M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ

M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ Facebook Twitter
0

Η βρετανική εταιρεία βίγκαν προϊόντων Meatless Farm, με μία αμφιλεγόμενη καμπάνια την οποία η ίδια χαρακτηρίζει «ανάλαφρη και διασκεδαστική», προσπαθεί να πείσει τους Βρετανούς να καταναλώνουν λιγότερο κρέας. 

Σύμφωνα με τη Meatless Farm η καμπάνια, με το προκλητικό μότο M@@@ F@@@, στοχεύει όσους μείωσαν την κατανάλωση λουκάνικων και μπέργκερ κατά τη διάρκεια του lockdown. Το M@@@ F@@@ «φιγουράρει» από τη Δευτέρα σε διαφημίσεις, που προβάλλονται στην τηλεόραση και μεταδίδονται από το ραδιόφωνο, ενώ εμφανίζονται  σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία, με έδρα το Λιντς, υποστηρίζει ότι τα μπιφτέκια, ο κιμάς και τα λουκάνικα που φτιάχνει από πρωτεΐνη μπιζελιού έχουν την ίδια γεύση με αυτά από κρέας και επιδιώκει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το καταναλωτικό ενδιαφέρον για εναλλακτικά τρόφιμα, το οποίο αυξήθηκε κατά το lockdown. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Nielsen οι πωλήσεις τέτοιων τροφίμων έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί σε ετήσια βάση καθώς οι Βρετανοί δηλώνουν πως θέλουν να καταναλώνουν περισσότερα τρόφιμα με φυτικά συστατικά.

Σύμφωνα πάντα με την Nielsen η Meatless Farm είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία αυτού του κλάδου στη Βρετανία, με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 10%. Η παγκόσμια ζήτηση για φυτικές πρωτεΐνες προβλέπεται να αγγίξει τα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 σε σχέση με τα 3,2 δισεκατομμύρια το 2015.

«Κατά το lockdown είδαμε αύξηση των πωλήσεων μας καθώς όλο και περισσότεροι Βρετανοί προσπαθούν να εντάξουν τροφές από φυτικές πρωτεΐνες στη διατροφή τους ακόμη και μία φορά την εβδομάδα», ανέφερε εκ μέρους της εταιρείας Μάικλ Χάντερ, επικεφαλής ανάπτυξης, ενώ πρόσθεσε πως σε μία δύσκολη στιγμή για όλους η εταιρεία ήθελε να δημιουργήσει κάτι «ανάλαφρο και διασκεδαστικό» που οι καταναλωτές θα θυμούνται όταν θα ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις για το κρέας.

Η καμπάνια, ύψους 1,5 εκατομμυρίων λιρών είναι η μεγαλύτερη της εταιρείας, η οποία συστήθηκε το 2016. Σύμφωνα με τον Guardian η εκστρατεία M *** F *** αποτελεί «αλλαγή πίστας» για την εταιρεία που ως τώρα διαφημίζει τα προϊόντα της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλέον στοχεύει σε πρώην κρεατοφάγους που άλλαξαν διατροφικές συνήθειες κατά το lockdown. Εκτός από το προκλητικό μότο η καμπάνια αναμένεται να εξοργίσει και τους κτηνοτρόφους που είδαν τις επιχειρήσεις τους να δοκιμάζονται σκληρά από το lockdown. 

Από την πλευρά της, η Helen Browning επικεφαλής του μη κυβερνητικού οργανισμού Soil Association, αναφέρει πως είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τη διαφορά ανάμεσα στο κρέας που παράγεται τηρώντας τα δεοντολογικά πρότυπα και ανάμεσα στο φτηνό και χαμηλής ποιότητας κρέας που παράγεται από την εντατική κτηνοτροφική εκμετάλλευση. «Προτρέπουμε τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερο κρέας, και όταν το κάνουν να τρώνε κρέας βιώσιμης παραγωγής», αναφέρει. 

O Stuart Roberts, εκ μέρους της Εθνικής Ένωσης Αγροτών υποστήριξε πως οι Βρετανοί αγρότες είναι ήδη πρωτοπόροι στην παραγωγή φιλικών προς το κλίμα τροφίμων. «Εμείς ποτέ δεν θα θελήσουμε να πούμε σε κανέναν τι μπορεί να τρώει και τι όχι. Αλλά αν θέλετε να γευτείτε ποιοτικό, θρεπτικό κόκκινο κρέας το οποίο θα αποτελεί μέρος μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής και να είστε σίγουροι ότι έχει παραχθεί βιώσιμα, η αγορά βρετανικού κρέατος είναι η ιδανική αφετηρία», ανέφερε. 

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) δήλωσε ότι θα διερευνήσει καταγγελίες σχετικά με «ευπρέπεια» της καμπάνιας μετά το λανσάρισμά της.  

Με πληροφορίες από Guardian 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

JK ROWLING GLAMOUR

Διεθνή / JK Rowling: Το εξώφυλλο με τις τρανς γυναίκες που την εξόργισε και η απάντηση του περιοδικού

Στο εξώφυλλο ποζάρει μια ομάδα τρανς γυναικών φορώντας μπλουζάκια «Protect the Dolls» που δημιουργήθηκαν από τον σχεδιαστή Connor Ives για να συγκεντρώσουν χρήματα για το φιλανθρωπικό ίδρυμα Trans Lifeline
LIFO NEWSROOM
«Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

LiFO politics / «Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

Ποιες πολιτικές, ποιοι σχεδιασμοί και ποια πρόσωπα βρίσκονται πίσω από την έκρηξη των αμυντικών δαπανών στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ποιοι είναι οι μεγάλοι λομπίστες της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας και πώς επηρεάζουν την ευρωπαϊκή πολιτική; Η Βασιλική Σιούτη συζητά για τα θέματα αυτά με τον Φέρρυ Μπατζόγλου, δημοσιογράφο-ανταποκριτή γερμανικών ΜΜΕ στην Αθήνα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ένας χρόνος μετά το Νόβι Σαντ: Δεκάδες χιλιάδες Σέρβοι τίμησαν τα 16 θύματα της κατάρρευσης

Διεθνή / Ένας χρόνος μετά το Νόβι Σαντ: Δεκάδες χιλιάδες Σέρβοι τίμησαν τα 16 θύματα της κατάρρευσης

Το πλήθος τήρησε 16 λεπτά σιγής, ενώ εκατοντάδες άνθρωποι τοποθέτησαν λουλούδια και κεριά γύρω από τα κιγκλιδώματα που εξακολουθούν να περιβάλλουν την είσοδο του σταθμού
LIFO NEWSROOM
Τέως πρίγκιπας Άντριου: Μετά την αποφυλάκιση του Έπσταϊν, ήθελε να τα «ξαναπούν από κοντά»

Διεθνή / Τέως πρίγκιπας Άντριου: Μετά την αποφυλάκιση του Έπσταϊν, ήθελε να τα «ξαναπούν από κοντά»

Τα έγγραφα της υπόθεσης φανερώνουν επίσης ότι η JP Morgan είχε προειδοποιήσει τις αμερικανικές αρχές για συναλλαγές που συνδέονταν με τον Έπσταϊν και ενδέχεται να σχετίζονταν με υποθέσεις εμπορίας ανθρώπων
LIFO NEWSROOM
«Favela Lives Matter»: Χιλιάδες στους δρόμους του Ρίο μετά την πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στη Βραζιλία

Διεθνή / «Favela Lives Matter»: Χιλιάδες στους δρόμους του Ρίο μετά την πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στη Βραζιλία

Οι διαδηλωτές κάλεσαν την κυβέρνηση να επανεξετάσει την πολιτική αστυνόμευσης που, όπως υποστηρίζουν, αντιμετωπίζει τις λαϊκές συνοικίες ως «ζώνες πολέμου»
LIFO NEWSROOM
Τανζανία: H Σαμίγια Σουλούχου Χασάν επανεκλέγεται πρόεδρος και εκατοντάδες θεωρούνται νεκροί στις ταραχές

Διεθνή / Τανζανία: H Σαμίγια Σουλούχου Χασάν επανεκλέγεται πρόεδρος και εκατοντάδες θεωρούνται νεκροί στις ταραχές

Οι διαδηλώσεις οδηγούνται κυρίως από νέους - Κατηγορούν την κυβέρνηση ότι υπονομεύει τη δημοκρατία καταστέλλοντας τους βασικούς ηγέτες της αντιπολίτευσης
LIFO NEWSROOM