Μια διαφημιστική εφαρμογή εταιρίας καλλυντικών στο faceboοk προκαλεί αυτές τις μέρες αντιδράσεις στην Ινδία. Η αγγλοολανδική Vaseline λάνσαρε πρόσφατα την εφαρμογή “Transform your face on Facebook” σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανδρική σειρά προϊόντων λεύκανσης του δέρματος δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να λευκάνουν ψηφιακά τις profile pictures τους. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι o ηθοποιός Shahid Kapoor ο οποίος εμφανίζεται με το μισό του πρόσωπο σκούρο και το άλλο μισό φανερά πιο ανοιχτόχρωμο. Η εμμονή των Ινδων με το λευκό δέρμα που θεωρείται δείγμα ευγενικής καταγωγής δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τις μεγάλες δυτικές εταιρίες καλλυντικών όπως η Garnier, η L΄Οreal και η Νivea. Σε όλη την Ασία η αγορά λευκαντικών κρεμών για άνδρες και γυναίκες αναμένεται να αποφέρει φέτος κέρδη 12 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Γιατί ανοίγει ξανά η υπόθεση θανάτου της Μαίρης Χρονοπούλου

Γερμανία: Η δήμαρχος που μαχαιρώθηκε από τη θετή κόρη της αποκάλυψε ότι βασανίστηκε επί ώρες

Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Επίθεση με πιρούνι σε έγκυο στο Ψυχικό: «Την κάρφωσε πάνω από 110 φορές, είχε ξυρίσει το κεφάλι της κόρης του»

«Απ' τα βουνά πηγάζει η ελπίδα, γι' αυτό επιστρέφουμε και τα προστατεύουμε»
