Μια διαφημιστική εφαρμογή εταιρίας καλλυντικών στο faceboοk προκαλεί αυτές τις μέρες αντιδράσεις στην Ινδία. Η αγγλοολανδική Vaseline λάνσαρε πρόσφατα την εφαρμογή “Transform your face on Facebook” σε μια προσπάθεια να προωθήσει την ανδρική σειρά προϊόντων λεύκανσης του δέρματος δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να λευκάνουν ψηφιακά τις profile pictures τους. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι o ηθοποιός Shahid Kapoor ο οποίος εμφανίζεται με το μισό του πρόσωπο σκούρο και το άλλο μισό φανερά πιο ανοιχτόχρωμο. Η εμμονή των Ινδων με το λευκό δέρμα που θεωρείται δείγμα ευγενικής καταγωγής δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τις μεγάλες δυτικές εταιρίες καλλυντικών όπως η Garnier, η L΄Οreal και η Νivea. Σε όλη την Ασία η αγορά λευκαντικών κρεμών για άνδρες και γυναίκες αναμένεται να αποφέρει φέτος κέρδη 12 δισ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Eurovision 2025 - Β' Ημιτελικός: Η Ελλάδα με την Klavdia στον τελικό - Ποιες χώρες πέρασαν

Eurovision 2025: Αποθεώθηκε η Klavdia - Η εκρηκτική κορύφωση στο φινάλε του Β' Ημιτελικού

Eurovision 2025: Σήκωσαν σημαίες της Παλαιστίνης την ώρα που τραγουδούσε η εκπρόσωπος του Ισραήλ

Τροχαίο στην Πέτρου Ράλλη: «Αν είχα καθυστερήσει λίγα δευτερόλεπτα, θα με είχε πλακώσει» - Εικόνες από το σημείο

Ζαχάροβα για Ζελένσκι: Περιμένουμε να τελειώσει ο κλόουν την ομιλία του, να περάσει η επίδραση από τα παραισθησιογόνα
