Η οικογένεια από γαλαζοπαπαδίτσες που μετρά 41 εκατ. views- Τις παρακολουθούν live

Η οικογένεια από γαλαζοπαπαδίτσες που μετρά 41 εκατ. views- Τις παρακολουθούν live Facebook Twitter
0

Ένας τεχνικός ήχου αποφάσισε να στήσει μια κάμερα σε μια φωλιά πουλιών και το βίντεο μετρά σήμερα πάνω από 41 εκατ. views.

Ο Τζον Τσάντγουικ από το Λέστερσιρ αγόρασε την φωλιά στη διάρκεια του περσινού lockdown και φέτος τοποθέτησε μέσα μια κάμερα τον Μάρτιο, για να καταγράφει σε ζωντανή μετάδοση όσα συμβαίνουν εκεί. Λίγο αργότερα μετακόμισε εκεί μια οικογένεια από γαλαζοπαπαδίτσες. 

Εκατομμύρια κόσμου έχουν συνδεθεί έκτοτε για να παρακολουθήσουν σε live streaming την οικογένεια, από την γέννηση των μικρών νεοσσών μέχρι την στιγμή που έφτασαν να πετάξουν εκτός φωλιάς. 

«Έχει εκτοξευθεί όλο αυτό, και είναι πολύ αλλόκοτο. Υπάρχει πραγματικός ενθουσιασμός από κάποιους ανθρώπους, που δεν έχουν ξαναδεί κάτι παρόμοιο στη ζωή τους», σημειώνει, προσθέτοντας πως κάποια στιγμή ένα μεγάλο πουλί αποπειράθηκε να μπει στη φωλιά. 

«Κάποιοι μου έστελναν μηνύματα και έλεγαν, "Τι κάθεσαι; Πρέπει να παρέμβεις!" και άλλοι μου φώναζαν, "Μην παρεμβαίνεις στη φύση, άσε την να πάρει τον δρόμο της". Ό,τι κι αν κάνεις είσαι καταδικασμένος», λέει χαριτολογώντας. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ