Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
3

Το 2016 η Disney ξεκίνησε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο #DreamBigPrincess. Τώρα, για τις ανάγκες του αντίστοιχου σάιτ της καμπάνιας, οι υπεύθυνοι πρόσθεσαν και φωτογραφικό υλικό, καλώντας παράλληλα τον κόσμο να μοιραστεί δικές του φωτογραφίες με αυτό το hashtag.

Συνολικά 19 φωτογράφοι εργάστηκαν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα με κοινή συνισταμένη το μήνυμα πως τα νεαρά κορίτσια θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτό του να γίνουν απλώς πριγκίπισσες. Και στις φωτογραφίες τους αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό, μέσα από εικόνες που προβάλλουν «δυναμικά κορίτσια και γυναίκες από τον αληθινό κόσμο». 

Ξεκινώντας από αυτήν την εβδομάδα και μέχρι τις 11 Οκτωβρίου, η Disney σκοπεύει να δωρίσει μέχρι και 1 εκατ. δολάρια στο ίδρυμα Girl UP των Ηνωμένων Εθνών για κάθε like και share που παίρνει καθεμιά από της φωτογραφίες με το συγκεκριμένο hashtag.

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter


Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Έπσταϊν: Νέες επικρίσεις για την απόκρυψη αρχείων - «Ο Τραμπ προσπαθεί να "πνίξει" το θέμα»

Διεθνή / Υπόθεση Έπσταϊν: Νέες επικρίσεις για την απόκρυψη αρχείων - «Ο Τραμπ προσπαθεί να "πνίξει" το θέμα»

Ο Έπσταϊν κατηγορήθηκε ότι εκμεταλλεύτηκε σεξουαλικά περισσότερες από 1.000 γυναίκες, πολλές εκ των οποίων ήταν ανήλικες - Πέθανε στη φυλακή το 2019, πριν δικαστεί
THE LIFO TEAM
Ρωσία: Νέα κριτική στην Ευρώπη σχετικά με το σχέδιο για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία

Διεθνή / Η Ρωσία λέει πως η Ευρώπη δεν βοηθάει στο να επιτευχθεί ειρήνη στην Ουκρανία

«Είμαι βέβαιος ότι οι προτάσεις που οι Ευρωπαίοι και οι Ουκρανοί έχουν καταθέσει δεν βελτιώνουν το έγγραφο και δεν ενισχύουν τη δυνατότητα επίτευξης μακροπρόθεσμης ειρήνης», δήλωσε κορυφαίος σύμβουλος εξωτερικής πολιτικής του Πούτιν
THE LIFO TEAM
Κέιτ Μίντλετον: Η χρονιά–ορόσημο που σηματοδότησε την επιστροφή της δύναμης και της αυτοπεποίθησής της

Διεθνή / Κέιτ Μίντλετον: Η χρονιά - ορόσημο που σηματοδότησε την επιστροφή της δύναμης και της αυτοπεποίθησής της

Η πριγκίπισσα της Ουαλίας βρίσκεται σε μια καθοριστική στιγμή, διαμορφώνοντας τη ζωή της ίδιας και του πρίγκιπα Ουίλιαμ, καθώς εγκαθίστανται σε νέο σπίτι και αναλαμβάνουν πιο κεντρικό ρόλο στη βασιλική οικογένεια
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Δε φταίνε οι ταινίες της Ντίσνεϋ αλλά το μάρκετινγκ γύρω από αυτές (είχαν μια Μπάρμπι να ανταγωνιστούν), για τον τρόπο που μάθαιναν να σκέφτονται τα κοριτσάκια. Επίσης, πάντα (θα) φταίνε οι γονείς.Ο ίδιος ο Ντίσνεϋ παραμένει αμφιλεγόμενη φιγούρα. Η προσωπική τέχνη και βλέψη του είχε πιο σκοτεινό χαρακτήρα αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δυστυχώς δεν άφησε πίσω τόσο προσωπικό υλικό, μόνο το όνομα και την εταιρεία - αλλιώς θα έλεγα πεπεισμένα ότι είναι εξίσου παρεξηγημένος για μισογύνης με τον Ευριπίδη και τον Σαίξπηρ.Οι δημιουργοί που πάτησαν στο όνομά του έφτιαξαν χαρακτήρες με μαχητικότητα και δυναμισμό... Το ότι μέσα στην ταινία μπορεί να λανσάρουν ένα ωραίο φόρεμα ή ένα ρομάντζο, δε σημαίνει ότι χάνουν το χαρακτήρα τους. Προσωπικά πάντα θα προτιμώ τις παλιές ταινίες. Είναι πιο ανεπιτήδευτες γιατί δεν προσπαθούν να ξεφύγουν από αυτά τα τριπάκια που συζητάμε εδώ σήμερα.
Ακόμη κι αν ο γνώμονας είναι το οικονομικό όφελος( δεν ξέρω αν το έχει ανάγκη) αλλά σίγουρα αυτό είναι ένα μήνυμα που είναι ωραίο να περαστεί : δυνατές γυναίκες σε ενεργητικούς ρόλους. Ακόμη κι ένα κορίτσι να εμπνεύσει: άξιζε. :)