Η Rihanna υπέγραψε συμφωνία εκατομμυρίων για ντοκιμαντέρ στο Apple TV+

Η Rihanna υπέγραψε συμφωνία εκατομμυρίων για ντοκιμαντέρ στο Apple TV+ Facebook Twitter
Φωτ.: @badgalriri/Instagram
0

Συμφωνία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων με την Apple TV+ έκανε η Rihanna για την παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ που θα καταγράφει την επιστροφή της στη σκηνή πριν την εμφάνιση στο Super Bowl LVII του επόμενου έτους.

Η 34χρονη τραγουδίστρια φέρεται να σύναψε την συμφωνία με την εταιρεία μετά την επανεμφάνισή της στα charts τον περασμένο μήνα με το σινγκλ «Lift Me Up» από το «Black Panther: Wakanda Forever».

«Υπάρχει τεράστια ζήτηση για ο,τιδήποτε έχει να κάνει με τη Rihanna, ειδικά εφόσον αυτή θα είναι η μεγάλη επιστροφή της στη σκηνή για πρώτη φορά μετά από χρόνια», δήλωσε πηγή της μουσικής βιομηχανίας στη βρετανική Sun.

«Η Rihanna είναι μια τεράστια δύναμη στη μουσική και γι' αυτό η Apple πλήρωσε εκατομμύρια», πρόσθεσε.

Όπως εξήγησε, το ντοκιμαντέρ θα καταγράφει την βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια «κατά τη διάρκεια των προβών και των συναντήσεων πριν  τη μεγάλη βραδιά και θα δώσει μια εικόνα για το πώς είναι πραγματικά η ζωή της τώρα που επιστρέφει στην ποπ ως μητέρα», μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού νωρίτερα φέτος με τον ράπερ A$AP Rocky.

Η Rihanna «ανυπομονεί να θυμίσει στον κόσμο γιατί είναι μία από τις μεγαλύτερες ερμηνεύτριες όλων των εποχών», καθώς «το Super Bowl είναι μία από τις μεγαλύτερες σκηνές στον κόσμο, αν όχι η μεγαλύτερη, οπότε το σόου της θα ήταν πάντα τεράστιο. Αν προσθέσουμε ότι πρόκειται για ζωντανή επιστροφή, η πίεση είναι τεράστια».

Η διάσημη τραγουδίστρια σχολίασε την μεγάλη επιστροφή της, μιλώντας στο AP νωρίτερα αυτό το μήνα, πριν το Savage X Fenty Show Vol. 4.

«Αν πρόκειται να αφήσω το μωρό μου, θα το  αφήσω για κάτι ξεχωριστό», είπε. «Ήταν ή τώρα ή ποτέ για μένα», τόνισε.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM