CEO της Airbnb: Ακόμη και μετά την πανδημία, τα επαγγελματικά ταξίδια δεν θα επανέλθουν όπως ήταν

CEO της Airbnb: Ακόμη και μετά την πανδημία, τα επαγγελματικά ταξίδια δεν θα επανέλθουν όπως ήταν Facebook Twitter
Ο CEO της Airbnb, Μπράιαν Τσέσκι.
0

Η πανδημία του κορωνοϊού θα αλλάξει τον τομέα των ταξιδιών για πάντα, προβλέπει ο CEO της Airbnb, Μπράιαν Τσέσκι.

Ο ταξιδιωτικός τομέας θα είναι μια μέρα πιο ισχυρός από ποτέ, εκτιμά ο Τσέσκι μιλώντας στο Bloomberg. Αλλά όταν επανέλθουν, σε πλήρη έκταση, τα ταξίδια θα είναι διαφορετικά, συμπληρώνει. Ανάμεσα σε αυτά που θα λείψουν θα είναι ο υπερτουρισμός, αλλά και τα επαγγελματικά ταξίδια, εκτιμά, ενώ προβλέπει την άνοδο νέων προορισμών.

«Αυτό που βλέπουμε είναι μια τεράστια επανάσταση που αλλάζει τα ταξίδια για πάντα. Κάποιοι άνθρωποι περιμένουν ότι ο κόσμος θα επιστρέψει σε αυτό που ήταν πριν. Αλλά η αλλαγή κυλά προς τα μπροστά και όχι προς τα πίσω», δήλωσε ο Τσέσκι.

«Ακόμη και όταν ο κόσμος θέσει υπό έλεγχο την πανδημία, τα επαγγελματικά ταξίδια δεν θα επανέλθουν όπως ήταν», προέβλεψε. Οι άνθρωποι θα έχουν λιγότερους λόγους να μπουν σε αεροπλάνο, όταν η εργασία εξ αποστάσεως έχει διευκολύνει τόσο πολύ τη συνεργασία, εξήγησε.

Αυτό θα αποτελέσει πρόβλημα για αυτό τον τομέα, σημειώνει το Bloomberg. Τα επαγγελματικά ταξίδια αποτελούσαν τη μερίδα του λέοντος στα κέρδη των αεροπορικών εταιρειών και των ξενοδοχείων. Το ίδιο ισχύει και για την Airbnb, αν και σε μικρότερη έκταση.

«Ο κόσμος ανακαλύπτει τις μικρές πόλεις»

Ο Μπράιαν Τσέσκι «βλέπει» όμως και μια αλλαγή σε ό,τι αφορά τους προορισμούς που επιλέγουν οι ταξιδιώτες.

«Η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων ταξίδευαν σε λίγες πόλεις, τις μεγάλες, εμβληματικές διεθνείς πρωτεύουσες. Το φαινόμενο του υπερτουρισμού έφτασε στο σημείο καμπής», δήλωσε. Πλέον, αυτοί οι προορισμοί που συγκέντρωναν μεγάλα πλήθη, όχι μόνο δεν είναι προσβάσιμοι στους ταξιδιώτες από άλλες χώρες- λόγω των περιορισμών- αλλά παράλληλα είναι κόντρα σε αυτό που αναζητούν τώρα οι άνθρωποι: φύση, απόσταση, χώρος που μπορούν να αναπνεύσουν.

«Ο κόσμος ανακαλύπτει τώρα μικρές πόλεις, μικρές κοινότητες. Ανακαλύπτουν εθνικά πάρκα, ερωτεύονται την ύπαιθρο και συνειδητοποιούν ότι μπορούν να πάνε σε κάθε είδους άλλα μέρη. Αυτή είναι μια μη αναστρέψιμη τάση», τονίζει ο Τσέσκι.

Πάντως, ο CEO του Airbnb εκτιμά ότι αυτό δεν θα είναι μια μόνιμη κατάσταση. «Σίγουρα δεν είναι ο θάνατος των πόλεων. Οι άνθρωποι θα απομακρυνθούν τα ερχόμενα χρόνια και οι τιμές θα πέσουν. Μετά, μια νέα γενιά θα ανακαλύψει ότι οι πόλεις ως πιο κατοικήσιμες και οικονομικές και αυτό πιθανόν θα οδηγήσει στην αναγέννηση», εξήγησε. Πόσο θα πάρει αυτό; Το πολύ 3-5 χρόνια, σύμφωνα με τον ίδιο. «Όσο μεγαλύτερη είναι η πόλη, τόσο περισσότερο πιστεύω ότι θα χρειαστεί για να ανακάμψει», συμπλήρωσε.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ