Ευρωεκλογές 2024: Ο Όρμπαν κάνει την πιο δαπανηρή προεκλογική διαφημιστική εκστρατεία

Ευρωεκλογές 2024: Ο Όρμπαν πρωτοστατεί στη διαφήμιση δαπάνη Facebook Twitter
Βίκτορ Όρμπαν - Φωτ. αρχείου: EPA
0

Οι πολιτικοί και τα κόμματα έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για διαδικτυακές διαφημίσεις στην τελική ευθεία για τις ευρωεκλογές 2024, με τον Βίκτορ Όρμπαν και το κόμμα του Fidesz να ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα στις πλατφόρμες της Google και της Meta. 

Ο Βίκτορ Όρμπαν της Ουγγαρίας και το κόμμα του Fidesz, πρωτοστατούν στη διαφημιστική προεκλογική εκστρατεία ενόψει των ευρωεκλογών.Τα ακροδεξιά κόμματα έχουν επίσης αξιοποιήσει το YouTube και τη Google για την προώθηση των ιδεών τους, όπως η πάταξη της μετανάστευσης προς την ΕΕ ή η επίθεση στους πολιτικούς τους αντιπάλους. Έχουν επίσης καταφερθεί εναντίον της υποστήριξης των Βρυξελλών προς την Ουκρανία.

Μια μελέτη τον Απρίλιο έδειξε ότι η πολιτική διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να επηρεάσει τα εκλογικά αποτελέσματα, αλλά οι νέοι ευρωπαϊκοί νόμοι περί τεχνολογίας και προστασίας της ιδιωτικής ζωής έχουν επίσης καταστήσει πιο δύσκολο για τους πολιτικούς να στοχεύουν και να επηρεάζουν μικρότερες ομάδες ανθρώπων με βάση συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και ενδιαφέροντα.

Η Ουγγαρία των σχεδόν 10 εκατ. κατοίκων δεν είναι σε καμία περίπτωση η μεγαλύτερη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά στον κόσμο της πολιτικής διαδικτυακής διαφήμισης, η κεντροευρωπαϊκή χώρα -και ιδιαίτερα ο ακροδεξιός πρωθυπουργός της και το κόμμα του Fidesz- ξοδεύουν με διαφορά τα περισσότερα χρήματα. Τις τελευταίες εβδομάδες, οι αγορές πολιτικών διαφημίσεων από το Fidesz και τον Βίκτορ Όρμπαν ξεπέρασαν ακόμη και τις αντίστοιχες δαπάνες ολόκληρων χωρών, όπως η Ισπανία.

Κατά την προετοιμασία των εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, καθώς και των τοπικών εκλογών στην Ουγγαρία, που θα διεξαχθούν ταυτόχρονα, το Fidesz αγόρασε τις περισσότερες διαφημίσεις τόσο στις πλατφόρμες της Google όσο και της Meta, με βάση τα ευρώ που δαπανήθηκαν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο πολιτικό κόμμα στο μπλοκ των 27 χωρών.

Μεταξύ 29 Απριλίου και 30 Μαΐου, το Fidesz ξόδεψε 230.000 ευρώ σε διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις.

 

Σε κάθε διαφήμιση, το Fidesz παρουσιάζει τους αριστερούς αντιπάλους του ως υποχείρια των Βρυξελλών και των χορηγών όπως ο Τζορτζ Σόρος. Σε άλλες, το ακροδεξιό πολιτικό κόμμα έχει τοποθετηθεί ως το "κόμμα της ειρήνης", κατηγορώντας τους αντιπάλους του ότι ευνοούν τον πόλεμο. Αυτό είναι μια άμεση αναφορά στην υποστήριξη του Όρμπαν προς τη Ρωσία, τη σύγκρουση της οποίας με την Ουκρανία θα προτιμούσε να δει να τελειώνει - κυρίως υπέρ του Βλαντιμίρ Πούτιν.

Με πληροφορίες από Politico

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ρωσία θέλει πίσω τους S-400 από την Τουρκία – Στο τραπέζι η επαναγορά τους

Διεθνή / Η Ρωσία θέλει πίσω τους S-400 από την Τουρκία – Στο τραπέζι η επαναγορά τους

Η Ρωσία φέρεται να ζήτησε από την Τουρκία να επαναγοράσει τους S-400, καθώς αντιμετωπίζει ελλείψεις λόγω αυξημένης ζήτησης - Πώς η πρόταση επηρεάζει τις σχέσεις Άγκυρας με ΝΑΤΟ και ΗΠΑ και τι σημαίνει για τα F-35
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
«Ερντογάν παραιτήσου»: Εντυπωσιακή διαδήλωση του CHP στην Άγκυρα εν μέσω του πογκρόμ κατά των κεμαλικών

Διεθνή / «Ερντογάν παραιτήσου»: Εντυπωσιακή διαδήλωση του CHP στην Άγκυρα εν μέσω του πογκρόμ κατά των κεμαλικών

Μεγάλη διαδήλωση 50.000 ατόμων στην Άγκυρα ενάντια στη δικαστική απόφαση που απειλεί την ηγεσία του CHP - Ο Οζγκιούρ Οζέλ κάνει λόγο για «δικαστικό πραξικόπημα» και επιτίθεται στην κυβέρνηση Ερντογάν
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Στο Ισραήλ ο Ρουμπιο - Η προσάρτηση της Δυτικής Όχθης στην ατζέντα

Διεθνή / Στο Ισραήλ ο Ρουμπιο - Η προσάρτηση της Δυτικής Όχθης στην ατζέντα

Ο Ρούμπιο έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί σε κατ' ιδίαν συζητήσεις ότι η αμερικανική διοίκηση δεν θα αντιταχθεί στην προσάρτηση αυτή - Αξιωματούχοι επισημαίνουν όμως τον κίνδυνο να διαταραχθούν οι Συμφωνιες του Αβραάμ
LIFO NEWSROOM