Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
3

Το 2016 η Disney ξεκίνησε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο #DreamBigPrincess. Τώρα, για τις ανάγκες του αντίστοιχου σάιτ της καμπάνιας, οι υπεύθυνοι πρόσθεσαν και φωτογραφικό υλικό, καλώντας παράλληλα τον κόσμο να μοιραστεί δικές του φωτογραφίες με αυτό το hashtag.

Συνολικά 19 φωτογράφοι εργάστηκαν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα με κοινή συνισταμένη το μήνυμα πως τα νεαρά κορίτσια θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτό του να γίνουν απλώς πριγκίπισσες. Και στις φωτογραφίες τους αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό, μέσα από εικόνες που προβάλλουν «δυναμικά κορίτσια και γυναίκες από τον αληθινό κόσμο». 

Ξεκινώντας από αυτήν την εβδομάδα και μέχρι τις 11 Οκτωβρίου, η Disney σκοπεύει να δωρίσει μέχρι και 1 εκατ. δολάρια στο ίδρυμα Girl UP των Ηνωμένων Εθνών για κάθε like και share που παίρνει καθεμιά από της φωτογραφίες με το συγκεκριμένο hashtag.

Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια της Disney καλεί τα κορίτσια να έχουν μεγαλύτερα όνειρα από αυτά μιας πριγκίπισσας Facebook Twitter


Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επείγουσα έκκληση για δράση σε Γάζα και Δυτική Όχθη κάνουν εκατοντάδες πρώην διπλωμάτες της ΕΕ

Διεθνή / Επείγουσα έκκληση για δράση σε Γάζα και Δυτική Όχθη κάνουν εκατοντάδες πρώην διπλωμάτες της ΕΕ

Επιστολή 209 πρώην πρέσβεων και ανώτερων διπλωματών της ΕΕ καλεί σε άμεση δράση για τη Γάζα και τη Δυτική Όχθη - Ζητούν κυρώσεις, περιορισμούς σε εμπόριο και έρευνα, αν η ΕΕ δεν αναλάβει συλλογική πρωτοβουλία
LIFO NEWSROOM
«Η Γερμανία δεν θα αναγνωρίσει παλαιστινιακό κράτος», λέει ο καγκελάριος Μερτς

Διεθνή / «Η Γερμανία δεν θα αναγνωρίσει παλαιστινιακό κράτος», λέει ο καγκελάριος Μερτς

«Η θέση της ομοσπονδιακής κυβέρνησης είναι σαφής σε ό,τι αφορά την αναγνώριση παλαιστινιακού κράτους. Δεν θα προσχωρήσουμε στην πρωτοβουλία αυτή» ξεκαθάρισε ο καγκελάριος
LIFO NEWSROOM
«Φοβάμαι να πάω στο σινεμά»: Ένα ΛΟΑΤΚΙ+ φιλί στο «Lightyear» τρομοκράτησε τον Snoop Dogg

Διεθνή / «Φοβάμαι να πάω στο σινεμά»: Ένα ΛΟΑΤΚΙ+ φιλί στο «Lightyear» τρομοκράτησε τον Snoop Dogg

Ο Αμερικανός ράπερ είπε ότι ένιωσε «φοβισμένος» όταν πήγε τον εγγονό του στον κινηματογράφο και χρειάστηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις για το ομόφυλο ζευγάρι που εμφανίζεται στην ταινία
LIFO NEWSROOM
Γάζα: Πέντε δημοσιογράφοι ανάμεσα στους νεκρούς αεροπορικών πληγμάτων του Ισραήλ εναντίον νοσοκομείου

Διεθνή / Γάζα: Πέντε δημοσιογράφοι ανάμεσα στους νεκρούς αεροπορικών πληγμάτων του Ισραήλ εναντίον νοσοκομείου

Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις αναγνώρισαν ότι διεξήγαγαν πλήγμα «στην περιοχή του νοσοκομείου» Νάσερ και πρόσθεσαν ότι «στόχος δεν ήταν οι δημοσιογράφοι»
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ θέλει να χρησιμοποιήσει πλουτόνιο του Ψυχρού Πολέμου σε πυρηνικούς αντιδραστήρες

Διεθνή / Ο Τραμπ θέλει να χρησιμοποιήσει πλουτόνιο του Ψυχρού Πολέμου σε πυρηνικούς αντιδραστήρες

Η κυβέρνηση Τραμπ σκοπεύει να διαθέσει 20 τόνους πλουτονίου από αποσυναρμολογημένες πυρηνικές κεφαλές σε εταιρείες ενέργειας των ΗΠΑ για χρήση σε αντιδραστήρες, με κόστος μεταφοράς και επεξεργασίας να βαραίνει τη βιομηχανία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Δε φταίνε οι ταινίες της Ντίσνεϋ αλλά το μάρκετινγκ γύρω από αυτές (είχαν μια Μπάρμπι να ανταγωνιστούν), για τον τρόπο που μάθαιναν να σκέφτονται τα κοριτσάκια. Επίσης, πάντα (θα) φταίνε οι γονείς.Ο ίδιος ο Ντίσνεϋ παραμένει αμφιλεγόμενη φιγούρα. Η προσωπική τέχνη και βλέψη του είχε πιο σκοτεινό χαρακτήρα αλλά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Δυστυχώς δεν άφησε πίσω τόσο προσωπικό υλικό, μόνο το όνομα και την εταιρεία - αλλιώς θα έλεγα πεπεισμένα ότι είναι εξίσου παρεξηγημένος για μισογύνης με τον Ευριπίδη και τον Σαίξπηρ.Οι δημιουργοί που πάτησαν στο όνομά του έφτιαξαν χαρακτήρες με μαχητικότητα και δυναμισμό... Το ότι μέσα στην ταινία μπορεί να λανσάρουν ένα ωραίο φόρεμα ή ένα ρομάντζο, δε σημαίνει ότι χάνουν το χαρακτήρα τους. Προσωπικά πάντα θα προτιμώ τις παλιές ταινίες. Είναι πιο ανεπιτήδευτες γιατί δεν προσπαθούν να ξεφύγουν από αυτά τα τριπάκια που συζητάμε εδώ σήμερα.
Ακόμη κι αν ο γνώμονας είναι το οικονομικό όφελος( δεν ξέρω αν το έχει ανάγκη) αλλά σίγουρα αυτό είναι ένα μήνυμα που είναι ωραίο να περαστεί : δυνατές γυναίκες σε ενεργητικούς ρόλους. Ακόμη κι ένα κορίτσι να εμπνεύσει: άξιζε. :)