Μια διαφημιστική εφαρμογή εταιρίας καλλυντικών στο faceboοk προκαλεί αυτές τις μέρες αντιδράσεις στην Ινδία. Η αγγλοολανδική Vaseline λάνσαρε πρόσφατα την εφαρμογή “Transform your face on Facebook” σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανδρική σειρά προϊόντων λεύκανσης του δέρματος δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να λευκάνουν ψηφιακά τις profile pictures τους. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι o ηθοποιός Shahid Kapoor ο οποίος εμφανίζεται με το μισό του πρόσωπο σκούρο και το άλλο μισό φανερά πιο ανοιχτόχρωμο. Η εμμονή των Ινδων με το λευκό δέρμα που θεωρείται δείγμα ευγενικής καταγωγής δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τις μεγάλες δυτικές εταιρίες καλλυντικών όπως η Garnier, η L΄Οreal και η Νivea. Σε όλη την Ασία η αγορά λευκαντικών κρεμών για άνδρες και γυναίκες αναμένεται να αποφέρει φέτος κέρδη 12 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ένα κορίτσι που ήθελε να δοκιμάσει σουτιέν και «η τρανς υπάλληλος»: Η διασταύρωση των γεγονότων

«Στα τέσσερα»: Το πιο καυτό και αμφιλεγόμενο βιβλίο του φετινού καλοκαιριού

Θεσσαλονίκη: 10χρονη κατήγγειλε ότι βιαζόταν παρουσία της μητέρας της

ΟΠΕΚΕΠΕ: Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ξεκινά έρευνα για την Καλλιόπη Σεμερτζίδου της ΝΔ

Θεσσαλονίκη: Βαρύ κατηγορητήριο σε 37χρονο και 24χρονη για τον βιασμό της 10χρονης κόρης της
