Εξαφανίζονται από τα ράφια τα αναψυκτικά «διαίτης» και ο λόγος είναι απλός

Εξαφανίζονται από τα αναψυκτικά διαίτης από τα ράφια και ο λόγος είναι απλός Facebook Twitter
Pixabay
0

Τα αναψυκτικά διαίτης έχουν αποτελέσει ειδικά στις ΗΠΑ την υγιεινή εκδοχή και αιτιολογία για την καθημερινή κατανάλωσή τους.

Πρόσφατα, ωστόσο, οι λάτρεις των αναψυκτικών διαίτης παρατήρησαν ότι υπάρχουν λιγότερα κουτάκια και μπουκάλια από τα αγαπημένα τους αναψυκτικά στα τοπικά παντοπωλεία. Αντίθετα, κυκλοφορούν ευρέως οι αντίστοιχες κανονικές εκδόσεις ή η εναλλακτική του προϊόντος με την ένδειξη «χωρίς ζάχαρη».

Η Lisa Williams, PhD, Διευθύνουσα Σύμβουλος του World of EPI, και ηγέτιδα  στον τομέα των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού και logistics, είπε στο Allrecipes ότι ενώ τόσο τα αναψυκτικά διαίτης όσο και τα αναψυκτικά «χωρίς ζάχαρη» δεν περιέχουν ζάχαρη ή θερμίδες, το πρώτο έχει συνήθως πιο ελαφριά γεύση, ενώ το δεύτερο μοιάζει περισσότερο με το αρχικό παρασκεύασμα.

Ένας πιθανός λόγος για τον οποίο εμφανίζονται λιγότερα αναψυκτικά διαίτης στα ράφια είναι η ίδια η λέξη «δίαιτα», η οποία από μόνη της, προκαλεί δυσφορία στους καταναλωτές.

«Η ένδειξη χωρίς ζάχαρη έχει πιο ευνοϊκή σημασία από τη δίαιτα πλέον. Η μηδενική ζάχαρη γίνεται ευρέως πιο αποδεκτή. Ως εκ τούτου, περισσότεροι προμηθευτές ροφημάτων χωρίς θερμίδες χρησιμοποιούν τον όρο χωρίς ζάχαρη αντί «δίαιτα», προκειμένου να προσελκύσουν τους νεότερους καταναλωτές», εξήγησε η Δρ Williams.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η αγγλική γλώσσα δεν κάνει διάκριση μεταξύ της λέξης «κάνω δίαιτα » και «διατροφή», που και για τα δύο είναι η λέξη «diet».

Τα τελευταία χρόνια, ο αγώνας κατά της δίαιτας και υπέρ της διατροφής ωστόσο έχει εγείρει δημόσια αντιδράσεις για τον σκόπιμο περιορισμό της πρόσληψης τροφής.

«Η σημασία της λέξης «δίαιτα» είναι αντίθετη με όλα όσα θέλουν οι Millennials και τώρα οι εκπρόσωποι της Gen Z στα προϊόντα που καταναλώνουν.

Η κατανάλωση λιγότερης ζάχαρης θεωρείται ότι είναι πιο υγιεινός τρόπος ζωής, επομένως ένα προϊόν που περιγράφεται ως «χωρίς ζάχαρη» έχει απήχηση ακόμα και όταν είναι το ίδιο προϊόν με νέο όνομα», εξηγούν οι ειδικοί.


Την ίδια θεωρία υποστηρίζει και η Lindsay Martin, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στο Reed’s. «Η αλλαγή επωνυμίας σε «χωρίς ζάχαρη} είναι ένα απλό εργαλείο μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρείες μαζικής κατανάλωσης για να αποφύγουν τη λέξη «δίαιτα».


Ο Todd Kaplan, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στην Pepsi, συμφωνεί λέγοντας πως «Πρόσφατα, χρησιμοποιήσαμε το Pepsi Zero Sugar, καθώς πιστεύουμε ότι είναι το τέλειο ταίρι για αναψυκτικά τύπου κόλα με μηδενική ζάχαρη, χωρίς εκπτώσεις στη γεύση. Αναμένουμε ότι η κόλα χωρίς ζάχαρη θα παραμείνει μια μεγάλη αγοραστική περιοχή για εμάς στο μέλλον, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα χωρίς ζάχαρη με εξαιρετική γεύση».

Αν και δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι οι μεγάλες εταιρείες αναψυκτικών θα αποσύρουν τα προϊόντα διαίτης από την αγορά, είναι ήδη ορατό ότι στα ράφια υπάρχουν περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη «χωρίς ζάχαρη» παρά με την ένδειξη «διαίτης».

Με πληροφορίες του allrecipes

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τρανς στρατιωτικοί στις ΗΠΑ «σε κατάσταση επιβίωσης» καθώς τίθεται σε ισχύ η απαγόρευση υπηρεσίας

Διεθνή / Τρανς στρατιωτικοί στις ΗΠΑ «σε κατάσταση επιβίωσης» καθώς τίθεται σε ισχύ η απαγόρευση υπηρεσίας

Μετά από δεκαετίες υπηρεσίας, χιλιάδες τρανς άνθρωποι στις ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ βρίσκονται αντιμέτωποι με αποπομπή, καθώς ο Ντόναλντ Τραμπ επιβάλλει ξανά την απαγόρευση συμμετοχής τους. Το BBC κατέγραψε τις μαρτυρίες τους
LIFO NEWSROOM
Οι έφηβες νιώθουν τη μεγαλύτερη μοναξιά από όλες τις κοινωνικές ομάδες, αναφέρει ο ΠΟΥ

Διεθνή / Οι έφηβες νιώθουν τη μεγαλύτερη μοναξιά από όλες τις κοινωνικές ομάδες, αναφέρει ο ΠΟΥ

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας διευκρινίζει ότι η μοναξιά δεν είναι το ίδιο με την απομόνωση - Η μοναξιά είναι το «επώδυνο συναίσθημα» που νιώθουν όσοι δεν έχουν τις σχέσεις που επιθυμούν
LIFO NEWSROOM
«Τσιπάκια» στο δέρμα και ρομπότ στις φυλακές, προτείνουν τεχνολογικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο

Διεθνή / «Τσιπάκια» στο δέρμα και ρομπότ στις φυλακές, προτείνουν τεχνολογικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η υπουργός Δικαιοσύνης στη Βρετανία ζήτησε «βαθιά συνεργασία» με τον τεχνολογικό τομέα για την επίλυση της κρίσης στο σωφρονιστικό σύστημα και έλαβε διάφορες προτάσεις
LIFO NEWSROOM
Ζόχραν Μαμντάνι: Ο σοσιαλισμός με τις λεπτές γραβάτες

Διεθνή / Ζόχραν Μαμντάνι: Ο σοσιαλισμός με τις λεπτές γραβάτες

Ο υποψήφιος των Δημοκρατικών για τη δημαρχία της Νέας Υόρκης έχει ριζοσπαστικές ιδέες, αλλά μια γκαρνταρόμπα προσεκτικά συμβατική, παρατηρεί ο αμερικανικός Τύπος, που βάζει στο επίκεντρο και τις στιλιστικές επιλογές του 33χρονου πολιτικού
LIFO NEWSROOM