Ευρωεκλογές 2024: Ο Όρμπαν κάνει την πιο δαπανηρή προεκλογική διαφημιστική εκστρατεία

Ευρωεκλογές 2024: Ο Όρμπαν πρωτοστατεί στη διαφήμιση δαπάνη Facebook Twitter
Βίκτορ Όρμπαν - Φωτ. αρχείου: EPA
0

Οι πολιτικοί και τα κόμματα έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για διαδικτυακές διαφημίσεις στην τελική ευθεία για τις ευρωεκλογές 2024, με τον Βίκτορ Όρμπαν και το κόμμα του Fidesz να ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα στις πλατφόρμες της Google και της Meta. 

Ο Βίκτορ Όρμπαν της Ουγγαρίας και το κόμμα του Fidesz, πρωτοστατούν στη διαφημιστική προεκλογική εκστρατεία ενόψει των ευρωεκλογών.Τα ακροδεξιά κόμματα έχουν επίσης αξιοποιήσει το YouTube και τη Google για την προώθηση των ιδεών τους, όπως η πάταξη της μετανάστευσης προς την ΕΕ ή η επίθεση στους πολιτικούς τους αντιπάλους. Έχουν επίσης καταφερθεί εναντίον της υποστήριξης των Βρυξελλών προς την Ουκρανία.

Μια μελέτη τον Απρίλιο έδειξε ότι η πολιτική διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να επηρεάσει τα εκλογικά αποτελέσματα, αλλά οι νέοι ευρωπαϊκοί νόμοι περί τεχνολογίας και προστασίας της ιδιωτικής ζωής έχουν επίσης καταστήσει πιο δύσκολο για τους πολιτικούς να στοχεύουν και να επηρεάζουν μικρότερες ομάδες ανθρώπων με βάση συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και ενδιαφέροντα.

Η Ουγγαρία των σχεδόν 10 εκατ. κατοίκων δεν είναι σε καμία περίπτωση η μεγαλύτερη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά στον κόσμο της πολιτικής διαδικτυακής διαφήμισης, η κεντροευρωπαϊκή χώρα -και ιδιαίτερα ο ακροδεξιός πρωθυπουργός της και το κόμμα του Fidesz- ξοδεύουν με διαφορά τα περισσότερα χρήματα. Τις τελευταίες εβδομάδες, οι αγορές πολιτικών διαφημίσεων από το Fidesz και τον Βίκτορ Όρμπαν ξεπέρασαν ακόμη και τις αντίστοιχες δαπάνες ολόκληρων χωρών, όπως η Ισπανία.

Κατά την προετοιμασία των εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, καθώς και των τοπικών εκλογών στην Ουγγαρία, που θα διεξαχθούν ταυτόχρονα, το Fidesz αγόρασε τις περισσότερες διαφημίσεις τόσο στις πλατφόρμες της Google όσο και της Meta, με βάση τα ευρώ που δαπανήθηκαν, σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο πολιτικό κόμμα στο μπλοκ των 27 χωρών.

Μεταξύ 29 Απριλίου και 30 Μαΐου, το Fidesz ξόδεψε 230.000 ευρώ σε διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις.

 

Σε κάθε διαφήμιση, το Fidesz παρουσιάζει τους αριστερούς αντιπάλους του ως υποχείρια των Βρυξελλών και των χορηγών όπως ο Τζορτζ Σόρος. Σε άλλες, το ακροδεξιό πολιτικό κόμμα έχει τοποθετηθεί ως το "κόμμα της ειρήνης", κατηγορώντας τους αντιπάλους του ότι ευνοούν τον πόλεμο. Αυτό είναι μια άμεση αναφορά στην υποστήριξη του Όρμπαν προς τη Ρωσία, τη σύγκρουση της οποίας με την Ουκρανία θα προτιμούσε να δει να τελειώνει - κυρίως υπέρ του Βλαντιμίρ Πούτιν.

Με πληροφορίες από Politico

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ουκρανία ΗΠΑ ΕΕ

Διεθνή / Ουκρανία: Το σχέδιο των ΗΠΑ προβλέπει ένταξη στην ΕΕ το 2027 - Οι Ευρωπαίοι αντιδρούν

Η ένταξη από την 1η Ιανουαρίου 2027 «προβλέπεται, αλλά παραμένει αντικείμενο διαπραγμάτευσης», με την Ουάσινγκτον να τάσσεται υπέρ της επίσπευσης, όπως αναφέρει πηγή με γνώση των συνομιλιών
THE LIFO TEAM
Βασιλιάς Κάρολος: Ηχογράφησε μήνυμα όπου μιλά πρώτη φορά για τον καρκίνο

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος: Ηχογράφησε μήνυμα όπου μιλά πρώτη φορά για τον καρκίνο

Αυτό θα αποτελέσει μια σπάνια ενημέρωση για την κατάσταση της υγείας του Βρετανού μονάρχη, ο οποίος υποβάλλεται σε θεραπεία από τότε που αποκάλυψε τη διάγνωσή του τον Φεβρουάριο του 2024
THE LIFO TEAM
Πλημμύρες και απόγνωση στη Γάζα - Οι κάτοικοι περιμένουν το επόμενο βήμα του ειρηνευτικού σχεδίου

Διεθνή / Πλημμύρες και απόγνωση στη Γάζα - Οι κάτοικοι περιμένουν το επόμενο βήμα του ειρηνευτικού σχεδίου

Δύο μήνες μετά την επιβολή εκεχειρίας από τις ΗΠΑ, η Γάζα είναι καθηλωμένη στην πρώτη φάση του ειρηνευτικού σχεδίου του Ντόναλντ Τραμπ ενώ ο χειμώνας πλησιάζει στον πολύπαθο παλαιστινιακό θύλακα
THE LIFO TEAM