχνει από πρωτεΐνη μπιζελιού έχουν την ίδια γεύση με αυτά από κρέας και επιδιώκει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το καταναλωτικό ενδιαφέρον για εναλλακτικά τρόφιμα, το οποίο αυξήθηκε κατά το lockdown. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Nielsen οι πωλήσεις τέτοιων τροφίμων έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί σε ετήσια βάση καθώς οι Βρετανοί δηλώνουν πως θέλουν να καταναλώνουν περισσότερα τρόφιμα με φυτικά συστατικά.

Σύμφωνα πάντα με την Nielsen η Meatless Farm είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία αυτού του κλάδου στη Βρετανία, με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 10%. Η παγκόσμια ζήτηση για φυτικές πρωτεΐνες προβλέπεται να αγγίξει τα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 σε σχέση με τα 3,2 δισεκατομμύρια το 2015.

«Κατά το lockdown είδαμε αύξηση των πωλήσεων μας καθώς όλο και περισσότεροι Βρετανοί προσπαθούν να εντάξουν τροφές από φυτικές πρωτεΐνες στη διατροφή τους ακόμη και μία φορά την εβδομάδα», ανέφερε εκ μέρους της εταιρείας Μάικλ Χάντερ, επικεφαλής ανάπτυξης, ενώ πρόσθεσε πως σε μία δύσκολη στιγμή για όλους η εταιρεία ήθελε να δημιουργήσει κάτι «ανάλαφρο και διασκεδαστικό» που οι καταναλωτές θα θυμούνται όταν θα ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις για το κρέας.

Η καμπάνια, ύψους 1,5 εκατομμυρίων λιρών είναι η μεγαλύτερη της εταιρείας, η οποία συστήθηκε το 2016. Σύμφωνα με τον Guardian η εκστρατεία M *** F *** αποτελεί «αλλαγή πίστας» για την εταιρεία που ως τώρα διαφημίζει τα προϊόντα της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλέον στοχεύει σε πρώην κρεατοφάγους που άλλαξαν διατροφικές συνήθειες κατά το lockdown. Εκτός από το προκλητικό μότο η καμπάνια αναμένεται να εξοργίσει και τους κτηνοτρόφους που είδαν τις επιχειρήσεις τους να δοκιμάζονται σκληρά από το lockdown. 

Από την πλευρά της, η Helen Browning επικεφαλής του μη κυβερνητικού οργανισμού Soil Association, αναφέρει πως είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τη διαφορά ανάμεσα στο κρέας που παράγεται τηρώντας τα δεοντολογικά πρότυπα και ανάμεσα στο φτηνό και χαμηλής ποιότητας κρέας που παράγεται από την εντατική κτηνοτροφική εκμετάλλευση. «Προτρέπουμε τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερο κρέας, και όταν το κάνουν να τρώνε κρέας βιώσιμης παραγωγής», αναφέρει. 

O Stuart Roberts, εκ μέρους της Εθνικής Ένωσης Αγροτών υποστήριξε πως οι Βρετανοί αγρότες είναι ήδη πρωτοπόροι στην παραγωγή φιλικών προς το κλίμα τροφίμων. «Εμείς ποτέ δεν θα θελήσουμε να πούμε σε κανέναν τι μπορεί να τρώει και τι όχι. Αλλά αν θέλετε να γευτείτε ποιοτικό, θρεπτικό κόκκινο κρέας το οποίο θα αποτελεί μέρος μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής και να είστε σίγουροι ότι έχει παραχθεί βιώσιμα, η αγορά βρετανικού κρέατος είναι η ιδανική αφετηρία», ανέφερε. 

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) δήλωσε ότι θα διερευνήσει καταγγελίες σχετικά με «ευπρέπεια» της καμπάνιας μετά το λανσάρισμά της.  

Με πληροφορίες από Guardian 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πώς μεγαλώνουν την πριγκίπισσα Σαρλότ ως «αναπληρωματική» του μελλοντικού διαδόχου

Διεθνή / Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πώς μεγαλώνουν την πριγκίπισσα Σαρλότ ως «αναπληρωματική» του μελλοντικού διαδόχου

«Το να είσαι δεύτερος σε μια αυστηρά ιεραρχική οικογένεια και θεσμό έχει τις προκλήσεις του» αναφέρει ο βασιλικός βιογράφος και συγγραφέας του βιβλίου «The Making of a King»
LIFO NEWSROOM
Κασμίρ: Ποιες είναι οι δύο τρομοκρατικές οργανώσεις που στόχευσε η Ινδία στο Πακιστάν

Διεθνή / Κασμίρ: Ποιες είναι οι δύο τρομοκρατικές οργανώσεις που στόχευσε η Ινδία στο Πακιστάν

Η Ινδία εξαπέλυσε αεροπορικά πλήγματα εναντίον των Lashkar-e-Taiba και Jaish-e-Mohammed στο Κασμίρ - Ποιες είναι οι τρομοκρατικές οργανώσεις και πώς επηρεάζουν τις σχέσεις Ινδίας–Πακιστάν
LIFO NEWSROOM
Έξι ευρωπαϊκές χώρες κατά των σχεδίων του Ισραήλ για τη Γάζα

Διεθνή / Έξι ευρωπαϊκές χώρες κατά των σχεδίων του Ισραήλ για τη Γάζα

Σαφές μήνυμα προς το Τελ Αβίβ στέλνουν Ισπανία, Ιρλανδία, Νορβηγία, Ισλανδία, Σλοβενία και Λουξεμβούργο, εκφράζοντας ανησυχία για πιθανή στρατιωτική κλιμάκωση και ανθρωπιστική καταστροφή στη Λωρίδα της Γάζας
LIFO NEWSROOM
Η Disney ανακοινώνει το πρώτο της θεματικό πάρκο στη Μέση Ανατολή, στην καρδιά του Άμπου Ντάμπι

Διεθνή / Η Disney ανακοινώνει το πρώτο της θεματικό πάρκο στη Μέση Ανατολή, στην καρδιά του Άμπου Ντάμπι

Στην Ήπειρο της Ερήμου επεκτείνεται η αυτοκρατορία της Disney, με την ανακοίνωση δημιουργίας ενός υπερσύγχρονου θεματικού πάρκου στο Άμπου Ντάμπι, σε συνεργασία με τη Miral Group
LIFO NEWSROOM
Οι ΗΠΑ εντείνουν τις μυστικές επιχειρήσεις τους στη Γροιλανδία – Ο Τραμπ επιμένει στην απόκτηση του νησιού

Διεθνή / Οι ΗΠΑ εντείνουν τις μυστικές επιχειρήσεις τους στη Γροιλανδία – Ο Τραμπ επιμένει στην προσάρτηση του νησιού

Οι ΗΠΑ αυξάνουν τη συλλογή πληροφοριών για τη Γροιλανδία, στο πλαίσιο των σχεδίων του Ντόναλντ Τραμπ να αποκτήσει τον έλεγχο του νησιού - Ποιοι είναι οι στόχοι και οι αντιδράσεις από Δανία και Γροιλανδία;
LIFO NEWSROOM