Κιάνου Ριβς: Επιστρέφει η μπάντα του μετά από 23 χρόνια

Κιάνου Ριβς: Επιστρέφει η μπάντα του μετά από 23 χρόνια Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Νέα μουσική μετά από 23 χρόνια ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το Dogstar, συγκρότημα του Κιάνου Ριβς.

Το τελευταίο του άλμπουμ κυκλοφόρησε το 2000 με τον τίτλο «Happy Ending», ενώ τέσσερα χρόνια νωρίτερα κυκλοφόρησε το «Our Little Visionary». Το 2002 το Dogstar του Κιάνου Ριβς σταμάτησε τα live.

Το συγκρότημα επανενώθηκε το περασμένο καλοκαίρι, όπως επιβεβαιώθηκε σε λογαριασμό στο Instagram που δημιουργήθηκε πρόσφατα, και από τότε, κοινοποιούνται φωτογραφίες από τα παρασκήνια και ενημερώσεις βίντεο από την εποχή των Dogstar στο στούντιο.

«Σας ευχαριστούμε όλους για τα ευγενικά σχόλια. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε τέτοια ανταπόκριση» αναφέρεται σε ανακοίνωση του συγκροτήματος δίπλα σε μια νέα φωτογραφία. «Ειλικρινά, δεν το περιμέναμε αυτό. Μας κάνει να θέλουμε να παίξουμε ακόμα περισσότερο. Θα κυκλοφορήσουμε νέα μουσική αυτό το καλοκαίρι, ακολουθούμενη από κάποιες συναυλίες. Μόλις μάθουμε τα πάντα θα σας ενημερώσουμε αμέσως όλους. Έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε, αλλά να είστε σίγουροι, προχωράμε και έχουμε συγκεντρώσει μια φανταστική ομάδα που μας βοηθά» σημειώνεται.

«Θα γυρίσουμε επίσης ένα μουσικό βίντεο για να υποστηρίξουμε το πρώτο μας τραγούδι. Αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να ανακοινώσουμε τώρα. Ανυπομονούμε να μοιραστούμε τη νέα μας μουσική με όλους. Είναι η πιο ικανοποιητική και ουσιαστική συλλογή τραγουδιών που έχουμε κάνει ποτέ. Ευχαριστούμε και πάλι για την υπομονή σας. Έχουμε πραγματικά τους καλύτερους, πιο πιστούς θαυμαστές!» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM