Εξαφανίζονται από τα ράφια τα αναψυκτικά «διαίτης» και ο λόγος είναι απλός

Εξαφανίζονται από τα αναψυκτικά διαίτης από τα ράφια και ο λόγος είναι απλός Facebook Twitter
Pixabay
0

Τα αναψυκτικά διαίτης έχουν αποτελέσει ειδικά στις ΗΠΑ την υγιεινή εκδοχή και αιτιολογία για την καθημερινή κατανάλωσή τους.

Πρόσφατα, ωστόσο, οι λάτρεις των αναψυκτικών διαίτης παρατήρησαν ότι υπάρχουν λιγότερα κουτάκια και μπουκάλια από τα αγαπημένα τους αναψυκτικά στα τοπικά παντοπωλεία. Αντίθετα, κυκλοφορούν ευρέως οι αντίστοιχες κανονικές εκδόσεις ή η εναλλακτική του προϊόντος με την ένδειξη «χωρίς ζάχαρη».

Η Lisa Williams, PhD, Διευθύνουσα Σύμβουλος του World of EPI, και ηγέτιδα  στον τομέα των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού και logistics, είπε στο Allrecipes ότι ενώ τόσο τα αναψυκτικά διαίτης όσο και τα αναψυκτικά «χωρίς ζάχαρη» δεν περιέχουν ζάχαρη ή θερμίδες, το πρώτο έχει συνήθως πιο ελαφριά γεύση, ενώ το δεύτερο μοιάζει περισσότερο με το αρχικό παρασκεύασμα.

Ένας πιθανός λόγος για τον οποίο εμφανίζονται λιγότερα αναψυκτικά διαίτης στα ράφια είναι η ίδια η λέξη «δίαιτα», η οποία από μόνη της, προκαλεί δυσφορία στους καταναλωτές.

«Η ένδειξη χωρίς ζάχαρη έχει πιο ευνοϊκή σημασία από τη δίαιτα πλέον. Η μηδενική ζάχαρη γίνεται ευρέως πιο αποδεκτή. Ως εκ τούτου, περισσότεροι προμηθευτές ροφημάτων χωρίς θερμίδες χρησιμοποιούν τον όρο χωρίς ζάχαρη αντί «δίαιτα», προκειμένου να προσελκύσουν τους νεότερους καταναλωτές», εξήγησε η Δρ Williams.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η αγγλική γλώσσα δεν κάνει διάκριση μεταξύ της λέξης «κάνω δίαιτα » και «διατροφή», που και για τα δύο είναι η λέξη «diet».

Τα τελευταία χρόνια, ο αγώνας κατά της δίαιτας και υπέρ της διατροφής ωστόσο έχει εγείρει δημόσια αντιδράσεις για τον σκόπιμο περιορισμό της πρόσληψης τροφής.

«Η σημασία της λέξης «δίαιτα» είναι αντίθετη με όλα όσα θέλουν οι Millennials και τώρα οι εκπρόσωποι της Gen Z στα προϊόντα που καταναλώνουν.

Η κατανάλωση λιγότερης ζάχαρης θεωρείται ότι είναι πιο υγιεινός τρόπος ζωής, επομένως ένα προϊόν που περιγράφεται ως «χωρίς ζάχαρη» έχει απήχηση ακόμα και όταν είναι το ίδιο προϊόν με νέο όνομα», εξηγούν οι ειδικοί.


Την ίδια θεωρία υποστηρίζει και η Lindsay Martin, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στο Reed’s. «Η αλλαγή επωνυμίας σε «χωρίς ζάχαρη} είναι ένα απλό εργαλείο μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρείες μαζικής κατανάλωσης για να αποφύγουν τη λέξη «δίαιτα».


Ο Todd Kaplan, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στην Pepsi, συμφωνεί λέγοντας πως «Πρόσφατα, χρησιμοποιήσαμε το Pepsi Zero Sugar, καθώς πιστεύουμε ότι είναι το τέλειο ταίρι για αναψυκτικά τύπου κόλα με μηδενική ζάχαρη, χωρίς εκπτώσεις στη γεύση. Αναμένουμε ότι η κόλα χωρίς ζάχαρη θα παραμείνει μια μεγάλη αγοραστική περιοχή για εμάς στο μέλλον, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα χωρίς ζάχαρη με εξαιρετική γεύση».

Αν και δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι οι μεγάλες εταιρείες αναψυκτικών θα αποσύρουν τα προϊόντα διαίτης από την αγορά, είναι ήδη ορατό ότι στα ράφια υπάρχουν περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη «χωρίς ζάχαρη» παρά με την ένδειξη «διαίτης».

Με πληροφορίες του allrecipes

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σιωπή και Ατιμωρησία: Το 88% των ερευνών για εγκλήματα πολέμου του Ισραήλ κλείνει χωρίς απόδοση ευθύνης

Διεθνή / Σιωπή και Ατιμωρησία: Το 88% των ερευνών για εγκλήματα πολέμου του Ισραήλ κλείνει χωρίς απόδοση ευθύνης

Το 88% των στρατιωτικών ερευνών του Ισραήλ για φερόμενα εγκλήματα πολέμου στη Γάζα δεν κατέληξαν σε ευθύνες ή παραμένουν ανεπίλυτες - Ανάμεσά τους, επιθέσεις με δεκάδες νεκρούς άμαχους
LIFO NEWSROOM
Ιαν Μπολ: Ο άνδρας που προσπάθησε να απαγάγει την Πριγκίπισσα Άννα δηλώνει αθώος – «Ήταν σκευωρία της βασιλικής οικογένειας»

Διεθνή / Ιαν Μπολ: Ο άνδρας που προσπάθησε να απαγάγει την Πριγκίπισσα Άννα δηλώνει αθώος – «Ήταν σκευωρία της βασιλικής οικογένειας»

Ο Ιαν Μπολ, που το 1974 επιχείρησε την απαγωγή της Πριγκίπισσας Άννας, ισχυρίζεται πως ήταν αθώος και θύμα βασιλικής σκευωρίας με σκοπό τη διαφήμιση ενός βιβλίου
LIFO NEWSROOM
Ναυτική καταδίωξη στην Κορνουάλη οδήγησε σε κατάσχεση κοκαΐνης αξίας 18 εκατ. λιρών και σύλληψη διεθνούς δικτύου

Διεθνή / Ναυτική καταδίωξη στην Κορνουάλη οδήγησε σε κατάσχεση κοκαΐνης αξίας 18 εκατ. λιρών και σύλληψη διεθνούς δικτύου

Μια κινηματογραφική καταδίωξη στη θάλασσα της Κορνουάλης αποκάλυψε διεθνές καρτέλ ναρκωτικών που μετέφερε κοκαΐνη από τη Νότια Αμερική στη Βρετανία μέσω θαλάσσιων «παραδόσεων»
LIFO NEWSROOM
Δασμοί Τραμπ: Η «αθέατη» πλευρά της εμπορικής συμφωνίας μεταξύ ΕΕ και ΗΠΑ

Διεθνή / Δασμοί Τραμπ: Η «αθέατη» πλευρά της εμπορικής συμφωνίας μεταξύ ΕΕ και ΗΠΑ

Σε σύγκριση με το καθεστώς που ίσχυε από τις 9 Απριλίου, όταν ανεστάλη ο συντελεστής 20% που είχε ανακοινωθεί μία εβδομάδα πριν και επιβλήθηκε ένας πρόσθετος οριζόντιος δασμός 10%, η διαφορά είναι μικρή, καθώς στον συντελεστή 15% θα ενσωματωθούν και οι προϋπάρχοντες δασμοί
LIFO NEWSROOM
Γερμανία: Το παλαιότερο και μεγαλύτερο gay nightclub κλείνει λόγω πτώχευσης

Διεθνή / SchwuZ: Το μεγαλύτερο γκέι nightclub της Γερμανίας κήρυξε πτώχευση έπειτα από 50 χρόνια λειτουργίας

Τον Μάιο, το κλαμπ περιόρισε το ωράριο λειτουργίας του, απέλυσε προσωπικό και ζήτησε τη βοήθεια των τακτικών επισκεπτών του για να καλύψει το συνεχώς αυξανόμενο οικονομικό έλλειμμα
LIFO NEWSROOM
Zωγράφος ανακάλυψε μήνυμα 122 ετών μέσα σε μπουκάλι στους τοίχους ενός φάρου

Διεθνή / Zωγράφος ανακάλυψε μήνυμα 122 ετών μέσα σε μπουκάλι στους τοίχους ενός φάρου

Το μπουκάλι, που ήταν κρυμμένο σε μια κοιλότητα στον τοίχο του φάρου του Cape Bruny, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ιστορικό μνημείο, περιείχε ένα γράμμα που είχε γραφτεί το 1903 από έναν επιθεωρητή φάρων της Τασμανίας
LIFO NEWSROOM