Το διαφημιστικό σποτ του BBC εναντίον της ομοφοβίας, ένα οπτικοποιημένο ποίημα

1

Με έναν τρόπο που ισορροπεί ανάμεσα στην πραγματικότητα και την ποίηση, το τηλεοπτικό δίκτυο BBC αποφάσισε να καταγράψει το πώς είναι μια ομοφοβική κοινωνία εν έτει 2018.

Ένας νεαρός, δίπλα στον οποίο βρίσκεται ο σύντροφός του, αρχίζει να εξηγεί πώς είναι η ζωή του όταν οι ψίθυροι και τα βλέμματα αποδοκιμασίας έχουν στόχο να τον πείσουν να αφήσει το χέρι αυτού που πραγματικά αγαπά. Οι περιγραφές των ανθρώπων γύρω του, σ' ένα πάρκο, στη Γλασκόβη του 2018 αφορούν τη δική του ζωή, που πρέπει να κάνει μια επιλογή και ή να ζήσει στη σκιά ή να ζήσει με θάρρος. 

Ποιος είναι ανειλικρινής; Ο ίδιος και ο αγαπημένος του που έχουν αποφασίσει ποιος είναι δρόμος τους στη ζωή, ξεκάθαρα και έντιμα, χωρίς να υποδύονται κάτι άλλο το πρωί και να είναι κάτι άλλο το βράδυ ή όλων αυτών που ανατριχιάζουν στη θέα δύο ανδρών πιασμένων από το χέρι; 

«Είμαστε στη Γλασκόβη, Μάρτιο του 2018, σ' ένα πάρκο. Έχω αργήσει και είναι καιρός να πάρω μια απόφαση. Είμαστε και οι δύο αγόρια, βλέπετε. Αν μπορούσες να κοιτάξεις πίσω, θα έβλεπες εκατοντάδες μάτια, να προσπαθούν να ερμηνεύσουν αυτό το χέρι μέσα σ' ένα άλλο χέρι. Κάποιοι χαμογελούν και είναι περήφανοι για 'μένα και θέλουν να το ξέρω.     

» Όμως, υπάρχουν και τα βλέμματα που με προκαλούν. Σαν όλο αυτό να είναι ένα παιχνίδι σκάκι και να είμαι έτοιμος να μου κάνουν ματ. Και πρέπει να μαντέψω: τι θα κάνουν μετά; Θα ψιθυρίζουν και θα με δείχνουν, κρίνοντάς με...»... 

  

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τρία «ξωτικά» από τη Γερμανία ξεκίνησαν ποδηλατικό ταξίδι 3.000 χλμ. για να παραδώσουν γράμματα στον Άγιο Βασίλη

Διεθνή / Τρία «ξωτικά» από τη Γερμανία ξεκίνησαν ποδηλατικό ταξίδι 3.000 χλμ. για να παραδώσουν γράμματα στον Άγιο Βασίλη

Τρεις ταχυδρομικοί υπάλληλοι μεταφέρουν ευχές και λίστες δώρων από την πόλη Σαντ Νικολάους στη Γερμανία έως το Ροβανιέμι της Φινλανδίας, περνώντας από τρεις χώρες
LIFO NEWSROOM
Από τις τράπεζες στις τσάντες: Οι συμμορίες στο Παρίσι αρπάζουν Hermès και Louis Vuitton αξίας εκατομμυρίων

Διεθνή / Από τις τράπεζες στις τσάντες: Οι συμμορίες στο Παρίσι αρπάζουν Hermès και Louis Vuitton αξίας εκατομμυρίων

Η εκτόξευση της παγκόσμιας ζήτησης για δερμάτινα είδη υψηλής ραπτικής, τροφοδοτούμενη και από τα social media, έχει αυξήσει τις τιμές σε τέτοιο βαθμό που η μεταπώλησή τους αποφέρει τεράστια κέρδη
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Δεκάδες χιλιάδες διαδήλωσαν στη Μεσίνα κατά της γέφυρας που θα ενώνει τη Σικελία με την ηπειρωτική χώρα

Διεθνή / Ιταλία: Δεκάδες χιλιάδες διαδήλωσαν στη Μεσίνα κατά της γέφυρας που θα ενώνει τη Σικελία με την ηπειρωτική χώρα

Το έργο, αξίας 13,5 δισ. ευρώ, θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη κρεμαστή γέφυρα στον κόσμο, αλλά προκαλεί αντιδράσεις για τον περιβαλλοντικό και κοινωνικό του αντίκτυπο
LIFO NEWSROOM
Ένα πρώην Rolling Stone κατηγορεί το Μητροπολιτικό Μουσείο Ν. Υόρκης ότι εκθέτει την κλεμμένη κιθάρα του

Διεθνή / Ένας πρώην Rolling Stone κατηγορεί το Μητροπολιτικό Μουσείο Ν. Υόρκης ότι εκθέτει την κλεμμένη κιθάρα του

Η κιθάρα, γνωστή και ως «Keithburst», ανήκε τη δεκαετία του ’60 στον Κιθ Ρίτσαρντς, ενώ στη συνέχεια την έπαιξαν κι άλλοι κορυφαίοι κιθαρίστες, όπως ο Έρικ Κλάπτον και ο Τζίμι Πέιτζ
LIFO NEWSROOM
Ο Κρις Χέμσγουορθ εξηγεί πώς η διάγνωση υψηλού κινδύνου Αλτσχάιμερ τον έκανε να αναθεωρήσει

Διεθνή / Ο Κρις Χέμσγουορθ εξηγεί πώς η διάγνωση υψηλού κινδύνου Αλτσχάιμερ τον έκανε να αναθεωρήσει

Ο Αυστραλός ηθοποιός μιλά για την αποκάλυψη ότι φέρει δύο αντίγραφα του γονιδίου APOE4, γεγονός που αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες εκδήλωσης της ασθένειας, και πώς αυτή η γνώση επηρέασε τις επιλογές του
LIFO NEWSROOM
Κολομβία: Σε διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση το μεγαλύτερο καρτέλ κοκαΐνης

Διεθνή / Κολομβία: Σε διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση το μεγαλύτερο καρτέλ κοκαΐνης

Την ίδια στιγμή, οι ισχυρότερες αντάρτικες οργανώσεις της χώρας, ο Εθνικός Απελευθερωτικός Στρατός (ELN) και η ομάδα EMC, δεν βρίσκονται αυτή την περίοδο σε διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αυτό που κάθε ομοφυλόφιλο φιλί δέχεται αυτομάτως την ταμπέλα του "κατά της ομοφοβίας" πρέπει να σταματήσει. Γιατί κάποιοι καπηλευονται την ανάγκη δύο ανθρώπων για επαφή ως ηθική διαφήμιση;