Η Beyoncé μόλις έγινε η πρώτη μαύρη γυναίκα που φορά το θρυλικό Tiffany Diamond

Beyoncé Just Became The First Black Woman To Wear The Iconic Tiffany Diamond Facebook Twitter
Η Beyoncé Knowles-Carter στην ευρωπαϊκή πρεμιέρα του «The Lion King» της Disney, στο Λέστερ του Λονδίνου, στις 14 Ιουλίου 2019. Gareth Cattermole/Getty Images
0

Η Beyoncé και ο ράπερ σύζυγός της, JAY-Z, κατάφεραν ξανά να συζητηθούν. Και αυτή τη φορά, έγραψαν επίσης ιστορία. 

Το διάσημο ζευγάρι είναι το νέο πρόσωπο στη διαφημιστική καμπάνια των Tiffany & Co., που «γιορτάζει τη σύγχρονη αγάπη», όπως ανακοίνωσε η πολυτελής αλυσίδα κοσμημάτων. 

Φωτογραφίες από την καμπάνια «About Love» -συμπεριλαμβανομένων μερικών που δημοσιεύτηκαν στο Instagram της Beyoncé- τυγχάνουν ήδη τεράστιου θαυμασμού στα social media, τόσο για το εντυπωσιακό αποτέλεσμα αλλά και την ιστορική στιγμή που απεικονίζουν. 

Η Beyoncé φαίνεται να φοράει ένα κολιέ με ένα μεγάλο, κίτρινο διαμάντι. Πρόκειται για το θρυλικό Tiffany Diamond των 128 καρατίων, που η εταιρία απέκτησε το 1978 και σπανίως βγάζει σε κοινή θέα.

Η Όντρεϊ Χέπμπορν το είχε φορέσει στις φωτογραφίσεις για το «Breakfast at Tiffany's» και η Lady Gaga στην τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ, το 2019. 

Η Beyoncé είναι μόλις η τέταρτη γυναίκα, και πρώτη μαύρη, που φοράει το διαμάντι σε παραπάνω από έναν αιώνα. 

Αυτό δεν ήταν, όμως, το μοναδικό ορόσημο. Σε κάποιες φωτογραφίες, το ζευγάρι ποζάρει μπροστά από έναν μεγάλο, τιρκουάζ πίνακα- το «Equals Pi» του Jean-Michel Basquiat. Το έργο του 1982 προέρχεται από ιδιωτική συλλογή και δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ δημοσίως, σύμφωνα με το Tiffany. 

Επίσης υπάρχει ένα προσωπικό ορόσημο για τους Carters- είναι η πρώτη καμπάνια, στην οποία εμφανίζονται μαζί.

Η Beyoncé με τον JAY-Z, που παντρεύτηκαν το 2008, έχουν μακρά ιστορία από σκαμπανεβάσματα στη σχέση τους, κάτι που προφανώς χρησιμοποιήθηκε στην καμπάνια.

«Η καμπάνια ενσωματώνει την ομορφιά της αγάπης μέσα στο χρόνο και όλες τις αντιφατικές πλευρές της, σφυρηλατώντας ένα νέο όραμα αγάπης σήμερα», εξηγεί το διάσημο κοσμηματοπωλείο. 

Και φυσικά, θα υπάρξει επίσης μουσική. Η εταιρία είπε ότι θα κυκλοφορήσει μια ταινία σε σκηνοθεσία Emmanuel Adjei -συμμετείχε στο visual άλμπουμ «Black Is King» της Beyoncé- με μια επανέκδοση του «Moon River» με τα φωνητικά της Beyoncé. Το τραγούδι γράφτηκε για την Όντρεϊ Χέπμπορν στο «Breakfast at Tiffany's». 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Διεθνή / Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Η 22χρονη εντοπίστηκε στο Παρίσι από Ουκρανό δημοσιογράφο, ο οποίος τη ρώτησε πώς αισθάνεται για τις πράξεις του Ρώσου προέδρου, ενώ την κάλεσε να επισκεφτεί το Κίεβο
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Διεθνή / Ιταλία: Νομοσχέδιο για τη σεξουαλική αγωγή ως «φραγμός» στη «woke ιδεολογία φύλου»

Ο υφυπουργός Παιδείας υπερασπίστηκε το νομοσχέδιο, ενώ κατηγόρησε την Αριστερά ότι θέλει «να φέρνει drag queens και πορνοστάρ στα σχολεία για να μιλούν για σεξουαλική ρευστότητα και παρένθετη μητρότητα»
LIFO NEWSROOM
Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Διεθνή / Το Σαν Φρανσίσκο μηνύει 10 πολυεθνικές για  τα «εθιστικά» υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες γνώριζαν ότι τα προϊόντα τους ήταν «επικίνδυνα για κατανάλωση» και χρησιμοποιούσαν «παραπλανητικές τακτικές» για να τα προωθήσουν
LIFO NEWSROOM
New York Times: Προσφεύγουν κατά του Πενταγώνου για τους νέους περιορισμούς στον Τύπο

Διεθνή / New York Times: Προσφεύγουν κατά του Πενταγώνου για τους νέους περιορισμούς στον Τύπο

Πρόσφατα τέθηκαν σε ισχύ νέοι όροι διαπιστεύσεων που απαγορεύουν στους δημοσιογράφους να ζητούν πληροφορίες οι οποίες δεν έχουν εγκριθεί εκ των προτέρων από την πολιτική ηγεσία
LIFO NEWSROOM