Το διαφημιστικό σποτ του BBC εναντίον της ομοφοβίας, ένα οπτικοποιημένο ποίημα

1

Με έναν τρόπο που ισορροπεί ανάμεσα στην πραγματικότητα και την ποίηση, το τηλεοπτικό δίκτυο BBC αποφάσισε να καταγράψει το πώς είναι μια ομοφοβική κοινωνία εν έτει 2018.

Ένας νεαρός, δίπλα στον οποίο βρίσκεται ο σύντροφός του, αρχίζει να εξηγεί πώς είναι η ζωή του όταν οι ψίθυροι και τα βλέμματα αποδοκιμασίας έχουν στόχο να τον πείσουν να αφήσει το χέρι αυτού που πραγματικά αγαπά. Οι περιγραφές των ανθρώπων γύρω του, σ' ένα πάρκο, στη Γλασκόβη του 2018 αφορούν τη δική του ζωή, που πρέπει να κάνει μια επιλογή και ή να ζήσει στη σκιά ή να ζήσει με θάρρος. 

Ποιος είναι ανειλικρινής; Ο ίδιος και ο αγαπημένος του που έχουν αποφασίσει ποιος είναι δρόμος τους στη ζωή, ξεκάθαρα και έντιμα, χωρίς να υποδύονται κάτι άλλο το πρωί και να είναι κάτι άλλο το βράδυ ή όλων αυτών που ανατριχιάζουν στη θέα δύο ανδρών πιασμένων από το χέρι; 

«Είμαστε στη Γλασκόβη, Μάρτιο του 2018, σ' ένα πάρκο. Έχω αργήσει και είναι καιρός να πάρω μια απόφαση. Είμαστε και οι δύο αγόρια, βλέπετε. Αν μπορούσες να κοιτάξεις πίσω, θα έβλεπες εκατοντάδες μάτια, να προσπαθούν να ερμηνεύσουν αυτό το χέρι μέσα σ' ένα άλλο χέρι. Κάποιοι χαμογελούν και είναι περήφανοι για 'μένα και θέλουν να το ξέρω.     

» Όμως, υπάρχουν και τα βλέμματα που με προκαλούν. Σαν όλο αυτό να είναι ένα παιχνίδι σκάκι και να είμαι έτοιμος να μου κάνουν ματ. Και πρέπει να μαντέψω: τι θα κάνουν μετά; Θα ψιθυρίζουν και θα με δείχνουν, κρίνοντάς με...»... 

  

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στα Κατεχόμενα ο Ερντογάν: «Ειρηνευτική επιχείρηση» χαρακτήρισε την εισβολή στην Κύπρο

Διεθνή / Στα Κατεχόμενα ο Ερντογάν: «Ειρηνευτική επιχείρηση» χαρακτήρισε την εισβολή στην Κύπρο

«Στην 51η επέτειο της ειρηνευτικής επιχείρησης στην Κύπρο, θυμάμαι με έλεος τους μάρτυρες που έδωσαν τη ζωή τους για τον υπαρξιακό αγώνα του τουρκοκυπριακού λαού», αναφέρει
LIFO NEWSROOM
Παρελάσεις, σημαίες, τραγούδια - Μια ματιά στην καμπάνια που εξαναγκάζει τα παιδιά της Ουκρανίας να αγαπήσουν τη Ρωσία

Διεθνή / Παρελάσεις, σημαίες, τραγούδια: Μέσα στην καμπάνια που εξαναγκάζει τα παιδιά της Ουκρανίας να αγαπήσουν τη Ρωσία

«Κάθε φορά που ξεκινούσε το μάθημα, η δασκάλα μάς έβαζε να σηκωθούμε, να βάλουμε το χέρι στην καρδιά και να ακούσουμε τον ρωσικό εθνικό ύμνο»
LIFO NEWSROOM
Reuters: Οι Έλληνες πενθούν, οι Τούρκοι γιορτάζουν την επέτειο της εισβολής που δίχασε την Κύπρο

Διεθνή / Reuters: Οι Έλληνες πενθούν, οι Τούρκοι γιορτάζουν την επέτειο της εισβολής που δίχασε την Κύπρο

Τουρκία και Κύπρος τιμούν διαφορετικά την 20ή Ιουλίου, με μνήμες, επιμνημόσυνες τελετές και δηλώσεις που αναζωπυρώνουν τις ιστορικές πληγές. Ο ΟΗΕ προειδοποιεί για «μακρύ δρόμο μπροστά»
LIFO NEWSROOM
Ο Τζόνι Ντεπ βγάζει στο σφυρί έργα τέχνης – Ανάμεσά τους μια αυτοπροσωπογραφία και ένας πίνακας για την κόρη του

Διεθνή / Ο Τζόνι Ντεπ βγάζει στο σφυρί έργα τέχνης – Ανάμεσά τους μια αυτοπροσωπογραφία και ένας πίνακας για την κόρη του

Η συλλογή «Let the Light In» περιλαμβάνει έργα που φιλοτέχνησε ο σταρ των «Πειρατών της Καραϊβικής» στη νότια Γαλλία στις αρχές των 00s, την εποχή της σχέσης του με τη Βανέσα Παραντί
LIFO NEWSROOM
Η αναγνώριση παλαιστινιακού κράτους θα επέτρεπε την εκμετάλλευση κοιτασμάτων φυσικού αερίου, λέει ειδικός

Διεθνή / Η αναγνώριση παλαιστινιακού κράτους θα επέτρεπε την εκμετάλλευση κοιτασμάτων φυσικού αερίου, λέει ειδικός

Το Gaza Marine εντοπίστηκε το 2000, αλλά έκτοτε η εκμετάλλευσή του εμποδίζεται από νομικές αντιπαραθέσεις και την άρνηση του Ισραήλ να επιτρέψει ανάπτυξη των κοιτασμάτων
LIFO NEWSROOM
Σοκαρισμένος ο Επίτροπος της ΕΕ από τους κινδύνους ορισμένων προϊόντων που πωλούνται σε Shein και Temu

Διεθνή / Σοκαρισμένος ο Επίτροπος της ΕΕ από τους κινδύνους ορισμένων προϊόντων που πωλούνται σε Shein και Temu

Ευρείας κλίμακας επιχείρηση «μυστικού καταναλωτή» ετοιμάζει η Ε.Ε. για να εντοπίσει επικίνδυνα προϊόντα – Σκέψεις για κατάργηση του αφορολόγητου των 150 ευρώ και δημιουργία ενιαίας τελωνειακής αρχής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αυτό που κάθε ομοφυλόφιλο φιλί δέχεται αυτομάτως την ταμπέλα του "κατά της ομοφοβίας" πρέπει να σταματήσει. Γιατί κάποιοι καπηλευονται την ανάγκη δύο ανθρώπων για επαφή ως ηθική διαφήμιση;