Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
3

Το 2016 η Disney ξεκίνησε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο #DreamBigPrincess. Τώρα, για τις ανάγκες του αντίστοιχου σάιτ της καμπάνιας, οι υπεύθυνοι πρόσθεσαν και φωτογραφικό υλικό, καλώντας παράλληλα τον κόσμο να μοιραστεί δικές του φωτογραφίες με αυτό το hashtag.

Συνολικά 19 φωτογράφοι εργάστηκαν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα με κοινή συνισταμένη το μήνυμα πως τα νεαρά κορίτσια θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτό του να γίνουν απλώς πριγκίπισσες. Και στις φωτογραφίες τους αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό, μέσα από εικόνες που προβάλλουν «δυναμικά κορίτσια και γυναίκες από τον αληθινό κόσμο». 

Ξεκινώντας από αυτήν την εβδομάδα και μέχρι τις 11 Οκτωβρίου, η Disney σκοπεύει να δωρίσει μέχρι και 1 εκατ. δολάρια στο ίδρυμα Girl UP των Ηνωμένων Εθνών για κάθε like και share που παίρνει καθεμιά από της φωτογραφίες με το συγκεκριμένο hashtag.

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter


Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λωρίδα της Γάζας: Χωρίς

Διεθνή / Λωρίδα της Γάζας: Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ καθώς ο ισραηλινός στρατός προελαύνει - «Είναι κακός οιωνός»

Η Παλαιστινιακή Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι οι υπηρεσίες της διακόπηκαν «λόγω της συνεχιζόμενης επίθεσης και της στοχοποίησης των κύριων διαδρομών του δικτύου»
LIFO NEWSROOM
Η αγωγή του Τραμπ εναντίον των New York Times για 15 δισ. δολάρια κρύβει κάτι σοβαρό

Διεθνή / Πώς ο Τραμπ, εμμονικά και ξεδιάντροπα, προσπαθεί να κατεδαφίσει τα κορυφαία media

Η αγωγή του Τραμπ εναντίον των «New York Times» για 15 δισ. δολάρια κρύβει μια άρρωστη εμμονή του με τα media. Θέλει να κατεδαφίσει ακόμη έναν ζωτικής σημασίας θεσμό και να αποδυναμώσει τη νομική προστασία των μέσων ενημέρωσης.
THE LIFO TEAM
Ο Ισραηλινός υπουργός Οικονομικών μιλά για «real estate bonanza» στη Γάζα εν μέσω βομβαρδισμών

Διεθνή / Ο Ισραηλινός υπουργός Οικονομικών μιλά για «real estate bonanza» στη Γάζα εν μέσω βομβαρδισμών

Οι δηλώσεις έγιναν ενώ οι ισραηλινές δυνάμεις συνέχισαν για δεύτερη ημέρα τις επιχειρήσεις στη Γάζα, με τον τοπικό απολογισμό να ξεπερνά τους 100 νεκρούς μέσα σε μία ημέρα μόνο στην πόλη της Γάζας
LIFO NEWSROOM
«Προσευχόμαστε να έρθει η βίζα πριν τον θάνατο» - Άγνωστο το μέλλον για τα βαριά τραυματισμένα παιδιά της Γάζας

Διεθνή / «Προσευχόμαστε να έρθει η βίζα πριν τον θάνατο» - Το άγνωστο μέλλον των βαριά τραυματισμένων παιδιών της Γάζας

Δεκάδες τραυματισμένα παιδιά από τη Γάζα βρίσκονται εγκλωβισμένα στην Αίγυπτο και «επικίνδυνα» μακριά από τη θεραπεία τους, μετά την αιφνίδια απαγόρευση του Τραμπ για την είσοδο Παλαιστινίων στις ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Ο «βασιλιάς των ναρκωτικών» που κανείς δεν μπορεί να αγγίξει – Πώς ο «Μέντσο» κυριαρχεί σε ΗΠΑ και Μεξικό

Διεθνή / Ο «βασιλιάς των ναρκωτικών» που κανείς δεν μπορεί να αγγίξει – Πώς ο «Μέντσο» κυριαρχεί σε ΗΠΑ και Μεξικό

Η άνοδος του «νέου Ελ Τσάπο», Μέντσο Οσεγέρα, του πιο ισχυρού άρχοντα ναρκωτικών παγκοσμίως. Πώς κυριαρχεί στην κοκαΐνη, ελέγχει καρτέλ και συνεργάζεται με πρώην εχθρούς
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Δε φταίνε οι ταινίες της Ντίσνεϋ αλλά το μάρκετινγκ γύρω από αυτές (είχαν μια Μπάρμπι να ανταγωνιστούν), για τον τρόπο που μάθαιναν να σκέφτονται τα κοριτσάκια. Επίσης, πάντα (θα) φταίνε οι γονείς.Ο ίδιος ο Ντίσνεϋ παραμένει αμφιλεγόμενη φιγούρα. Η προσωπική τέχνη και βλέψη του είχε πιο σκοτεινό χαρακτήρα αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δυστυχώς δεν άφησε πίσω τόσο προσωπικό υλικό, μόνο το όνομα και την εταιρεία - αλλιώς θα έλεγα πεπεισμένα ότι είναι εξίσου παρεξηγημένος για μισογύνης με τον Ευριπίδη και τον Σαίξπηρ.Οι δημιουργοί που πάτησαν στο όνομά του έφτιαξαν χαρακτήρες με μαχητικότητα και δυναμισμό... Το ότι μέσα στην ταινία μπορεί να λανσάρουν ένα ωραίο φόρεμα ή ένα ρομάντζο, δε σημαίνει ότι χάνουν το χαρακτήρα τους. Προσωπικά πάντα θα προτιμώ τις παλιές ταινίες. Είναι πιο ανεπιτήδευτες γιατί δεν προσπαθούν να ξεφύγουν από αυτά τα τριπάκια που συζητάμε εδώ σήμερα.
Ακόμη κι αν ο γνώμονας είναι το οικονομικό όφελος( δεν ξέρω αν το έχει ανάγκη) αλλά σίγουρα αυτό είναι ένα μήνυμα που είναι ωραίο να περαστεί : δυνατές γυναίκες σε ενεργητικούς ρόλους. Ακόμη κι ένα κορίτσι να εμπνεύσει: άξιζε. :)