Η Louis Vuitton διαφημίζει τσάντες $10Κ με φόντο πίνακα της Τζόαν Μίτσελ χωρίς άδεια

Louis Vuitton: Διαφημίζει τσάντες με φόντο πίνακα της Τζόαν Μίτσελ χωρίς τη σχετική άδεια Facebook Twitter
Φωτ: Twitter
0

Η Lοuis Vuiton , γνωστή για το αυστηρό νομικό μανδύα με τον οποίο περιβάλλει τα προϊόντα και το λογότυπό της, βρίσκεται η ίδια πλέον υπόλογη, καθώς σε διαφήμιση τσάντας χρησιμοποίησε πίνακα της Τζόαν Μίτσελ χωρίς σχετική άδεια.

Στο ίδρυμα Louis Vuitton που το τελευταίο χρονικό διάστημα φιλοξενείται έκθεση με έργα των Κλοντ Μονέ και Τζόαν Μίτσελ, πραγματοποιήθηκε φωτογράφιση για διαφήμιση τσάντας.

Στην εν λόγω διαφήμιση, φαίνεται η επί χρόνια πρέσβειρα του οίκου Léa Seydoux να κρατά τσάντα αξίας 10.500 δολαρίων με φόντο πίνακα της Μίτσελ.

Το γεγονός αυτό φαίνεται πως έχει ενοχλήσει ιδιαίτερα το ίδρυμα Τζόαν Μίτσελ, καθώς και τις δύο φορές που ζητήθηκε από τον οίκο μόδας να χρησιμοποιηθούν οι πίνακες για τις ανάγκες διαφήμισης τσάντας Lοuis Vuiton, οι υπεύθυνοι του ιδρύματος έδωσαν αρνητική απάντηση.

«Παρά το γεγονός ότι πολλές εταιρείες πολυτελείας δηλώνουν ότι τα ιδρύματά τους είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τις εταιρείες τους, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Η Louis Vuitton προσπαθεί συχνά να συνδέσει αυτά τα δύο, το ίδρυμα και την εταιρεία, στην συνείδηση του κόσμου», ανέφερε στους NYT η Natasha Degan, πρόεδρος των μελετών αγοράς τέχνης στο Fashion Institute of Technology.

Πάντως, μπαίνοντας κανείς σήμερα στην ιστοσελίδα του οίκου Louis Vuitton, βλέπει τη Γαλλίδα ηθοποιό και πρέσβειρα του οίκου να κρατά την διάσημη τσάντα Capucine, με φόντο τα «Νούφαρα» του Κλοντ Μονέ.

Πιθανότατα η καμπάνια γυρίστηκε στο ίδρυμα Louis Vuitton όπου και εκτίθεται ο πίνακας, ωστόσο, παραμένει άγνωστο αν για την συγκεκριμένη διαφήμιση δόθηκε η απαιτούμενη άδεια. 

Η Louis Vuitton διαφημίζει τσάντες Κ με φόντο πίνακα της Τζόαν Μίτσελ χωρίς άδεια Facebook Twitter
Φωτ.: Louis Vuitton

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM