Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
3

Το 2016 η Disney ξεκίνησε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο #DreamBigPrincess. Τώρα, για τις ανάγκες του αντίστοιχου σάιτ της καμπάνιας, οι υπεύθυνοι πρόσθεσαν και φωτογραφικό υλικό, καλώντας παράλληλα τον κόσμο να μοιραστεί δικές του φωτογραφίες με αυτό το hashtag.

Συνολικά 19 φωτογράφοι εργάστηκαν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα με κοινή συνισταμένη το μήνυμα πως τα νεαρά κορίτσια θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτό του να γίνουν απλώς πριγκίπισσες. Και στις φωτογραφίες τους αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό, μέσα από εικόνες που προβάλλουν «δυναμικά κορίτσια και γυναίκες από τον αληθινό κόσμο». 

Ξεκινώντας από αυτήν την εβδομάδα και μέχρι τις 11 Οκτωβρίου, η Disney σκοπεύει να δωρίσει μέχρι και 1 εκατ. δολάρια στο ίδρυμα Girl UP των Ηνωμένων Εθνών για κάθε like και share που παίρνει καθεμιά από της φωτογραφίες με το συγκεκριμένο hashtag.

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter


Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρίγκιπας Τζορτζ: Η απρόσμενη βασιλική εμφάνιση που μαρτυρά πως ακολουθεί τα βήματα του πατέρα του

Διεθνή / Πρίγκιπας Τζορτζ: Η απρόσμενη βασιλική εμφάνιση που μαρτυρά πως ακολουθεί τα βήματα του πατέρα του

Ο πρίγκιπας Τζορτζ έκανε μια απρόσμενη εμφάνιση στην ίδια ηλικία που ο πρίγκιπας και μελλοντικός βασιλιάς της Βρετανίας Ουίλιαμ, άρχισε να δίνει το παρών σε τέτοιες εκδηλώσεις
LIFO NEWSROOM
Ρωσία: Η απουσία του Λαβρόφ πυροδοτεί φήμες ότι έχει χάσει την εύνοια του Πούτιν

Διεθνή / Ρωσία: Η απουσία του Λαβρόφ πυροδοτεί φήμες ότι έχει χάσει την εύνοια του Πούτιν

Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών δεν παρευρέθηκε σε σημαντική συνάντηση στο Κρεμλίνο και δεν αποτελεί μέρος της ρωσικής αντιπροσωπείας στη Σύνοδο των G20, γεγονός που εγείρει εικασίες
LIFO NEWSROOM
Ιστορική αλλά διακριτική επίσκεψη αλ Σάρα στον Λευκό Οίκο: «Ο Τραμπ θέλει να δείξει πως δεν είναι πλέον τρομοκράτης»

Διεθνή / Ιστορική αλλά διακριτική η επίσκεψη αλ Σαράα στον Λευκό Οίκο: «Ο Τραμπ θέλει να δείξει πως δεν είναι πλέον τρομοκράτης»

Οι ΗΠΑ «επιτρέπουν στη Συρία να ξαναρχίσει τις δραστηριότητες της πρεσβείας της στην Ουάσιγκτον προκειμένου να ενισχυθεί ο συντονισμός ως προς τον αγώνα εναντίον της τρομοκρατίας»
LIFO NEWSROOM
Ryanair: Μόνο ψηφιακές κάρτες επιβίβασης θα δέχεται η εταιρεία από τις 12 Νοεμβρίου - Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Διεθνή / Ryanair: Μόνο ψηφιακές κάρτες επιβίβασης θα δέχεται η εταιρεία από τις 12 Νοεμβρίου - Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Η απόφαση έχει προκαλέσει αγωνία σχετικά με τους ηλικιωμένους επιβάτες, οι οποίοι ενδέχεται να μην διαθέτουν ή να μην είναι σε θέση να χειρίζονται ένα smartphone
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Δε φταίνε οι ταινίες της Ντίσνεϋ αλλά το μάρκετινγκ γύρω από αυτές (είχαν μια Μπάρμπι να ανταγωνιστούν), για τον τρόπο που μάθαιναν να σκέφτονται τα κοριτσάκια. Επίσης, πάντα (θα) φταίνε οι γονείς.Ο ίδιος ο Ντίσνεϋ παραμένει αμφιλεγόμενη φιγούρα. Η προσωπική τέχνη και βλέψη του είχε πιο σκοτεινό χαρακτήρα αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δυστυχώς δεν άφησε πίσω τόσο προσωπικό υλικό, μόνο το όνομα και την εταιρεία - αλλιώς θα έλεγα πεπεισμένα ότι είναι εξίσου παρεξηγημένος για μισογύνης με τον Ευριπίδη και τον Σαίξπηρ.Οι δημιουργοί που πάτησαν στο όνομά του έφτιαξαν χαρακτήρες με μαχητικότητα και δυναμισμό... Το ότι μέσα στην ταινία μπορεί να λανσάρουν ένα ωραίο φόρεμα ή ένα ρομάντζο, δε σημαίνει ότι χάνουν το χαρακτήρα τους. Προσωπικά πάντα θα προτιμώ τις παλιές ταινίες. Είναι πιο ανεπιτήδευτες γιατί δεν προσπαθούν να ξεφύγουν από αυτά τα τριπάκια που συζητάμε εδώ σήμερα.
Ακόμη κι αν ο γνώμονας είναι το οικονομικό όφελος( δεν ξέρω αν το έχει ανάγκη) αλλά σίγουρα αυτό είναι ένα μήνυμα που είναι ωραίο να περαστεί : δυνατές γυναίκες σε ενεργητικούς ρόλους. Ακόμη κι ένα κορίτσι να εμπνεύσει: άξιζε. :)